Kilka usług Apple było wyłączonych przez większą część poniedziałkowego popołudnia.
Usługi z potwierdzonymi problemami, zgodnie z Strona stanu systemu Apple, w tym iMessage, niektóre usługi Apple Maps, iCloud Mail, iCloud Keychain, App Store, Apple Music, Apple TV Plus i Podcasty. Ale po godzinie 15:45 czasu wschodniego każda usługa ponownie dostaje zielone światło i mówi, że problemy zostały rozwiązane. Apple nie odpowiedział na prośbę o komentarz na temat tego, co może się wydarzyć.
Zgłoszenia problemów dotarły do Downdetectora wkrótce po godzinie 12:00 czasu wschodniego, chociaż liczba zgłoszeń zmniejszyła się w ciągu godzin od pierwszego zgłoszenia awarii. krawędź Personel miał rozproszone problemy z iMessage i innymi głównymi usługami, chociaż problemy nie dotyczyły wszystkich w równym stopniu.
Bloomberg Mark Gorman Wspomniałem też Że systemy korporacyjne i detaliczne Apple również nie działają – co, Zgodnie z tym tweetemwydaje się oznaczać, że niektórzy pracownicy Apple Store musieli wykonywać swoją pracę na papierze.
W subreddit r/sysadmin niektórzy zgłaszali, że nie mogą się zalogować Portal Apple Business Manager. a Tweetuj z WhatsAppBetaInfo Ujawnia, że problemy dotyczyły nawet innych aplikacji (na przykład próby utworzenia kopii zapasowej historii czatów na iCloud).
W poniższej galerii zrobiliśmy kilka zrzutów ekranu z listą zaawansowanych usług, na które według Apple ma wpływ:
jabłka Strona statusu dla programistów W pewnym momencie był dość niski, chociaż teraz pokazuje kilka przerw. Zmieniło się również wraz z upływem popołudnia.
Aktualizacja 21 marca o 15:04 ET: Zaktualizowano o nowe informacje ze strony stanu Apple.
Aktualizacja 21 marca o 15:57 ET: Zaktualizowano o nowe informacje ze strony stanu Apple.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS