Netflix znalazł dyrektora generalnego, który poprowadzi jego plan W przypadku warstwy z reklamami: dyrektor ds. biznesu i dyrektor ds. reklamy w Snapie, Jeremy Gorman.
We wtorek Gorman powiedziała swoim kolegom ze Snapa, że odchodzi, aby dołączyć do Netflix wraz z Peterem Naylorem, wiceprezesem Snapa ds. sprzedaży reklam w obu Amerykach, według dwóch osób zaznajomionych z tą sprawą. Rzecznik Snap Ross Kaditz-Beck potwierdził odejście.
Gorman i Naylor Snap odchodzą w związku z restrukturyzacją zespołu reklamowego i zwolnieniami, które w tym tygodniu dotknęły firmę zajmującą się mediami społecznościowymi. Snap planuje zredukować prawie 20 procent swojej siły roboczej od środy, krawędź Wspomniałem wcześniej.
Netflix ma To było jego wycieczki po pracy W tym roku ograniczymy setki pracowników i ograniczymy programowanie Zgłaszanie pierwszej wspólnej straty od dekady. Firma przygotowuje się obecnie do uruchomienia tańszej kategorii z reklamami, która może kosztować od 7-9 USD miesięcznie z wyłączeniem dodatków, takich jak Możliwość pobierania filmów.
Kumiko Hidaka, rzeczniczka Netflix, potwierdziła, że Gorman będzie prezesem firmy ds. globalnej reklamy i że będzie podlegać dyrektorowi operacyjnemu Gregowi Petersowi. Naylor poprowadzi organizację sprzedaży reklam Netflix i będzie podlegać Gormanowi. wiek pierwsza wzmianka na personel.
„Dogłębne doświadczenie Jeremy’ego w prowadzeniu biznesu reklamowego i doświadczenie Petera w kierowaniu zespołami sprzedaży reklam będą kluczowe, gdy rozszerzamy opcje członkostwa dla konsumentów dzięki nowej ofercie opartej na reklamach” – powiedział Peters w oświadczeniu.

„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.

More Stories
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów
Jak zdobyć dofinansowanie na rozwój biznesu online? Przewodnik dla tych, którzy nie chcą tylko marzyć!
Bezpieczeństwo finansowe firm – jak chronić się przed cyberzagrożeniami i oszustwami?