Jeep Wrangler Magneto 2.0 Elektryczny samochód koncepcyjny
kieszeń
DETROIT – Jeep przeprojektował całkowicie elektryczną wersję koncepcyjną swojego flagowego Wranglera, skupiając się na zużyciu gazu do bezemisyjnych pojazdów elektrycznych.
Samochód koncepcyjny Jeep Wrangler Magneto 2.0 pojawia się rok później Stilants Odkryj markę Pierwsza wersja całkowicie elektrycznego SUV-a. Pojazdy koncepcyjne to spersonalizowane produkty, zwykle wytwarzane przez producentów samochodów w celu oceny zainteresowania klientów lub wskazania przyszłego kierunku pojazdu lub marki.
Koncepcja SUV-a opiera się na tradycyjnym SUV-ie Jeepa Wranglera Rubicon, ale Magneto 2.0 oferuje znaczny wzrost osiągów, w tym osiągnięcie 0-100 km/h w dwie sekundy, według producenta. To szybciej niż Wrangler Magneto 1.0, w 6,8 sekundy i zgodnie z Wysokowydajne modele Plaid firmy Tesla.
Jeep powiedział, że Magneto 2.0 jest w stanie osiągnąć 850 funtów-stopy momentu obrotowego i 625 koni mechanicznych. Jeep nie uruchomił elektrycznego zasięgu samochodu.
Jeep Wrangler Magneto 2.0 Elektryczny samochód koncepcyjny
kieszeń
Najbardziej unikalny aspekt Magneto jest jego Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów niewymagana w pojazdach elektrycznych. Przedstawiciele Jeepa powiedzieli, że elektroniczna skrzynia biegów ma najlepsze właściwości automatycznej skrzyni biegów z bezpośrednim wrażeniami z jazdy, jak w przypadku skrzyni manualnej – co jest główną zaletą dla entuzjastów jazdy w terenie.
Jeep wprowadził Wranglera Magneto 2.0 w piątek do sieci przed Jeep Easter Safari, coroczną imprezą terenową marki w Moab w stanie Utah. Jeep regularnie wykorzystuje to wydarzenie jako poligon doświadczalny możliwości swoich pojazdów, a także jako miarę zainteresowania klientów nowymi produktami.
Ponieważ Magneto jest konceptem, nie jest przeznaczone do sprzedaży konsumentom. Oczekuje się jednak, że w nadchodzących latach Jeep wyprodukuje całkowicie elektrycznego Wranglera.
Jeep jest kluczowym elementem planów rozwoju i elektryfikacji Stellantis, firmy powstałej w zeszłym roku w wyniku fuzji Fiata Chryslera i francuskiego producenta samochodów Groupe PSA. Stellantis inwestuje przynajmniej 35,5 miliarda dolarów w pojazdach elektrycznych i technologiach wspierających do 2025 roku.
Każdy nowy Jeep zapewni jakąś formę energii elektrycznej w ciągu najbliższych kilku lat, powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny Jeep. Oczekuje się, że plany te obejmą wszystkie pojazdy elektryczne, a także hybrydy i tak zwane PHEV, które łączą silniki elektryfikacyjne i spalinowe, takie jak modele Grand Cherokee i Wrangler 4xe, które są obecnie w sprzedaży.
Magneto 2.0 został wydany wraz z czterema innymi niestandardowymi lub koncepcyjnymi jeepami na imprezę Moab Off-Road. Inne pojazdy obejmowały model terenowy Grand Cherokee Trailhawk PHEV oraz inne zmodyfikowane Jeepy Wranglery i Gladiatory.
Jeep Grand Cherokee Trailhawk PHEV Concept
kieszeń
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów