Inicjatywa jest hołdem dla szwajcarskich korzeni marki nowym hasłem „Jak szwajcarski zegarek”, oprócz oferowania klientom cotygodniowych zegarków Swatch.
Grupa Unimod rozpoczęła kampanię rebrandingową dla sieci stacji paliw Avia w Polsce. „Like a Swiss Watch” to najnowszy slogan, który zainspirował inicjatywę, oddając hołd szwajcarskim korzeniom marki.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na konkurencyjną ofertę dystrybutora paliw, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Hasło to reprezentuje wartości często kojarzone z zegarkiem, jednym z najlepszych szwajcarskich produktów, a co za tym idzie precyzję i dokładność przypisywane mechanizmom, które wychodzą spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów.
Nieodłączną cechą usług świadczonych przez stacje marki Avia Network w Polsce jest podkreślenie dbałości o każdy szczegół. Koncept Eat&Go, stacja oferująca klientom aromatyczną kawę, a także strefa handlowa pod względem designu i ergonomii, wpisuje się w tę ideę.
„Najnowsza odsłona nawiązuje do najsłynniejszego skojarzenia z niezawodnymi szwajcarskimi zegarkami, wykonanymi z najlepszych materiałów, eleganckimi i funkcjonalnymi. Tym samym marka Avia oferuje swoim klientom wygodną, wygodną, ale estetycznie dopracowaną strefę zakupową Eat&Go, wysokiej jakości paliwo, bogatą ofertę produktową oraz niezliczone promocje cenowe” – powiedział Robert Nowek, Dyrektor Zarządzający Sieci Avia w Polsce i na Ukrainie.
Kampania rozpoczyna się konkursem „Czas na szwajcarskie nagrody”, cotygodniową nagrodą dla klientów w postaci zegarków Swatch, a główną nagrodą jest wycieczka do Szwajcarii.
Powiązane treści
Omówić
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com