22 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Oto najszybciej przyspieszający Mercedes-AMG w historii: nowa hybryda AMG GT

Oto najszybciej przyspieszający Mercedes-AMG w historii: nowa hybryda AMG GT

Pierwszy widok

Osiągi 63 SE mają naprawdę długą nazwę i bardzo krótki czas od 0 do 62 mil na godzinę

Opublikowany: 20 kwietnia 2024 r

Czy wykonywałeś ćwiczenia oddechowe? Dobry. Teraz głęboki oddech, bo to jest oficjalnie znane jako Mercedes-AMG GT 63 SE Performance. Tak, zgadzamy się.

Jednak AMG GT LongName jest także najszybciej przyspieszającym modelem AMG. każdy Model AMG – na zawsze. Dzieje się tak dlatego, że jest w stanie przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy, czyli o jedną dziesiątą szybciej niż dłuższy czterodrzwiowy Mercedes-AMG GT 63 SE Performance. Tak, co do tego też się zgadzamy.

Reklama — ciąg dalszy strony poniżej

Zaprezentowany podczas Grand Prix Chin – bez wątpienia dlatego, że zespół F1 Merc-AMG mógł rozważać wypuszczenie go w miejsce kłopotliwego W15 – nowy, topowy GT otrzymuje bardzo złożoną konfigurację hybrydowego układu napędowego AMG V8, którą widzieliśmy wdrożoną cztery drzwi to samochód.

Łączy więc znany 4,0-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem z silnikiem elektrycznym i akumulatorem, co daje łącznie 805 KM (w porównaniu z 831 KM w wersji 4d) i imponujący moment obrotowy 1047 Nm. Dwie ostatnie jednostki elektroniczne zamontowano na tylnej osi, aby zapewnić lepszy rozkład masy, a sam akumulator jest dość mały: 6,1 kWh, choć ma indywidualnie chłodzone ogniwa, jeśli to Was ekscytuje.

A skoro już o tym mowa, bardzo interesujący silnik elektryczny współpracuje z dwubiegową skrzynią biegów i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu. Jest w stanie cicho dostarczyć 200 koni mechanicznych na tylną oś podczas ruszania lub na przednią oś za pośrednictwem napędu na wszystkie koła Merca, gdy z tyłu występuje zbyt duży poślizg, lub jako wzmocnienie podczas przyspieszania. Co może zrobić bardzo szybko.

READ  Apple wprowadza Final Cut Pro i Logic Pro na iPada

Rób to powoli, a AMG uważa, że ​​na napędzie elektrycznym będziesz w stanie przejechać do ośmiu mil. Czego prawdopodobnie nie zrobisz. Dzieje się tak głównie dlatego, że samochód został przygotowany w oparciu o strategie zaczerpnięte z zespołu Merc F1. Nie, nie brak konsekwencji w tych samych zakrętach, ale dawanie kierowcy maksymalnej mocy przez cały czas.

Reklama — ciąg dalszy strony poniżej

Dostępnych jest osiem trybów, które są zrozumiałe: elektryczny, podtrzymanie baterii, komfort, śliska, sport, sport+, wyścig i indywidualny. Wszystkie regulują układ napędowy, skrzynię biegów, układ kierowniczy, tłumienie, a nawet hałas. W każdym z nich akumulator można ładować od samego początku (dzięki temu ustawieniu chłodzenia), aż do uruchomienia potężnych, wydajnych hamulców AMG.

W nowym GT LongName wprowadzono wiele technologii AMG, takich jak półaktywna stabilizacja przechyłów na aktywnych amortyzatorach i aktywny tylny układ kierowniczy. Jest oczywiście aktywna antena, ukryta w dolnej części samochodu i nie całkiem ukryta z tyłu jako wysuwany tylny spojler.

Chociaż nie mamy już nowego GT, możemy powiedzieć, że dostępna jest nowa dodatkowa osłona bagażnika, nowe podwójne rury wydechowe z rowkami trapezowymi, mnóstwo plakietek „E Performance”, 20-calowe felgi aluminiowe i możliwość wyboru różnych pakietów wyposażenia wybrać z. .

„Od zera do 100 w 2,8 sekundy – żaden model z serii AMG nigdy wcześniej nie jechał tak szybko” – powiedział Prezes AMG Michael Shippey. „GT 63 SE Performance łączy w sobie niesamowite osiągi z bardzo dynamiczną jazdą, wywołując w ten sposób czysty zachwyt”.

Otrzymuj najnowsze wiadomości, recenzje i ekskluzywne oferty prosto do swojej skrzynki odbiorczej.