23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Ogromne działania marketingowe Crypto przyciągnęły sporo nowych inwestorów

Ogromne działania marketingowe Crypto przyciągnęły sporo nowych inwestorów

Zawieszenie

W ciągu ostatniego roku firmy kryptograficzne, takie jak FTX, Coinbase i Crypto.com, przeznaczyły dziesiątki milionów dolarów na przyciągnięcie nowych klientów. Słynny Matt Damon z Crypto.com powiedział: „Bogactwo sprzyja odważnym”. Reklama telewizyjna Próbował również nakłonić Amerykanów do otwarcia swoich cyfrowych portfeli.

Teraz zwrócono badanie dotyczące tego, jak dobrze działały, a eksperci twierdzą, że jest to badanie otwierające oczy: w ogóle nie działało. według naukaProwadzony przez Pew Research Center.

Wyniki, opublikowane we wtorek, oparte są na wstępnym sondażu z września. W tym czasie badacze Pew Center zapytali 10 371 Amerykanów, czy „zainwestowali, handlowali lub używali kryptowaluty”. Około 16 procent Amerykanów powiedziało, że tak.

W zeszłym miesiącu organizacja non-profit zadała innej próbce – nieco mniejszej, liczącej 6034 Amerykanów – to samo pytanie. Po raz kolejny 16% stwierdziło, że zainwestowało lub handlowało altcoinem.

Wyniki wskazują, że pomimo licznych kampanii prowadzonych przez interesy kryptowalut, zdecydowana większość Amerykanów pozostaje odporna na ich sprzedaż.

powiedział Lee Rainey, dyrektor ds. badań internetowych i technologii w Pew Research Center, który prowadził badanie. „Próby wprowadzenia nowych nabywców na rynek nie wydają się wcale przesuwać igły”.

Koniec 2021 r. i początek 2022 r. przyniosły lawinę wysiłków rekrutacyjnych, gdy firmy kryptograficzne próbowały zwabić inwestorów detalicznych do owczarni. Długoterminowa kondycja rynku w dużej mierze zależy od nowych graczy, którzy chcą zapisywać się na giełdy i kupować kryptowaluty.

Kilka tygodni po tym, jak reklama Damona pojawiła się po raz pierwszy w październiku, Crypto.com ogłosiło wydanie Umowa dotycząca praw do nazwy Staples Center w Los Angeles. Do lutego płatność była w pełni skuteczna. Trzy platformy handlowe – Crypto.com, FTX i Coinbase – wszystko kupione To był czas transmisji Super Bowl Mówi się, że kosztuje 6,5 miliona dolarów za 30 sekund.

READ  Food Security and Nutrition Administration (FSIS) wydaje alert zdrowia publicznego dotyczący mielonej wołowiny zidentyfikowanej w zestawach posiłków HelloFresh ze względu na możliwe zanieczyszczenie E. coli O157:H7.

Reklamy były kierowane do szerokiego segmentu Amerykanów – na przykład FTX zachęcać Prawie 100 milionów widzów gry nie powinno być „jak Larry”, odnosząc się do technologicznie sceptycznej supergwiazdy Larry’ego Davida, a zamiast tego inwestować w kryptowalutę.

Wyniki ankiety potwierdzają słuszność krytyki kryptosceptyków brak wartości wewnętrznej i niewłaściwie poleganie na pozyskiwaniu nowych inwestorów w celu wzbogacenia starych.

Powiedział Nicholas Weaver, ekspert ds. bezpieczeństwa komputerowego z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, który często podnosi zarówno finansowe, jak i etyczne sprawy dotyczące inwestowania w kryptowaluty. „Chociaż co minutę rodzi się dziecko, wciąż jest to ograniczona grupa frajerów”.

nauka bio Uwagi Że „brak radykalnych zmian pojawia się pomimo dużego zainteresowania kryptowalutami w wiadomościach”.

Jednak nie wszyscy analitycy poparli ustalenia Pew Center. „Kwestionuję wyniki badań” – powiedział Edward Moya, główny analityk rynku w firmie zajmującej się badaniami i handlem kryptowalutami. Oandzie. „To, co widziałem w ciągu ostatniego roku, to bardzo zróżnicowana grupa ludzi – prawników, pielęgniarek, lekarzy, profesorów – wykazujących ogromne zainteresowanie kryptowalutą, zwłaszcza na początku 2022 roku, kiedy wielu z nich po raz pierwszy ją kupiło”.

Entuzjaści kryptowalut twierdzą, że badania mogą być niedostatecznie reprezentowane przez inwestorów kryptograficznych, ponieważ nie każdy chce powiedzieć pytającemu, kto zainwestował, a badania nie szukają kieszeni, w które prawdopodobnie zainwestują. Rainey powiedział, że Pew Center podjęło drastyczne kroki, aby osiągnąć proporcjonalną reprezentację wśród różnych grup etnicznych, seksualnych i ekonomicznych.

Liderzy branży ostrzegają, że w najbliższych miesiącach może być trudno znaleźć nowe grupy inwestorów. W tym miesiącu w rozmowie o zarobkach notowana na giełdzie giełda kryptowalut Coinbase, która wygasa w 2021 roku z… 11,4 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, Oczekuje zakończenia roku między 7 milionów i 9 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Moya powiedział, że nawet jeśli inwestorzy detaliczni wycofają się w następstwie niedawnego krachu, rynki kryptowalut mogą być napędzane przez inwestorów instytucjonalnych, którzy prawdopodobnie Kupić po wypadku.

READ  Kontrakty terminowe na akcje rosną po tym, jak główne średnie odnotowały straty przez trzeci tydzień z rzędu

Badanie Pew przeanalizowało również dane demograficzne i wykazało, że nie zmieniły się one zbytnio w ciągu ostatniego roku. Podobnie jak we wrześniu, dorośli w wieku powyżej 50 lat byli tylko o jedną czwartą bardziej skłonni do inwestowania w krypto niż dorośli poniżej 30 roku życia, podczas gdy mężczyźni byli 2,5 razy bardziej skłonni niż kobiety do inwestowania w krypto.

Badanie wykazało również, że nie wszystkie kampanie marketingowe w znacznym stopniu przyczyniły się do zwiększenia świadomości społecznej na temat kryptowalut. ostatni wrzesień, odsetek tych, którzy powiedzieli, że nie słyszeli „nic” o kryptowalutach, wyniósł 14 procent. Do lata tego lata, po całej uwadze mediów, szeregi ignorantów kryptowalut skurczyły się tylko o jeden punkt procentowy, do 13 procent.