Miami International Autodrome będzie gospodarzem inauguracyjnego Grand Prix w niedzielę, zostało zaprojektowane na terenie kampusu Hard Rock Stadium.
Tor jest inspirowany wieloma klasycznymi zakrętami Formuły 1 i łączy szybkie odcinki z długimi prostymi liniami oraz wolnobieżną, pofałdowaną sekcją wkraczającą do drugiego sektora.
Ale jak dotąd szykana w strefie wolnego tempa była miejscem wielu okrążeń i fauli podczas weekendu. Jest przeznaczony do zwalniania samochodów, gdy zjeżdżają z autostrady przejeżdżając nad torem.
Podczas gdy Ricciardo był ogólnie pozytywnie nastawiony do układu toru, mówiąc, że „nie przypominał żadnego toru” i że projektanci wykonali „dobrą robotę”, tworząc coś wyjątkowego, czuł, że odcinek o niskiej prędkości jest zbyt ciasny.
„Myszka Miki jest trochę zbyt Myszka Miki, jak sądzę” – powiedział Ricardo.
„Te samochody są obecnie naprawdę duże i myślę, że cytowałem wcześniej, że powiedziałem, że tory pasują tylko do samochodów. Więc oczywiście jest to przypadek, w którym miejscami jest bardzo wąski.”
„Jest zbudowany wokół stadionu, więc nie ma otwartego planu na zrobienie wszystkiego, więc jestem pewien, że istnieją pewne ograniczenia tego, co mogą zrobić”.
Ricardo McLaren współpracownik Lando Norris Powiedział, że podobał mu się również ogólny układ toru i że miał „dobry potencjał”, ale czuł, że utwór „zawalił się i schrzanił”.
Pierre Gasly, AlphaTauri AT03, Yuki Tsunoda, AlphaTauri AT03
Zdjęcia: Stephen T. zdjęcia sportów motorowych
Ale Norris tak bardzo potrzebował bezpiecznego chodzenia po autostradzie, że po prostu nie można było zjechać z zakrętu 14-15.
„Powiedziano mi, że to niemożliwe z powodu mostu przechodzącego przez szczyt” – powiedział Norris.
„Samochody są dozwolone tylko z określoną prędkością, więc musiały wjechać. Powiedziano mi, że był powód, dla którego trzeba je było wsadzić do samochodu. Więc może trochę z tym utknęliśmy”.
– Mam nadzieję, że nie. Jestem pewien, że można to obejść w inny sposób. Ale jak powiedział Daniel, nie sądzę, żeby było wiele sposobów.
AlphaTauri Pierre Gasly Uważał, że projekt jest „naprawdę interesujący”, choć miejscami „nieco wyboisty” i miał to samo zdanie na temat szykany w porównaniu do Formuły E.
Zakręt pierwszy, zakręt trzeci, zakręt piąty, jest dość wyboisty, ale potem bardzo podoba mi się sekcja z dużą prędkością” – powiedział Gasly.
„Możesz przebić się przez bariery i nabrać dużej prędkości, to naprawdę fajne.
„Nie jestem wielkim fanem Formuły E Chicana, jest tam bardzo ciasno. Wolę szybkie zakręty, zwłaszcza naszymi samochodami.
„Ale ogólnie muszę powiedzieć, że to naprawdę świetny tor do jazdy”.
Lewis hamilton Po kwalifikacjach opublikował na swoim koncie na Instagramie: „Naprawdę lubię ten utwór [in] Miami. Szykana to jedyna rzecz, która mogłaby być lepsza, ale poza tym bardzo mi się podobało! „
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia