https://aviationweek.com/themes/custom/particle/dist/app-drupal/assets/awn-logo.svg
Przejdź do głównej zawartości
Lotams planuje otrzymać pierwszy samolot do ciężkiej obsługi technicznej w drugiej połowie 2025 roku w swoim nowym zakładzie w Rzeszowie.
Źródło: LOTAMS
Rynek części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej funkcjonuje na stałym poziomie, zgodnie z szerszym ożywieniem na rynku. W ciągu ostatnich dwóch lat znacząco wzrósł ruch pasażerski. Mimo to region mocno ucierpiał w wyniku zakrojonej na szeroką skalę inwazji Rosji na Ukrainę w 2022 r.
Jak ograniczenia w zakresie zdolności MRO w Polsce odzwierciedlają szersze trendy regionalne Jest częścią nas Tydzień Lotnictwa i Technologia Kosmiczna – MRO w środku i subskrypcje AWIN.
Zapisz się teraz Przeczytaj tę treść, aby uzyskać pełną informację o nowościach technologicznych od ekspertów, którym ufa społeczność MRO samolotów komercyjnych.
Jesteś już subskrybentem AWST lub klientem AWIN? Zaloguj się przy użyciu istniejącego adresu e-mail i hasła.
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Nowe polskie prawo dotyczące broni budzi obawy dotyczące praw człowieka
Tanie bilety na „Eras Tour” w Warszawie
Europejskie akwarystyki ogłaszają krótkoterminowy kurs z euro w Polsce na większą część harmonogramu 2025