15 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Elon Musk twierdzi, że przepływy pieniężne Twittera pozostają ujemne, a przychody z reklam spadły o 50%

Elon Musk twierdzi, że przepływy pieniężne Twittera pozostają ujemne, a przychody z reklam spadły o 50%

15 lipca (Reuters) – Elon Musk powiedział w sobotę, że przepływy pieniężne Twittera pozostają ujemne z powodu prawie 50-procentowego spadku przychodów z reklam i dużego zadłużenia, co nie spełniło jego przewidywań z marca, że ​​Twitter może osiągnąć dodatnie przepływy pieniężne. czerwiec.

„Musimy osiągnąć dodatnie przepływy pieniężne, zanim będziemy mogli mieć luksus czegokolwiek innego”, powiedział Musk w tweecie, odpowiadając na sugestie rekapitalizacji.

Jest to najnowszy znak, że agresywne środki cięcia kosztów, odkąd Musk przejął Twittera w październiku, nie wystarczą, aby zapewnić dodatnie przepływy pieniężne na Twitterze, i sugeruje, że przychody z reklam na Twitterze mogły nie wzrosnąć tak szybko, jak sugerował Musk w kwietniowym wywiadzie dla BBC że większość reklamodawców wróciła do serwisu.

Po zwolnieniu tysięcy pracowników i obniżeniu rachunków za usługi w chmurze, Musk powiedział, że firma obniżyła wydatki niezwiązane z długiem do 1,5 miliarda dolarów z 4,5 miliarda dolarów prognozowanych w 2023 roku. Twitter musi również spłacać roczne odsetki w wysokości około 1,5 miliarda dolarów w wyniku zadłużenia, które zaciągnął w transakcji o wartości 44 miliardów dolarów, która uczyniła firmę wyjątkową.

Nie jest jasne, do jakich ram czasowych Musk odnosił się, mówiąc o 50% spadku przychodów z reklam. Powiedział, że Twitter jest na dobrej drodze do wygenerowania 3 miliardów dolarów przychodów w 2023 roku, co oznacza spadek z 5,1 miliarda dolarów w 2021 roku.

Twitter był krytykowany za luźne moderowanie treści, po czym nastąpił exodus wielu reklamodawców, którzy nie chcieli, aby ich reklamy pojawiały się obok nieodpowiednich treści.

Mianowanie przez Muska Lindy Yaccarino, byłej szefowej ds. reklamy w Comcast w NBCUniversal, na stanowisko dyrektora generalnego wskazuje, że sprzedaż reklam jest priorytetem dla Twittera, nawet jeśli działa on na rzecz wzrostu przychodów z subskrypcji.

Yaccarino rozpoczął pracę na Twitterze na początku czerwca i powiedział inwestorom, że Twitter planuje skoncentrować się na partnerstwach wideo, twórców i handlu oraz prowadzi wczesne rozmowy z postaciami politycznymi i rozrywkowymi, usługami płatniczymi oraz wydawcami wiadomości i mediów.

READ  Cramer mówi, że rosnące ulgi giełdowe nie pokonają niedźwiedzi

W czwartek Twitter powiedział, że wybrani twórcy treści będą uprawnieni do części przychodów z reklam, które firma zarabia, starając się przyciągnąć więcej twórców treści do witryny.

Dodatkowe raporty Janavi Nidumulo w Bengaluru; Montaż przez Granta McCalla

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.

Kryształowe raporty na temat kapitału podwyższonego ryzyka i startupów dla agencji Reuters. Zajmuje się Doliną Krzemową i nie tylko z perspektywy pieniędzy i osobowości, ze szczególnym uwzględnieniem start-upów na etapie wzrostu, inwestycji technologicznych i sztucznej inteligencji. Wcześniej zajmowała się fuzjami i przejęciami dla agencji Reuters, opowiadając historie o finansowaniu przez Trumpa SPAC i Elona Muska na Twitterze. Wcześniej informowałem o Amie…