16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Atletico Madryt ogłasza, że ​​nowym sponsorem jest polska firma kurierska InPost

Atletico Madryt ogłasza, że ​​nowym sponsorem jest polska firma kurierska InPost

Polska firma kurierska Inpost wykonała kolejny krok w swojej międzynarodowej ekspansji, podpisując umowę sponsorską z jednym z największych hiszpańskich klubów piłkarskich, Atlético Madryt. W ramach umowy na stadionie Metropolitano w stolicy Hiszpanii zostaną zainstalowane słynne skrzynki do dostarczania paczek firmy.

„Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać InPost w rodzinie Atlético Madryt i przedstawić naszym fanom ekscytującą ofertę firmy dotyczącą dostaw poza domem” – powiedział Oscar Mayo, dyrektor generalny klubu ds. przychodów i operacji.

InPost został oficjalnym sponsorem logistycznym Atlético Madryt na nadchodzący sezon 2024-25, w którym klub będzie grał zarówno w najwyższej klasie rozgrywkowej Hiszpanii, jak i w Europejskiej Lidze Mistrzów, po zakwalifikowaniu się do rozgrywek zajmując czwarte miejsce w ostatniej lidze hiszpańskiej. sezon

Dyrektor generalny i założyciel InPost, Rafał Brzoska, jeden z najbogatszych ludzi w Polsce, powiedział, że firma jest „dumna” z nawiązania współpracy z Atlético Madryt.

Zarówno jego firmę, jak i hiszpański klub łączy „duch pracowitości, doskonała organizacja oraz podejście pełne zaangażowania i determinacji” – dodał. „Jestem pewien, że dzięki temu sojuszowi miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej pokochają dostawy Inpost”.

Przepraszam, że przeszkadzam w czytaniu. Kontynuacja artykułu poniżej.


Notatki z Polski są prowadzone przez niewielki zespół redakcyjny i wydawane przez niezależną fundację non-profit, utrzymywaną z datków naszych czytelników. Bez Waszego wsparcia nie moglibyśmy robić tego, co robimy.

Od momentu powstania w 2006 roku Inpost stał się główną siłą na polskim rynku dostaw. W szczególności była pionierem skrytek doręczania paczek – tzw paczkomaty W języku polskim – umożliwia kupującym i sprzedającym łatwe nadawanie i odbieranie dostaw.

Szafki stały się wszechobecnym widokiem w całej Polsce, a na początku tego roku firma ogłosiła, że ​​ma w kraju ponad 20 000 urządzeń. Około 60% ludności Polski mieszka w promieniu siedmiu minut spacerem od skrytki pocztowej, a na obszarach miejskich odsetek ten wzrasta do 85%.

READ  Przychody sięgnęły 23,4 mld zł

Inne firmy kurierskie, sklepy internetowe, a nawet państwowy koncern energetyczny Arlan uruchomiły w Polsce własne, konkurencyjne sieci skrytek, choć Inpost zazdrośnie ich strzeże. paczkomat Nazwa powszechnie używana w Polsce na określenie wszystkich paczkomatów.

W ostatnich latach firma dążyła do ekspansji międzynarodowej. W czerwcu ogłosił, że ma obecnie 7 000 szafek w Wielkiej Brytanii i 2 000 we Włoszech. Obie wartości są o 40% wyższe niż w roku poprzednim.

W grudniu ubiegłego roku nawiązał współpracę z czołową angielską drużyną Newcastle United, w ramach której skrytka dostawcza przed stadionem St James’s Park została udekorowana w słynne czarno-białe paski klubu.

Inpost jest obecny w Hiszpanii od czasu przejęcia w 2021 r. francuskiej firmy kurierskiej Mondial Relay, która działała we Francji, Hiszpanii i Portugalii. Następnie rozpoczęła w tych krajach działalność rebrandingową pod nazwą Inpost i obecnie posiada ponad 10 000 punktów dostaw na Półwyspie Iberyjskim.

Firma aktywnie wspierała także ten sport, m.in. kontrakty z reprezentacją Polski mężczyzn w piłce nożnej, Polskim Związkiem Kolarskim oraz (poprzez Sztafety Światowe) Tour de France.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Inpost