Instagram wprowadza na swojej platformie kilka nowych, skoncentrowanych na twórcach zmian, które według szefa Instagrama, Adama Mosseri, mają na celu „upewnienie się, że zasługa trafi do tych, którzy na to zasługują”.
Nowe elementy składają się z trzech zmian: Tagi produktów są teraz dostępne dla wszystkich, więc możesz oznaczyć produkt w swoim poście; Możesz dostosować kategorię, taką jak „Fotograf” lub „Raper” i wyświetlać tę kategorię za każdym razem, gdy Twoje imię zostanie oznaczone we wpisie; Instagram zacznie promować bardziej oryginalne treści na platformie.
W filmie wyjaśniającym nowe funkcje Mosseri powiedział: „Jeśli tworzysz coś od podstaw, powinno to mieć większą wiarygodność, niż jeśli ponownie udostępniasz coś, co znalazłeś od kogoś innego. Postaramy się zrobić więcej, aby spróbować ocenić więcej oryginalnej treści, zwłaszcza w porównaniu z treścią ponownie opublikowaną”. Oczywiście docenianie oryginalnych treści nie jest niczym nowym, ale Mosseri powiedział, że Instagram będzie bardziej skłaniał się w tym kierunku.
Tłumaczenie? Proszę, proszę, po prostu przestań publikować swoje ulubione TikToks na bębnach. Błagamy.
Nowe funkcje
Dodaliśmy nowe sposoby tagowania i ulepszania rankingów:
Tagi produktów
– Ulepszone tagi
– Sortuj według oryginałuTwórcy są bardzo ważni dla przyszłości Instagrama i chcemy mieć pewność, że odniosą sukces i uzyskają uznanie, na jakie zasługują. pic.twitter.com/PP7Qa10oJr
Adam Mosseri (@mosseri) 20 kwietnia 2022
Meta dała jasno do zrozumienia, że postrzega Facebooka i Instagrama jako platformy skoncentrowane na przyszłych twórcach, a nie jako narzędzia umożliwiające ludziom kontakt ze znajomymi. Obie platformy zainwestowały więc w narzędzia do robienia zakupów, sposoby budowania odbiorców przez twórców i wiele innych rzeczy, które mają nadzieję zachęcić twórców do przestania być TikTokerami i YouTuberami i zacząć być Instagrammerami i Facebookami.
rolki, w szczególności, Na tym skupia się ten wysiłek. Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Meta, opisał krótkie filmy ”Najszybciej rozwijający się format treści do tej poryI jest teraz dostępny na Facebooku i Instagramie. Ale każdy, kto korzysta z Reels, wie, że może poczuć się jak kopia TikTok, często z tą samą treścią, którą właśnie opublikowałem – logo TikTok i wszystko – z innego miejsca. Jednym ze sposobów, aby Instagram zniechęcić do Pochowaj go w porządku i to jest dokładnie to, co Mosseri planuje zrobić.
Jeśli chodzi o sposób, w jaki Instagram określa, co jest uważane za autentyczne, Mosseri powiedział tylko, że jest to trudne i „z czasem będziemy to powtarzać”. Zmiana jest potencjalnie ogromnym problemem dla kont agregatorów, z których wiele jest niezwykle popularnymi źródłami memów i trendów, ale często są oskarżane o kradzież treści i kredytów od twórców. Mosseri napisał na Twitterze: „Ponieważ coraz bardziej skłaniamy się ku rekomendacjom, coraz ważniejsze staje się, aby nie przeceniać agregatorów, ponieważ będzie to złe dla twórców, a tym samym dla Instagrama w dłuższej perspektywie”.
Płacenie za oryginalne treści w produktach społecznościowych Meta nie jest niczym nowym, podobnie jak fakt, że najpopularniejsze rzeczy na Facebooku i Instagramie Ma tendencję do plagiatu. Platformy Meta mają największą publiczność, ale TikTok, Twitter i inne są miejscem, w którym tworzone są nowe memy i trendy. Jeśli Instagram i Facebook chcą odnieść sukces jako platformy do tworzenia treści, będą musiały znaleźć sposób, aby to odwrócić. A rozpoczęcie pracy z jego najpotężniejszym uchwytem — algorytmem rankingowym, który decyduje o tym, co codziennie widzą miliardy ludzi — to bardzo poważny pierwszy krok. Innym pomysłem jest zapłacenie twórcom większych pieniędzy, ale biorąc pod uwagę, że Meta wydaje się być Odciąć rolki wsadoweTo może nie nadejść w najbliższym czasie.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS