Firma korzysta z pomocy grupy międzygalaktycznych złoczyńców. „Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind”, nowoczesny kryty kolejką górską z popularnymi superbohaterami, którzy po raz pierwszy pojawili się w filmie z 2014 roku, został otwarty w piątek w parku rozrywki na Florydzie.
To nie tylko codzienna atrakcja. Ten statek jest kluczem do przyszłej ochrony biznesu parków Disneya.
Disney wprowadza strategię synergii z Marvelem, jedną z najpopularniejszych marek filmowych firmy, aby wzmocnić istotną część swojej działalności, modernizując jeden ze swoich fantastycznych parków rozrywki.
Strategia
„Transmisje na żywo zapewniają Disneyowi codzienną obecność w życiu swoich klientów, ale Parks daje Disneyowi tyle przestrzeni dla tych konsumentów, co kiedykolwiek nagrane media” – powiedział CNN Business Robert Niles, redaktor ThemeParkInsider.com. „Odwiedzanie parków rozrywki lub rejsów wycieczkowych staje się wspomnieniem na całe życie dla milionów konsumentów – czymś, co prowadzi do trwającej całe życie pokrewieństwa z marką Disney”.
Ale ten segment wygenerował 6,6 miliarda dolarów przychodu w drugim kwartale bieżącego roku podatkowego — ponad dwukrotnie więcej niż w zeszłym roku.
Teraz kolej na Epcota. Wpisz „Cosmic Rewind”.
jeździć
Epcot oferuje inne ekscytujące przejażdżki, takie jak „Test Test”, ale nie jest uważany za jeden z najbardziej ekscytujących kurortów w Disney World. To wyróżnienie należy bardziej do Hollywood Studios, jego parku tematycznego zawierającego gry oparte na Gwiezdnych Wojnach i The Twilight Zone.
W rzeczywistości oryginalny Epcot w ogóle nie miał być parkiem rozrywki, ale raczej zaplanowaną futurystyczną dzielnicą Walta Disneya, znaną jako Experimental Experimental Community of Tomorrow. Stąd akronim.
Marvel to największe nazwisko w branży rozrywkowej, a teraz Disney używa go do rozwijania działalności kurortowej, aby przyciągnąć rodziny, dla których poprzednia iteracja parku była trochę nudna.
Disney dał CNN Business pierwsze spojrzenie na przejażdżkę, a „Cosmic Rewind” wcale nie jest nudny. Kolejka górska pasuje do zabawy z serialu, którego filmy zarobiły ponad 1,6 miliarda dolarów na całym świecie.
W rzeczywistości nie jest to podróż, ale bardzo przypomina życie we własnym filmie Marvela.
Goście są zanurzeni w historii, która toczy się od momentu, gdy staną w kolejce. Gdy wsiadają na statek, kolejka górska wkracza do bitwy między strażnikiem a gigantyczną projekcją kosmosu niebieskiego, która ma trafić do piosenek takich jak „September” Earth, Wind & Fire, które pasują do disco w klimacie filmu.
Według Josha Damaro, prezesa Disney Parks, Experiences and Products, właśnie to pełne zanurzenie jest właśnie w tym. „Nie możemy się doczekać następnego poziomu opowiadania historii, w którym nasi goście będą mogli uzyskać dostęp do swoich ulubionych historii w zupełnie nowy sposób” – powiedział Damaro CNN Business.
„Jak zawsze mówił Walt, Epcot zawsze musi być w stanie ewolucji i nigdy nie być taki sam” – dodał. „Naszym celem jest utrzymanie tego prywatnego ogrodu tętniącego życiem, żywym i wciąż nostalgicznym, ale gotowym na przyszłość”.
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”