Krafta Heinza
Kraft Heinz ogłasza dobrowolne wycofanie około 83 800 opakowań indywidualnie pakowanych plasterków amerykańskiego sera topionego Kraft Singles.
Nowy Jork
CNN
—
Kraft Heinz wycofuje około 83 000 indywidualnie zapakowanych puszek Kraftowy pojedynczy amerykański ser Ponieważ może to stwarzać ryzyko zadławienia.
Firma podała w A oświadczenie „Chwilowy problem” z jedną z maszyn do laminowania oznaczał, że „po usunięciu opakowania na szkiełku może pozostać cienki pasek pojedynczej folii”. Jeśli nie zostanie to usunięte, może być „nieprzyjemne i potencjalnie powodować ryzyko wymiotów lub zadławienia”.
Kraft podał, że wydał decyzję o wycofaniu produktu po „kilku” skargach klientów dotyczących znalezienia kawałka plastiku na serze, w tym sześciu skargach od osób, które się nim zakrztusiły lub zakrztusiły. Nie zgłoszono żadnych obrażeń ani problemów zdrowotnych, a wadliwe urządzenie zostało już naprawione.
Problem dotyczy dwóch rodzajów opakowań, w tym 16-uncjowego pasteryzowanego sera amerykańskiego Kraft Singles z datą ważności od 10 stycznia 2024 r. do 27 stycznia 2024 r. Poszczególne opakowania objęte tym wycofaniem zawierają litery „S” i „72” w kod produkcyjny na opakowaniu.
Dotyczy to również trzyfuntowych opakowań zbiorczych „Kraft Singles Pasterized American Cheese” z kodem UPC 0-2100060491-3 i datą „najlepiej spożyć do” 9 stycznia 2024 r. i 16 stycznia 2024 r.
„Kraft Heinz dokłada wszelkich starań, aby przestrzegać najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości, dlatego przeprasza za tę niedogodność” – stwierdziła firma.
Każdy, kto posiada wycofany ser, nie powinien go jeść i zwrócić do punktu zakupu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany. Mogą również zadzwonić do Kraft Heinz pod numer 1-800-280-8252, aby odzyskać pieniądze.
Ogłosił to na początku tego roku Kraft Zmień opakowanie Ser pakowany jest pojedynczo w sposób ułatwiający otwieranie.
Kraft powiedział, że celem modernizacji było zajęcie się skargą numer jeden klientów, a mianowicie „niemożnością łatwego otwarcia przezroczystego opakowania”. Przeprojektowana zakładka na każdym plasterku dodaje więcej tekstury i ułatwia znalezienie, a także jest grubsza i solidniejsza, dzięki czemu można ją otworzyć bez rozdarcia.
Odnowieniu uległo także opakowanie, w ramach którego zmieniono nieco logo i potwierdzono, że ser nie zawiera sztucznych aromatów, barwników ani konserwantów.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów