Za 4,99 USD miesięcznie lub 39,99 USD rocznie nowa usługa NFL+ zapewni dostęp do gier lokalnych i w godzinach największej oglądalności. Jest to ta sama zawartość, którą liga oferowała za darmo w swojej aplikacji mobilnej NFL od kilku lat.
NFL+ jest również dostępny wyłącznie na telefony komórkowe i tablety. Użytkownicy nie będą mogli przesyłać strumieniowo gier na telewizory za pomocą tej usługi.
To może być NFL Zanurza stopę w bardziej płynącej wodzie, ale nie zmienia to staromodnego sposobu oglądania meczów.
To dobra wiadomość dla branży telewizyjnej, ponieważ NFL jest jednym z największych kierowców na antenie. Ale pozwala to lidze trochę poeksperymentować w świecie nadawania, zarobić dodatkowe pieniądze i zbudować bazę subskrybentów z fanami, którzy są bardziej skoncentrowani na transmisji.
NFL+ oferuje również dźwięk na żywo, lokalny i krajowy, dla każdego meczu, programy NFL Network na żądanie oraz dostęp do archiwów filmów NFL, zgodnie z ligą.
„Dzisiejszy dzień jest znaczącym dniem w historii NFL wraz z uruchomieniem NFL+” – powiedział komisarz NFL Roger Goodell w poniedziałkowym oświadczeniu. „Entuzjastyczni i lojalni fani piłki nożnej są siłą napędową NFL, a możliwość nawiązania z nimi kontaktu na wielu platformach jest dla nas bardzo ważna”.
Goodell dodał, że liga chce kontynuować rozwój NFL+, zapewniając jednocześnie „dostęp do ogromnej ilości treści NFL, w tym najcenniejszej treści w branży medialnej: meczów NFL na żywo”.
Dostępna jest również wersja premium NFL+, która kosztuje 9,99 USD miesięcznie lub 79,99 USD rocznie. Ten poziom zawiera wszystkie funkcje tańszej wersji, ale zawiera również pełną powtórkę gry i inne opcje.
NFL była daleko od czterech najlepszych profesjonalnych lig sportowych w Stanach Zjednoczonych jako jedyna liga bez usługi subskrypcji strumieniowej bezpośrednio do klientów. Jednak NFL+ jest znacznie bardziej ograniczony niż NBA League Pass, NHL.TV lub MLB.TV, które oprócz gier lokalnych oferują gry poza miastem. DirecTV pozostaje wyłącznym partnerem NFL w meczach piłki nożnej poza miastem, chociaż umowa Sunday Ticket wygasa pod koniec tego roku i pojawiło się wiele spekulacji na temat tego, który dostawca przejmie stery.
„Zagorzały fanatyk podróży. Amatorski praktyk zombie. Badacz żywności. Wielokrotnie nagradzany ekspert popkultury. Internetowy ninja”.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia