94. Oscary przyciągnęły większą publiczność niż podczas mniej oglądanych Oscarów w zeszłym roku. Jednak niedzielny program jest nadal znacznie niższy niż w poprzednich latach, ponieważ oglądanie telewizji i chodzenie do kina uległy ostatnio drastycznym zmianom.
Radio ABC do pliku Oskary Przyciągnęła 15,36 miliona widzów i uzyskała 3,2 wśród dorosłych w wieku 18-49 lat, zgodnie z dostosowanymi do strefy czasowej National Rapid Rankings firmy Nielsen (wcześnie nieskorygowane liczby, według których program miał 13,73 miliona widzów i 2,9 w głównej grupie demograficznej reklam). Nie obejmuje oglądania poza domem – chociaż zostanie przeniesiony do ostatecznych numerów tego samego dnia, który zostanie wydany we wtorek rano – ani transmisji na żywo. Zazwyczaj (choć nie zawsze) transmisje na żywo dostosowują swoje oceny po uwzględnieniu tych elementów.
Jednak wczesne liczby stawiają niedzielny program znacznie przed ostatecznymi liczbami z zeszłorocznej mini-imprezy, która była Najniższy w historii 10,4 mln widzów i 2,12 w grupie wiekowej 18-49. Liczby dostosowane do strefy czasowej pokazują 48-procentowy wzrost ogólnej liczby widzów i 51 procent dorosłych w wieku 18-49 lat w porównaniu z zeszłorocznymi finałami oraz 56-procentowy wzrost liczby widzów i 68 procent w przypadku demonstracji w porównaniu z podobnymi liczbami w zeszłym roku (9,85 mln) i 1,9) .
Oscary dołączają do kilku innych pokazów nagród, powodując gwałtowne spadki ocen z sezonu 2020-21 – chociaż żaden z nich nie osiągnął nawet zbliżonej oglądalności przed pandemią. Zarówno Emmys, jak i SAG Awards osiągnęły duże zyski podczas swoich ostatnich tras koncertowych, a CMA Awards i American Music Awards (oba w ABC) były albo płaskie, albo nieco wyższe niż w zeszłym roku.
Pomimo corocznych ulepszeń, niedzielne Oscary spadną na drugie miejsce pod względem oglądalności od czasu, gdy Nielsen zaczął śledzić całkowitą liczbę widzów w połowie lat siedemdziesiątych. Do zeszłego roku liczba widzów nigdy nie spadła poniżej 20 milionów.
Transmisja telewizyjna ABC wywołała ogromną reakcję w mediach społecznościowych, gdy Will Smith wszedł na scenę i Prezenter Chris Rock spoliczkował Po tym, jak komik zażartował z żony Smitha, Jady Pinkett Smith. To było około dwóch trzecich drogi przez 3 godziny i 40 minut imprezy, kiedy to publiczność była z programem przez 2 i pół godziny. (Dane firmy analitycznej Samba TV pokazują, że widownia Oscarów osiągnęła szczyt około godzinę temu.)
zakładka THR.com/Ratings Więcej wiadomości, ocen i danych.
28 marca, 10:25 Zaktualizowano o oceny dostosowane do strefy czasowej.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”