- General Motors powiedział w poniedziałek, że firma planuje zainwestować ponad 1 miliard dolarów w dwie fabryki w Michigan, aby produkować następną generację ciężkich samochodów ciężarowych.
- Pomimo zaangażowania GM w oferowanie pojazdów w pełni elektrycznych do 2035 r., firma nadal inwestuje w tradycyjne pojazdy, takie jak Chevrolet Silverado i ciężki pickup GMC Sierra.
- Szczególnie dochodowe samochody ciężarowe cieszą się dużym zainteresowaniem, a sprzedaż jest potrzebna, aby sfinansować inwestycje firmy w pojazdy elektryczne.
Pracownicy liniowi pracują nad podwoziami pełnowymiarowych pickupów General Motors w zakładzie montażowym Flint, 12 czerwca 2019 r. we Flint w stanie Michigan.
Jeffa Kowalskiego/AFP/Getty Images
DETROIT – General Motors Corp. powiedział w poniedziałek, że planuje zainwestować ponad 1 miliard dolarów w dwie fabryki w Michigan, aby produkować następną generację ciężkich samochodów ciężarowych.
Inwestycja obejmuje 788 milionów dolarów na przygotowanie fabryki Flint Assembly Plant do budowy ciężkich samochodów ciężarowych na benzynę i olej napędowy. Kolejne 233 miliony dolarów zostaną zainwestowane w Flint Metals Center producenta samochodów w celu wsparcia produkcji pojazdów. Oba zakłady znajdują się w środkowym stanie Michigan.
Pomimo zaangażowania GM w oferowanie pojazdów w pełni elektrycznych do 2035 r., firma nadal inwestuje w tradycyjne pojazdy, takie jak Chevrolet Silverado i ciężki pickup GMC Sierra.
Szczególnie dochodowe samochody ciężarowe cieszą się dużym zainteresowaniem, a sprzedaż jest potrzebna, aby sfinansować inwestycje firmy w pojazdy elektryczne.
Rzecznik GM poinformował, że rozpoczęcie prac budowlanych związanych z inwestycjami zaplanowano na IV kwartał. Odmówił ujawnienia szczegółów i terminu odbioru nowej generacji.
W 2022 roku General Motors ogłosił 38% wzrost sprzedaży ciężkich pickupów w porównaniu z rokiem poprzednim, sprzedając prawie 288 000 ciężarówek.
Ogłoszenie inwestycji poprzedza negocjacje kontraktowe między producentami samochodów z Detroit, w tym General Motors, a związkiem zawodowym United Auto Workers tego lata.
Dla inwestorów negocjacje UAW są zwykle krótkoterminowym przeciwnikiem co cztery lata, co podnosi koszty. Oczekuje się jednak, że tegoroczne negocjacje będą jednymi z najbardziej kontrowersyjnych i głośnych w niedawnej pamięci, napędzane przez wieloletni zorganizowany ruch robotniczy w całym kraju, prozwiązkowego prezydenta i przemysł na drodze do całkowicie elektrycznej transformacji .
„Kiedy biznes rozwija się tak, jak przez ostatnią dekadę – dzięki ciężkiej pracy członków AUW – firma musi nadal inwestować w swoją siłę roboczą” – powiedział Mike Booth, wiceprezes UAW, który nadzoruje związkową jednostkę General Motors. . — powiedział w oświadczeniu.
Liderzy UAW publicznie przedstawili swoje najważniejsze kwestie przetargowe w zeszłym tygodniu, w tym korektę kosztów utrzymania, która została zniszczona podczas Wielkiej Recesji; większe bezpieczeństwo zatrudnienia; oraz koniec stopniowego lub wielopoziomowego systemu wynagrodzeń, w którym członkowie otrzymują różne wynagrodzenia i świadczenia.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów