Target ma w tym roku produkty Pride w mniejszej liczbie sklepów po tym, jak reakcja, jaką spotkała, spowodowała, że wycofała niektóre pozycje z zeszłorocznej kolekcji.
Liderzy sprzedawcy detalicznego z Minneapolis przyznali później tego lata, że kontrowersje zaszkodziły reputacji Target.
W zeszłym roku firma Target sprzedawała różnorodne produkty Pride we wszystkich swoich ponad 1900 sklepach. Na podstawie opinii rynkowych firma podała, że w tym roku będzie sprzedawana w mniejszej, nieujawnionej liczbie sklepów. Jak wynika z opublikowanego w czwartek oświadczenia, wszystkie produkty marki Pride będą dostępne w Internecie.
Target, który w przeszłości sprzedawał szeroką gamę produktów przyjaznych osobom LGBTQ, również zmniejszył liczbę pozycji w asortymencie w porównaniu z ubiegłymi latami.
Zeszłego lata Target spotkał się z ostrymi reakcjami w niektórych sklepach, mediach społecznościowych i mediach konserwatywnych w związku z niektórymi produktami.
Wydaje się, że oburzenie i późniejsze wezwania do bojkotu wynikały z wybranych produktów, w tym strojów kąpielowych przeznaczonych dla osób transpłciowych, które według niektórych były nieprawidłowo oferowane w rozmiarach dziecięcych. Target wycofał także ubrania i akcesoria brytyjskiej marki Aprallen, którą krytycy oskarżają o wyrażanie „szatańskich” poglądów w swoich projektach. Projektant, który identyfikuje się jako gej, oświadczył w poście na Instagramie, że twierdzenia są fałszywe i opierają się na projektach, które nie były częścią trzech produktów początkowo sprzedawanych w sklepie Target.
Target podał, że zdecydował się wycofać niektóre produkty Pride ze względu na „konfrontacyjne zachowanie”, z którym pracownicy spotkali się w niektórych sklepach. Oprócz gróźb kierowanych na infolinię do swoich klientów.
Target spotkał się także z krytyką ze strony społeczności LGBTQ i sojuszników, takich jak prokurator generalny Minnesoty Keith Ellison, który w liście do 14 innych prokuratorów generalnych wyraził zaniepokojenie, że reakcja Targetu na reakcję Target wysłała niewłaściwy komunikat „tym, którzy angażują się w akty przemocy”. nienawiść i”. Zachowanie wywrotowe.”
Po dyskusji na temat Pride porównywalna sprzedaż Target spadła po raz pierwszy od lat, co przyznali liderzy, było wynikiem splotu czynników, począwszy od towarów Pride, a skończywszy na tym, że konsumenci kupowali mniej artykułów uznaniowych.
Po kontrowersjach liderzy Target oświadczyli, że opracują bardziej wyselekcjonowany skład nie tylko na obchody Pride, ale także na inne uroczystości kulturalne, takie jak Miesiąc Historii Czarnych.
„Target angażuje się we wspieranie społeczności LGBTQIA+ podczas Miesiąca Dumy i przez cały rok. Co najważniejsze, chcemy stworzyć przyjazne i wspierające środowisko dla członków naszego zespołu LGBTQIA+” – stwierdzono w wydanym w czwartek oświadczeniu. „Wraz z naszymi własnymi zespołami będziemy obecni na lokalnych wydarzeniach związanych z Pride w Minneapolis i w całym kraju i będziemy nadal wspierać wiele organizacji LGBTQIA+”.
W oświadczeniu napisano, że tegoroczna kolekcja „oparta została na opiniach gości i badaniach konsumenckich”.
Dyrektor generalny Target, Brian Cornell, powiedział zeszłego lata, że Target słusznie ulepszył swoją ofertę Pride i zastosuje wnioski, których nauczył się z zeszłorocznych kontrowersji, aby mieć pewność, że „pozostanie blisko naszych gości i ich oczekiwań wobec Target”.
Chociaż firma stwierdziła, że będzie to bardziej zamierzone również w przypadku innych kolekcji, Target musiał wycofać ze swoich półek działania związane z nauką magnetyczną dotyczącą praw obywatelskich producenta Bendon, ponieważ użytkownik TikToka zauważył, że pomieszało w nim zdjęcia i nazwiska Bookera T. Washingtona, Webba Du Bois i Cartera G. Woodsona.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów