15 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Jamie Lee Curtis, projekt K Boost Quiet Year – Różne

Jamie Lee Curtis, projekt K Boost Quiet Year – Różne

Późnym sobotnim popołudniem na Comic-Conie w San Diego tysiące fanów, stłoczonych w przepastnej sali balowej, wyszło na scenę, gdy obsada zadebiutowała w jednym z największych występów na tegorocznym dorocznym konwencie fanów. W rzeczywistości był to jeden z tzw Tylko Times W tym roku na SDCC pojawiła się grupa aktorów. I nie był to film o superbohaterach, program telewizyjny ani żadna mega-franczyza wspierana przez duże studio.

Zamiast tego był to „Critical Role”, popularny, długo emitowany serial internetowy, który rozpoczął się od grupy aktorów głosowych, którzy zebrali się, aby zagrać w grę Dungeons & Dragons.

„Pytanie do publiczności: jeśli ktoś robi kostium, czy mógłby wstać, abyśmy mogli go zobaczyć?” współgwiazda Liam O’Brien zapytał o scenę. Połowa publiczności – wielu przebranych za postacie z serialu – wstała.

„Pięknie wyglądasz w San Diego!” wykrzyknął Travis Willingham, zdumiony ich dziełem.

Po raz pierwszy od dziesięcioleci San Diego Comic-Con zorganizował doroczną konwencję fanów bez żadnych gwiazd ani paneli Marvela lub DC. Gdy aktorzy dołączyli do scenarzystów w pikietach, kilka paneli (Legendary „Dune: Part Two”, AMC „Interview With the Vampire” i Prime Video „The Boys” spin-off „Gen V”) zostało całkowicie odwołanych, a hala H, główna scena na 6500 osób, była często pusta podczas konwencji w dniach 19-23 lipca. Turtles: Mutant Mayhem” w dużej mierze opierał się na ekskluzywnych materiałach filmowych, aby zapewnić rozrywkę widzom.

W ostatniej chwili William Shatner wypadł z panelu Hall H, aby wziąć udział w nadchodzącym filmie dokumentalnym o nim „w solidarności z jego fajnymi braćmi”, zgodnie z ogłoszeniem SDCC. Niewielka garstka gwiazd, które się pojawiły, zrobiła to z boku: Jamie Lee Curtis i Patton Oswalt wyszli promować swój nowy komiks.

„Mam coś w rodzaju chwili!” Curtis wrzasnęła, gdy zobaczyła na widowni dwie celebrytki przebrane za Deidre Beaubeirdre, jej postać z filmu „Everything Everywhere All at One”, za który zdobyła Oscara dla najlepszej aktorki drugoplanowej.

READ  Jerry Springer odpoczywa na prywatnej imprezie w Chicago

Inny facet odbył 20-godzinny lot z Filipin, aby opowiedzieć Curtisowi o swoim ulubionym filmie „Prawdziwe kłamstwa”. Curtis ciepło odpowiedział: „Dziękuję bardzo, doceniam to”. „Witamy w San Diego”.

Innymi słowy, nastrój był dość zimny – i przynajmniej anegdotycznie, wielu ludziom wydawało się, że to się podoba.

Zanim Hollywood zalało SDCC, konwent dotyczył „społeczności fanów, która łączy nas miłością, pasją, pięknymi historiami i historiami w akcji” — powiedział Mike Ryan, showrunner nadchodzącego interaktywnego serialu animowanego „Ghosts of Ruin”, który zadebiutował w Hall H.

„Można to zobaczyć naprawdę wyraźnie w tym roku” – dodał.

W rzeczywistości, uwolnieni od czekania w kolejce przez całą noc, aby zobaczyć listę A, uczestnicy — których spodziewano się ponad 130 000 — mogli odkrywać mniej znane terytoria i wracać do komiksowych korzeni konwencji. To były najważniejsze atrakcje tegorocznego centrum.

Michael Buckner za Variety

Debiut indyjskiego kina i gier wideo w hali H

Wcześniej promowany pod kryptonimem „Projekt K”, epos science-fiction „Kalki 2898-AD” staje się pierwszym indyjskim filmem, który pojawi się na SDCC, a scenarzysta i reżyser Nag Ashwin dołącza na scenie do gwiazdorskich aktorów Prabhasa, Kamala Haasana i Amitabha Bachchana (przez Zoom). powiedział dyrektor różnorodny To sprowadzało jego film do Hall H.

„Była to okazja, aby przedstawić nasze historie publiczności, która doceniłaby tego rodzaju historie, ponieważ są przyzwyczajeni do tak wielu różnych kultur i mają z nimi kontakt” – powiedział. „Więc pomyśleliśmy:„ Tak, niech kultura indyjska również będzie tutaj reprezentowana ”. „

Jednak Ashwin niechętnie opowiada o samym filmie, który ma mieć premierę w 2024 roku i już wyrósł na jedną z najdroższych indyjskich produkcji w historii. Nawet znajome pojawienie się zwiastuna filmu podczas sesji, która wywołała jedne z największych okrzyków tygodnia, zdenerwowało Ashwina.

– Nie chcemy za dużo zdradzać – powiedział z uśmiechem. „Nie mamy zwyczaju ujawniać treści przed premierą, więc chodzimy na palcach, ponieważ bez względu na to, co opublikowaliśmy w dzisiejszym filmie, czujemy, że to już za dużo”.

Podobnie Marvel’s Spider-Man 2 na Sony PlayStation 5 był pierwszą grą wideo, jaka kiedykolwiek pojawiła się w Hall H.

„Do wszystkich graczy w gry wideo, jeśli jesteś tu po raz pierwszy, cieszę się, że tu jesteś” – powiedział Eddie Abraham, międzynarodowy dyrektor programowy Comic-Con, wprowadzając sesję. „Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się stworzyć więcej plansz dla entuzjastów gier wideo”.

Insomniac Games pokazało nowy zwiastun fabularny, drażniący zejście Kravena Łowcy do Nowego Jorku i powrót Mister Negative, podczas gdy aktor Yuri Lowenthal, który podkłada głos Peterowi Parkerowi, odtworzył słynny taniec Tobeya Maguire’a z filmu „Spider-Man 3” z 2007 roku.

Michael Buckner za Variety

Strajki robotnicze robią furorę

Na początku panelu „Marvel’s Spider-Man 2” Lowenthal postanowił wyrazić swoje poparcie dla wybitnych aktorów i scenarzystów.

„Jesteśmy solidarni z naszymi braćmi i siostrami oraz wszystkimi w WGA i SAG” – powiedział. „Możemy tu być, ponieważ mamy inną umowę dotyczącą gier, ale to może nie trwać wiecznie. Cieszymy się, że tu jesteśmy, ale wspieramy cokolwiek się stanie.”

Był to jeden z wielu okrzyków, jakie otrzymali pisarze i aktorzy podczas konwencji. Reżyser Gareth Edwards – obecny, aby porozmawiać o swoim nadchodzącym thrillerze AI „The Creator” podczas sesji reżyserskiej w Hali H z reżyserem „The Haunted Mansion” Justinem Simienem i reżyserem Fast X Louisem Letrierem – również zatrzymał się na chwilę, aby odnieść się do strajku. „Wszyscy stoimy po stronie scenarzystów i aktorów” – powiedział Edwards. „Jesteśmy umownie zobowiązani do promowania naszych filmów”.

21 lipca zwolennicy zorganizowali godzinną demonstrację przed centrum kongresowym w dzielnicy Gaslamp w San Diego. Około 40 przedstawicieli – w tym gracz przebrany za Kapitana Amerykę i mężczyzna przebrany za postać „Moana” Maui – trzymało czarno-żółte znaki pikiety i rozdawało ulotki w geście solidarności z SAG-AFTRA, WGA i IATSE.

Tymczasem dyrektor generalny SAG-AFTRA, Duncan Crabtree-Ireland, wziął udział w dyskusji panelowej na temat bezpośrednich zagrożeń, jakie sztuczna inteligencja stwarza dla społeczności aktorów głosowych. Nie odwołując się do „Małej Syrenki” Disneya, Crabtree-Ireland porównał tę sprawę do „historii małej syrenki i morskiej wiedźmy, która dosłownie kradnie głos tej syreny”.

Gilbert Flores za różnorodność

Studia są tworzone z aktywacjami

Podczas gdy duże studia w dużej mierze zasiadały poza głównymi tablicami, wiele z nich utrzymało silną obecność poza centrum kongresowym z fanami pełnymi energii. Niektóre próby wydłużyły czas oczekiwania o ponad cztery godziny.

Animayhem firmy Hulu zabrał fanów do wielu seriali animowanych dostępnych na taśmach streamingowych, od budynku Planet Express w „Futuramie” po stół restauracyjny z „Bob’s Burgers”.

Obchody 30. rocznicy „Jurassic Park” przez Universal sprowadziły uczestników na wyspę Isla Nublar, gdzie „personel” parku poprowadził ich przez kultowe sceny z filmu – w tym atak T-Rexa na toaletę.

Marki takie jak BoxLunch, w którym gościła Treat Truck serwująca lody i upominki, rysowały linie, które rozciągały się na ponad ćwierć mili w palącym słońcu.

Michael Buckner za Variety

Twórcy komiksów robią się jak bandyci

Być może najbardziej nieoczekiwanymi beneficjentami tegorocznego Comic-Conu byli sami autorzy komiksów. SDCC przeniosło panele grupy do większych pomieszczeń na rok 2023 – i były to „tylko miejsca stojące” – powiedział Ted Ebenheim, prezes Prism, organizacji wspierającej komiksy LGBTQ.

– Byłem bardzo zadowolony z frekwencji – powiedział.

Kilku niezależnych wydawców powiedziało różnorodny Zauważyli również znaczny wzrost liczby osób przychodzących na rozległe piętro salonu.

„To największy rok, jaki kiedykolwiek widzieliśmy” — powiedział Eric Dean Seton, płodny reżyser telewizyjny („The Flash”, „Grown-ish”), który publikuje także własną serię komiksów „Legend of the Mantamaji” o mieczu i magii. W porównaniu z SDCC z poprzednich lat, Seaton oszacował, że w tym roku sprzedał cztery do pięciu razy więcej komiksów – wyprzedał się do piątku.

„Ludzie spędzą cały dzień w Hali H – tylko jeden dzień na podłodze” — mówi o poprzednich latach. „Bez długich odstępów w pokoju lub czekania w kolejce mają czas na zakupy”.