linie lotnicze Delta Pasażerowie w mediach społecznościowych dają upust swojej frustracji związanej z linią lotniczą po tym, jak nieoczekiwanie utknęli w ten weekend na ponad 12 godzin na wyspie pośrodku Atlantyku.
Zaledwie kilka godzin po wystartowaniu z Ghany w piątek, lot 157 został skierowany z Nowego Jorku na wyspę Terceira z powodu „problemu mechanicznego z systemem zasilania zapasowego tlenu” – powiedział Insiderowi rzecznik Delta.
Jak wynika z relacji kilku pasażerów opublikowanych w mediach społecznościowych, 215 pasażerów spędziło większość czasu na wyspie bez jedzenia, wody i informacji od personelu.
Jedna pasażerka, Nana Asante Smith, książki Na Facebooku napisała, że ona i jej współpasażerowie cierpią z powodu „lekkomyślnego lekceważenia życia i dobra ludzkiego”.
Asante Smith napisał, że setki osieroconych podróżnych – z których większość najwyraźniej nie posiada wiz wymaganych do swobodnego poruszania się po wyspie i lotnisku – zostało zmuszonych do przebywania w wydzielonej części lotniska.
Według Asante Smitha pracownicy Delta zostali zabrani do hotelu po raz ostatni podczas tej męki, kiedy pasażerowie widzieli przedstawicieli linii lotniczych.
„Delta nas porzuciła, a przedstawiciele lotniska na Wyspach Terceira potraktowali nas jak pełzające karaluchy” – powiedziała.
Pasażerowie musieli godzinami pić wodę z kranów w łazienkach, aż do późniejszego otwarcia kawiarni – napisał Asante Smith, dodając, że później rozdano kilka kanapek z wieprzowiną, ku przerażeniu wielu muzułmańskich podróżnych ze względu na ograniczenia dietetyczne.
Inna pasażerka, Kiaundra Eggleston, utworzyła kopię zapasową konta Asante-Smith w pliku Pocztaopisując poczekalnię jako „czyściec”.
Asante Smith powiedział, że przedstawiciele lotniska poprosili wściekłych pasażerów, aby unikali rozpoczynania „buntu”.
Eggleston powiedziała, że pracownik powiedział jej, że jest wdzięczna, że jej samolot nie rozbił się w morzu.
Po półdniowym pobycie na ruchliwym lotnisku na wyspie pasażerowie w końcu zostali wysłani na lot do JFK. Po przybyciu do Nowego Jorku podróżni oświadczyli, że muszą walczyć o odzyskanie kosztów i zadośćuczynienie za swoje męki.
„Spotkaliśmy się z lamentami z powodu zmęczenia linii lotniczej i bezowocnych przypomnień o rachunkach za oszczędzanie w celu zwrotu kosztów” – powiedział Asante Smith.
– stwierdziła Delta Od środka Ostatecznie pasażerom przyznano zwrot pieniędzy.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów