13 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Chipotle kładzie kres „hakowaniu”, dzięki któremu klienci mogli zamawiać burrito za 3 USD

Chipotle kładzie kres „hakowaniu”, dzięki któremu klienci mogli zamawiać burrito za 3 USD

(NEXSTAR) – Było fajnie, dopóki trwało, fani Chipotle.

Chipotle potwierdził, że goście nie będą już mogli skorzystać z internetowego „hacka”, który zyskał popularność w mediach społecznościowych, ponieważ doprowadził do „złych doświadczeń” dla personelu i klientów restauracji.

Użytkownicy, którzy brali udział w „hacku”, jak to określano w mediach społecznościowych, poinstruowali swoich zwolenników, aby korzystali z internetowych platform zamówień Chipotle, aby złożyć zamówienie na jedno taco ze wszystkimi darmowymi dodatkami z boku, wraz z tortillami. robiąc to, Wielu użytkowników twierdziło Mogą zbudować w zasadzie całe burrito (lub miskę burrito) za około 3 dolary i resztę.

Zamówione w tradycyjny sposób burrito zazwyczaj kosztują ponad 9 USD, w zależności od białka i dodatków, według Witryna Chipotle.

Jak wspomniałem po raz pierwszy wcześniej od środka, Chipotle wyłączył opcję online zamówienia jednego taco na początku tego tygodnia.

„Goście nie są obecnie w stanie zamówić ani jednego taco z naszych systemów zamówień online” – powiedziała Laurie Shallow, dyrektor ds. spraw korporacyjnych w Chipotle w oświadczeniu udostępnionym firmie Nexstar. „Chociaż przez długi czas korzystaliśmy z dostosowań, a nawet opublikowaliśmy naszą listę hakerów, obecny trend w mediach społecznościowych prowadzi do kiepskiego doświadczenia naszego jedzenia, naszych pracowników i naszych klientów oczekujących na zamówienia”.

Pracownicy w kilku lokalizacjach Chipotle w USA powiedzieli Insiderowi, że konieczność realizacji tych zamówień spowolni całą restaurację. Sam przedmiot również marnuje więcej plastikowych jednorazowych pojemników i kubków niż zamawianie tradycyjnego burrito.

Jeden z menedżerów z Ohio powiedział nawet Insiderowi, że klienci będą „agresywni” w stosunku do pracowników, gdy otrzymają taco odpowiedniej wielkości (zamiast większych boków dostępnych w zamówieniach burrito), mimo że są technicznie tylko prawo do mniejszego taco.

„To było denerwujące dla wszystkich” – powiedziała po części w oświadczeniu dla Insidera.

Tymczasem Shallow zauważyła w swoim oświadczeniu, że Chipotle nie sprzeciwia się wszystkim „hackom” opartym na mediach społecznościowych, zwracając uwagę na trzy, z których sam Chipotle udostępnił na TikTok w 2020 roku. Ale każdy z tych „hacków” – domagać się naczosya Sałatka Taco lub Siedem warstw zanurzenia Miał on na celu pomóc klientom w tworzeniu pozycji poza menu, a nie tańszych wersji istniejących pozycji menu.

Schalow powiedział klientom Chipotle, którzy nadal chcieli zamówić tacos, aby zrobili to osobiście.