Problemy z płatnościami online, które wiodąca firma zajmująca się płatnościami internetowymi postanowiła rozwiązać wiele lat temu, „w rzeczywistości zostały rozwiązane” – mówi Alex Kress, dyrektor generalny PayPal Holdings Inc.
Płacenie kartą kredytową w Internecie jest łatwe, a firma musi stawić czoła dużej konkurencji w świecie portfeli cyfrowych, w tym AAPL firmy Apple Inc.
Apple Pay, który ostatnio zyskuje na popularności. Na akcjach PayPal PYPL ciążyły ostatnio obawy związane z konkurencją,
To około 80% poniżej najwyższego poziomu w historii z lipca 2021 r.
Firma obstawia, że może dać jej impuls, skupiając się bardziej na szybkości realizacji transakcji, narzędziach marketingowych, ofertach personalizacji i sztucznej inteligencji. W czwartek podczas wydarzenia „Innowacje” zaprezentował kilka nowych funkcji skupionych wokół tych koncepcji.
Jednak choć w zeszłym tygodniu przed wydarzeniem akcje PayPal nabrały pewnej dynamiki, po ich rozpoczęciu gwałtownie spadły. Akcje wzrosły w czwartek aż o 2,1%, ale potem skierowały się na południe i ostatnio spadły o 3,4%.
Firma PayPal stwierdziła w oświadczeniu między innymi „znacznie przyspieszył proces realizacji transakcji”, aby umożliwić klientom dokonywanie płatności dwukrotnie szybciej. Ponadto firma PayPal ogłosiła nową funkcję realizacji transakcji jako gość o nazwie Fastlane, której celem jest umożliwienie klientom dokonywania zakupów jednym kliknięciem, nawet jeśli nie założyli konta u sprzedawcy.
Technologia ta „umożliwi znaczną poprawę wskaźnika powodzenia płatności” – powiedział Chris MarketWatch, a także umożliwi personalizację, która zapewni sprzedawcom więcej informacji o osobach odwiedzających ich witryny.
Dan Dolev z Mizuho, który niedawno obniżył rating akcji spółki w związku z obawami dotyczącymi konkurencji, nie został sprzedany w ogłoszeniu o wyjściu. „Chociaż skupienie się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w celu poprawy doświadczenia przy kasie i ulepszenia ofert dla konsumentów jest pozytywne, uważamy, że podwojenie liczby zakupów markowych może być żałowane w dłuższej perspektywie” – napisał.
Według PayPal inne etapy dostosowywania obejmują nowe „inteligentne rachunki”, które mogą zawierać „bardzo trafne rekomendacje i nagrody”.
„Zwiększa to możliwości sprzedawców w zakresie ponownego bezpośredniego nawiązania kontaktu z klientami, zwiększając prawdopodobieństwo ponownych zakupów i rozwoju biznesu” – stwierdził PayPal w swoim oświadczeniu.
Kolejnym celem PayPal jest lepsze zarabianie na popularnej platformie płatności peer-to-peer, Venmo. Ludzie lubią korzystać z tej usługi, aby wysyłać pieniądze znajomym, ale Venmo nie pobiera opłat za tę funkcję. PayPal przez lata wdrażał różne inicjatywy, które pozwalają mu generować przychody z Venmo, ale nie był w stanie zarobić na tej usłudze tak dużo, jak początkowo oczekiwały niektóre byki.
„Nie wykonaliśmy zbyt dobrej roboty, łącząc konsumentów i firmy w sposób umożliwiający im ciągłą interakcję” – powiedział Chris. Firma modernizuje profile biznesowe w Venmo, aby konsumenci mogli zobaczyć znane firmy, które polecają ich znajomi, co jest „potężną” funkcją, która pomoże również użytkownikom biznesowym Venmo zostać odkrytym.
Co więcej, konsumenci mogą obecnie używać Venmo do płacenia profesjonalistom, takim jak fryzjerzy i architekci krajobrazu, ale Chris powiedział, że nowa funkcjonalność umożliwi tym profesjonalistom oferowanie klientom rabatów, co „otwiera przed nami ogromne możliwości zarabiania”.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów