19 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Meghan wprowadza markę American Riviera Orchard pośród zamieszania w rodzinie królewskiej

Meghan wprowadza markę American Riviera Orchard pośród zamieszania w rodzinie królewskiej

W czwartek Meghan, księżna Sussex, założyła konto na Instagramie, ogłaszając nowe przedsięwzięcie, American Riviera Orchard, które wydaje się być marką kuchenną i lifestylową. Niewiele wiadomo na temat marki poza 15-sekundowym filmem przedstawiającym ziarnisty materiał, na którym Meghan układa róże i hortensje, stoi w oddali w czarnej sukience i gotuje w czymś, co wydaje się być jej kuchnią w południowej Kalifornii.

Przedstawicielka księżnej potwierdziła swoje zaangażowanie w projekt, ale odmówiła podania dalszych szczegółów.

Jednak nadal istnieją dowody. A Aplikacja marki Złożony na początku lutego wniosek American Riviera Orchard o zatwierdzenie znaku towarowego dla sklepu detalicznego sprzedającego książki kucharskie, zastawę stołową i imponujący katalog produktów do smarowania: „galaretki i dżemy; marmolady; przetwory owocowe”. Lista zaczyna się, oprócz „czosnku- spready oparte; Pasta do smarowania na bazie sezamu, masła owocowo-orzechowego.

Na stronie internetowej American Riviera Orchard widoczne jest jej logo, złote logo kaligrafii oraz subskrypcja e-mailowa powiadamiająca o nadchodzących produktach.

Oświadczenie następuje po tygodniu szalonych spekulacji na temat Katarzyny, księżnej Walii, szwagierki Meghan, która w poniedziałek przeprosiła za publikację swojego przerobionego zdjęcia. Zdjęcie wywołało skandal public relations i teorie spiskowe na temat stanu zdrowia księżniczki od czasu jej styczniowej operacji brzucha.

Meghan i jej mąż, książę Harry, nie komentowali publicznie bójki, chociaż Meghan wzięła udział w zeszłym tygodniu w panelu poświęconym reprezentacji kobiet w branży rozrywkowej na konferencji South by Southwest w Austin w Teksasie.

Para zrezygnowała ze swoich obowiązków królewskich w 2020 roku i przeniosła się do Montecito w Kalifornii, zamożnej dzielnicy na wschodnim krańcu Santa Barbara, gdzie domy mają także Oprah, Ellen DeGeneres i Katy Perry. Jest bardzo prawdopodobne, że nazwa American Riviera Orchard nawiązuje do reputacji tego obszaru jako „Amerykańskiej Riwiery”.

American Riviera Orchard to najnowszy z serii projektów Meghan i Harry'ego, w tym zakończonej w zeszłym roku współpracy w zakresie transmisji strumieniowej audio ze Spotify oraz wieloletniej umowy z Netfliksem. Dokumenty Harry i Meghan, wydane przez Netflix w 2022 roku, oferowały starannie dobrane wglądy w ich życie jako pary.

W latach 2014–2017 Meghan publikowała wpisy o modzie, podróżach i gotowaniu na swoim blogu lifestylowym The Tig, który określiła jako „centrum wyrafinowanych smaków”. Zamieściła przepisy na koktajle, wywiady z gwiazdami takimi jak Serena Williams i wskazówki dotyczące podróży na Wybrzeże Amalfi.

Czas pokaże, ile wspólnego mają American Riviera Orchard i The Tig, ale nadal istnieje publiczność chętna do korzystania z ich rekomendacji. W ciągu kilku godzin od pierwszego wpisu na Instagramie jej konto miało ponad 200 000 obserwujących.