Pojawiające się trendy żywieniowe wydają się powrotem do diety neandertalczyka: ryba to najgorętsze białko, miód to smak dnia, a dziczyzna to ulepszenie wędlin.
Tak wynika z setek produktów wystawionych podczas Summer Fancy Food Show, targów organizowanych przez Specialty Food Association, które zyskały reputację miejsca, w którym można odkryć kolejne popularne smaki, potrawy i napoje, które będą dominować w menu i sklepach spożywczych. półki. Coroczny pokaz powrócił do Centrum Kongresowego Jacoba K. W tym tygodniu Javits jest w Nowym Jorku i działa od niedzieli do wtorku.
Ponad 2400 firm, w tym operatorzy restauracji, sprzedawcy detaliczni specjalistycznej żywności i obserwatorzy trendów, zaprezentowało swoją żywność i napoje uczestnikom. Pokaż wskazówki Do produktów trafiających do głównego nurtu konsumentów zaliczają się yuzu, grzyby i wyrafinowane alternatywy alkoholi.
Poprzednie wystawy posłużyły także jako baza wypadowa dla małych marek, które chciały przyciągnąć szerszą publiczność. Honest Tea, Ben & Jerry’s i Tate’s Bake Shop należą do firm, które uczestniczyły w pokazie na początku swojej drogi do stania się znanymi markami konsumenckimi, obecnie należącymi do największych graczy w branży.
Oto kilka najważniejszych wydarzeń tegorocznego Summer Fancy Food Show:
Asortyment miodu Owl Creek Organics & Natural Products na Summer Fancy Foods Show
Amelia Lucas | CNBC
Ludzie jedzą miód od tysięcy lat, ale dla niektórych producentów żywności i napojów zajmuje on centralne miejsce jako dodatek smakowy. We wstępnym raporcie SFA na temat oferty obserwatorzy trendów wskazywali na miód, powołując się na jego właściwości zdrowotne.
Honey była gwiazdą jedzenia i napojów w programie. Green Bee zaoferowała napój miodowy o smaku plastra miodu. Firma Owl Creek Organics & Natural Flavours oferuje produkty do smarowania miodu w różnych smakach, od kawy mokka po mak cytrynowy. Holenderska firma Klepper & Klepper użyła miodu jako aromatu lukrecji.
Konserwy z mięsa kryla od Krill Arctic Foods
Amelia Lucas | CNBC
W ubiegłych latach konserwy rybne trafiały przede wszystkim na stragany w pawilonach Hiszpanii i Portugalii. Jednak w tym roku wystawcy zaprezentowali swoje konserwy rybne w całej hali wystawowej.
TikTok pomógł w zeszłym roku podsycić trend na konserwy rybne, co doprowadziło do wzrostu sprzedaży sardynek w puszkach. Teraz reagują firmy specjalizujące się w żywności specjalistycznej.
To już nie jest tuńczyk w puszce, jak kiedyś. Jest więcej smaków, różne rodzaje owoców morza i bardziej nowoczesne opakowania. Wildfish Cannery, firma z siedzibą na Alasce, założona w 1987 roku, wprowadziła nowy projekt łososia skarpetkowego, nadając mu bardziej luksusowy charakter. Firma Krill Arctic Foods oferowała również mięso z kryla w puszkach, które może nie wyglądać tak atrakcyjnie na opakowaniu, ale może poszczycić się wartością odżywczą karmy.
Kolekcję Lox in a Box firmy Acme Smoked Fish można oglądać na stoisku firmowym
Amelia Lucas | CNBC
Wystawcy zaprezentowali także nowe sposoby jedzenia ryb w drodze, mając nadzieję, że uda im się zaspokoić pragnienie konsumentów dotyczące wygody i większej ilości białka w diecie. Stowarzyszenie wymieniło „chore przekąski” jako jeden z monitorowanych trendów.
Firma Acme Smoked Fish zaprezentowała swoje nowe zestawy przekąsek Lox in a Box, dostępne z serkiem śmietankowym lub awokado. Legend of Master International, azjatycki dostawca żywności, wypróbował także paluszki rybne Kani, przeznaczone do jedzenia jak ser sznurkowy lub do gotowania.
Szeroka gama smaków salami Fossil Farms, w tym jagnięcina i żubr
Amelia Lucas | CNBC
Podobnie jak w przypadku konserw rybnych, popularność wędlin wynika w dużej mierze z mediów społecznościowych, w których użytkownicy mogą olśnić swoich obserwujących wyszukanymi prezentacjami konserw mięsnych, serów i owoców.
Firmy biorące udział w Summer Fancy Food Show zaprezentowały kilka nowych opcji udoskonalających wędliny – zwłaszcza salami. Tempesta Artisan Salumi oferowała salami o smaku czarnej trufli, natomiast kolekcja Salt & Twine oferowała smaki mezcal i solonej limonki.
Ale wystawcy nie tylko zachwycali się smakami. Niektórzy z nich wychodzą nawet poza wieprzowinę i przygotowują bekon. Oprócz wieprzowiny Driftless Provisions w swoich produktach wykorzystuje mięso łosia, dziczyzny i żubra. Asortyment produktów Fossil Farms obejmuje jagnięcinę i wołowinę wagyu.
Chipsy winne o smaku Sel Gris są przeznaczone do łączenia z winem musującym
Amelia Lucas | CNBC
Co to za koktajl lub kieliszek wina bez przekąski? Kierując się do konsumentów potrzebujących pomocy w znalezieniu idealnego połączenia, firmy Wine Chips i The Drinks Bakery zaprezentowały swoje przekąski przeznaczone do spożycia z określonymi napojami alkoholowymi.
Szkocka firma The Drinks Bakery sprzedaje „ciasteczka do napojów”. Parmezan, prażone orzeszki piniowe i krakersy bazyliowe (w USA zwane krakersami) można podawać z prawie 20 drinkami, od piwa bezalkoholowego po whisky.
Z kolei Wine Chips sprzedaje grube chipsy stworzone specjalnie z myślą o przekąsce podczas popijania wina. Na przykład smak Sel Gris, nazwany na cześć francuskiej soli morskiej, został zaprojektowany tak, aby komponował się z dowolnym winem musującym, takim jak szampan.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów