16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Akademia Filmowa recenzuje kampanie oscarowe po niespodziewanej nominacji

Akademia Filmowa recenzuje kampanie oscarowe po niespodziewanej nominacji

LOS ANGELES (Reuters) – Hollywoodzka Akademia Filmowa poinformowała w piątek, że dokonuje przeglądu tegorocznych nominacji do Oscara, dzień po tym, jak media podniosły pytania o niespodziewany ukłon w stronę brytyjskiej aktorki Andrei Riseborough.

We wtorek Riseborough została nominowana do nagrody dla najlepszej aktorki za rolę samotnej matki alkoholiczki w niecodziennym filmie „To Leslie”, co było szokiem dla krytyków, którzy nie spodziewali się, że znajdzie się w miksie.

Biuletyn medialny Puck poinformował w czwartek, że nieoczekiwana nominacja wywołała pytania o to, czy agresywna kampania Riseborough naruszyła zasady lobbingu określone przez Akademię Sztuki i Wiedzy Filmowej.

Akademia wydała w piątek oświadczenie, w którym stwierdziła, że ​​organizacja „przeprowadza przegląd procedur kampanii wokół tegorocznych nominowanych, aby upewnić się, że żadne wytyczne nie zostaną naruszone”. W oświadczeniu nie wymieniono nazwiska Riseborough.

W oświadczeniu stwierdzono, że przegląd ma również na celu „dać nam znać, czy potrzebne są zmiany w wytycznych w nowej erze mediów społecznościowych i komunikacji cyfrowej”.

Akademia ogranicza sposób, w jaki studia mogą docierać do wyborców oraz jak często i co mogą powiedzieć w dowolnej komunikacji w ramach kampanii oscarowych.

Puck poinformował, że żona reżysera, aktorka Mary McCormack i przyjaciele „wysłali e-maile i skontaktowali się z kilkoma członkami Oddziału Aktorów Akademii, błagając ich, aby obejrzeli rzadko oglądany dramat alkoholowy opublikowany w Internecie o wstrząsającym występie Riseborough”.

Buck powiedział, że dziesiątki gwiazd z listy A „chwaliły ją i pomogły jej zdobyć upragnioną nominację”.

Przedstawiciele McCormack i Riseborough nie odpowiedzieli natychmiast na prośby o komentarz.

Według Box Office Mojo „To Leslie” zarobiło w kasie 27 000 dolarów od czasu premiery w październiku.

„Mamy zaufanie do uczciwości naszych procedur nominacji i głosowania oraz wspieramy autentyczne oddolne kampanie na rzecz wybitnych wyników” – czytamy w oświadczeniu Akademii.

Laureatów Oscarów poznamy 12 marca.

READ  Taylor Swift wywołuje wojnę na słowa między krajami azjatyckimi a tournée po Singapurze z Filipinami i Tajlandią, ponieważ „płaci piosenkarce 3 miliony dolarów za występ w zamian za niewykonanie żadnego innego występu w regionie”.

(Reportaż Lisy Richwin) Montaż autorstwa Sandry Mahler

Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.