Inicjatywa jest hołdem dla szwajcarskich korzeni marki nowym hasłem „Jak szwajcarski zegarek”, oprócz oferowania klientom cotygodniowych zegarków Swatch.
Grupa Unimod rozpoczęła kampanię rebrandingową dla sieci stacji paliw Avia w Polsce. „Like a Swiss Watch” to najnowszy slogan, który zainspirował inicjatywę, oddając hołd szwajcarskim korzeniom marki.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na konkurencyjną ofertę dystrybutora paliw, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Hasło to reprezentuje wartości często kojarzone z zegarkiem, jednym z najlepszych szwajcarskich produktów, a co za tym idzie precyzję i dokładność przypisywane mechanizmom, które wychodzą spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów.
Nieodłączną cechą usług świadczonych przez stacje marki Avia Network w Polsce jest podkreślenie dbałości o każdy szczegół. Koncept Eat&Go, stacja oferująca klientom aromatyczną kawę, a także strefa handlowa pod względem designu i ergonomii, wpisuje się w tę ideę.
„Najnowsza odsłona nawiązuje do najsłynniejszego skojarzenia z niezawodnymi szwajcarskimi zegarkami, wykonanymi z najlepszych materiałów, eleganckimi i funkcjonalnymi. Tym samym marka Avia oferuje swoim klientom wygodną, wygodną, ale estetycznie dopracowaną strefę zakupową Eat&Go, wysokiej jakości paliwo, bogatą ofertę produktową oraz niezliczone promocje cenowe” – powiedział Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający Sieci Avia w Polsce i na Ukrainie.
Kampania rozpoczyna się konkursem „Czas na szwajcarskie nagrody”, cotygodniową nagrodą dla klientów w postaci zegarków Swatch, a główną nagrodą jest wycieczka do Szwajcarii.
Powiązane treści
Omówić
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com