3 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Northeast New Jersey Transit Corridor, linia brzegowa North Jersey z ograniczonymi usługami

Northeast New Jersey Transit Corridor, linia brzegowa North Jersey z ograniczonymi usługami

Nowy Jork — Trzeci poranek z rzędu usługa New Jersey Transit została zawieszona z powodu problemów z okablowaniem napowietrznym.

NJ Transit twierdzi, że linie Northeast Corridor i North Jersey Coast zostały wznowione z ograniczoną obsługą w obu kierunkach.

Natalie Duddridge z CBS New York rozmawiała z pasażerami na stacji w Iselin, gdzie pojawiło się wiele osób nieświadomych problemu.

To był stresujący poranek dla mężczyzny, który próbował złapać pociąg na międzynarodowe lotnisko Newark Liberty, aby złapać lot, tylko po to, by dowiedzieć się od pasażerów, że pociągi zostały odwołane.

Powiedział: „Muszę jechać na lotnisko”. „Właśnie się dowiedziałem.”

Był to również niepokojący początek dnia dla dziesiątek osób dojeżdżających do pracy i turystów udających się na Manhattan.

„Chcemy zobaczyć Freedom Tower. Jesteśmy z Wisconsin” — powiedział Eric Austin. „Jestem tutaj, próbując się bawić, a on jest jak zwierzę w tej małej rzeczy z kołem i nigdzie się nie wybieram”.

Jared Austin dodał: „To trochę frustrujące. I tak naprawdę nie dają ci żadnych informacji o tym, jak uzyskać zwrot pieniędzy lub coś w tym rodzaju. Więc stoję tu od 20 minut”.

Według Amtraka problemem były napowietrzne problemy z zasilaniem Rahway, powodujące opóźnienia i ograniczenia prędkości z Filadelfii do Nowego Jorku, tymczasowo odwołujące wszystkie pociągi Keystone i wpływające na usługi NJ Transit.

„Teraz musimy to rozgryźć, może pojedziemy do Woodbridge”, powiedziała Angela Austin, pasażerka lotu.

Około godziny 14:00 uwięzieni pasażerowie musieli wsiąść do pociągu NJ Transit zaparkowanego na torach w pobliżu Maplewood na linii Morris i Essex z powodu problemu z przewodami napowietrznymi. Dziesiątki pasażerów załadowano do autobusów, podczas gdy załogi starały się rozwiązać problem.

Chopper 2 znajdował się nad stacją kolejową Rahway, podczas gdy żółta ciężarówka tranzytowa z członkami załogi próbowała przywrócić zasilanie. Trochę za późno Anthony Mocquegrossi.

„Bardzo frustrujące, ponieważ zdarza się to cały czas” – powiedział. „Będę musiał wziąć Ubera, tak jak wczoraj… Na szczęście podzieliłem się tym z kimś. Zabraliśmy go do Secaucus, a potem wskoczyliśmy do pociągu”.

„To jedna minuta, a potem druga, coś innego” – powiedziała Marie Cruz, pasażerka lotu.

Były też problemy z obsługą w poniedziałek, ŚrodaI Czwartek A teraz jest piątek, to opóźnia ludzi w pracy.

Kapitan Odalis Kennedy powiedział, że zwykle przychodziła do pracy około 9:30 rano

„Wczoraj dotarłam tam około 11” – powiedziała. „Jest gorzej niż kiedykolwiek, ale New Jersey Transit dociera do ciebie z opóźnieniem prawie za każdym razem”.

„To za dużo, bo wczoraj też zostało odwołane” – dodała jedna z kobiet.

„Nie wiem, czy ma to związek z potężnymi siłownikami, czy też druty zwisają z powodu rozszerzalności cieplnej. Nie wiem, o co chodzi. Chodzi o to, że jest około 90 stopni. Było znacznie cieplej i to się nie rozpada” – powiedział Joe Versaggi, prezes New Jersey Railroad Commuters Association. Iron: „Dlaczego teraz? Nie wiem”.

„To sprawia, że ​​​​zastanawiasz się:„ Gdzie idą pieniądze? Płaciłem 310 dolarów miesięcznie za przepustkę. Pociąg jest odwołany, opóźniony i zatrzymany. Robimy poranne indeksowanie ”- powiedział Mochegrossi.

NJ Transit twierdzi, że bilety kolejowe i karnety są honorowane przez autobusy NJ Transit, prywatnych przewoźników i PATH na Newark Penn Station, Hoboken i Penn Station New York.

Kliknij tutaj Aby uzyskać najnowsze informacje z NJ Transit.

READ  Dow Jones: Akcje spadają w związku z obawami o kolejną dużą podwyżkę stóp Fed