18 października, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Herta i McLaughlin prowadzą, ponieważ problemy z silnikiem hybrydowym wpływają na kwalifikacje

Herta i McLaughlin prowadzą, ponieważ problemy z silnikiem hybrydowym wpływają na kwalifikacje

Obydwa wyścigi podzielono na dwie grupy, przy czym każdy kierowca miał dwa oddzielne okrążenia, przy czym pierwsze okrążenie determinowało jego pozycję w wyścigu otwierającym w sobotni wieczór, natomiast drugie okrążenie określało jego pozycję w niedzielnym wyścigu. Kolejność kwalifikacyjna została odwrócona według punktów uczestników.

Herta, jadąc Andretti Global Honda nr 26, na pierwszym okrążeniu osiągnął prędkość 287,655 mil na godzinę i zdobył swoje pierwsze pole position na owalnym torze. Drugi wyścig rozpocznie się z czwartego miejsca.

Herta prawie odpadł z kolejnej próby, gdy dowiedział się, że podczas biegu miał problemy z wysyłaniem postów.

Zespół nr 3 Penske Chevrolet Scotta McLaughlina przejechał pierwsze okrążenie z prędkością 287,526 mil na godzinę i zajął drugie miejsce w pierwszym wyścigu, ale jego drugie okrążenie z prędkością 288,248 mil na godzinę zapewniło mu pole position w drugim wyścigu i ustanowiło nowy rekord toru.

Za Hertą i McLaughlinem zajmującymi trzecie miejsce w pierwszym wyścigu stoi dwukrotny obrońca tytułu Alex Palou, a czwarty jest Will Power z Team Penske.

Palo wystartuje z drugiego miejsca w drugim wyścigu, trzeci będzie kolega z zespołu Chip Ganassi Racing, Scott Dixon, a czwarty Herta.

Scott McLaughlin, zespół Penske Chevrolet

Zdjęcia: Jeffrey M. młynarz/ Zdjęcia sportów motorowych

Co wydarzyło się podczas dziwnej sesji kwalifikacyjnej?

David Malukas z Meyer Shank Racing był czwartym kierowcą, który odpadł z wyścigu i uzyskał mocne okrążenie początkowe wynoszące 284,151 mil na godzinę oraz jeszcze bardziej imponującą prędkość 285,595 mil na godzinę, ustanawiając tym samym punkt odniesienia.

Malukas ustanowił najszybsze czasy na starcie, dopóki Graham Rahal, jedenasty kierowca, który opuścił wyścig, ustanowił najszybsze czasy kolejno 184,810 mil na godzinę i 185,690 mil na godzinę. Rahal zostaje ukarany karą za opóźnienie pierwszego wyścigu z powodu zmiany silnika.

Marcus Armstrong z Chip Ganassi Racing wystartował z 13. pozycji i na pierwszym okrążeniu rozpędził się z prędkością 285,337 mil na godzinę, ale potem na drugim okrążeniu dotknął ściany na wyjściu z zakrętu nr 2 i ostatecznie spadł do 273,682 mil na godzinę.

READ  Zatrudnienie przez Lakers JJ Redicka na stanowisko głównego trenera to nic innego jak bezcelowe działanie zamaskowane jako postęp

Chevrolet AJ Foyt Racing nr 14 prowadzony przez Santino Ferrucci wystartował z 15. pozycji i zanotował sportowe pierwsze okrążenie z prędkością 285,405 mil na godzinę, a następnie na drugim okrążeniu osiągnął prędkość 281,408 mil na godzinę.

Josef Newgarden miał problemy podczas swojej wycieczki, podczas rundy kwalifikacyjnej w zespole nr 2 Penske Chevrolet przejechał tylko dwa okrążenia z prędkością odpowiednio 282,763 mil na godzinę i 184,154 mil na godzinę. „To wszystko, co mamy” – oświadczył i podzielił się tym, że bilans nie był taki sam W porządku podczas wycieczki.

Honda Dale Coyne Racing nr 18 Jacka Harveya, który cierpiał na silny ból pleców, który spowodował wstrzymanie Conora Daly’ego, otrzymała kolejną szansę na zakwalifikowanie się po wyeliminowaniu 18 samochodów po tym, jak dowiedziała się, że jego jednostka hybrydowa nie działała podczas jego rundy . Podstawowy.

Harvey zanotował pierwsze okrążenie z prędkością 182,661 mil na godzinę, a następnie drugie z prędkością 182,263 mil na godzinę. Widziano go, jak próbował wydostać się z samochodu.

Po tym, jak Felix Rosenqvist z Mayer Shank Racing wystartował z 19. pozycji i ustanowił swoje tempo, osiągając 285,196 mil na godzinę na pierwszym okrążeniu, a następnie 186,835 mil na godzinę na drugim, McLaughlin z Team Penske podążył za nim i potwierdził w rozmowie imponującą prędkość 287,526 mil na godzinę pierwsze okrążenie i 188,248 mil na godzinę na drugim okrążeniu, aby pobić rekord toru.

Herta zajęła 23. miejsce w klasyfikacji i uzyskała szybkie okrążenie wynoszące 287,655 mil na godzinę, o jedną sekundę przed 286,980 mil na godzinę. Powiedział, że „akumulator nie zadziałał” podczas jego przejazdu, mimo że zajął wówczas pierwsze i drugie miejsce, więc dyrektor wyścigu Kyle Novak pozwolił mu na kolejną próbę kwalifikacyjną.

Po tym, jak IndyCar podjął kolejną serię prób Harveyowi i Hercie, Scottowi Dixonowi w końcu pozwolono wystartować z alei serwisowej. Sześciokrotny mistrz IndyCar przejechał szybkie okrążenie otwierające z prędkością 286,208 mil na godzinę i 187,162 mil na godzinę, aby tymczasowo zająć trzecie i czwarte miejsce.

READ  Erik Spoelstra z Miami Heat zgodził się na przedłużenie kontraktu

25. kierowcą, który opuścił wyścig, był Pato O’Ward, który przyspieszył McLarena Chevroleta nr 5 Arrow do 186,075 mil na godzinę i 185,857 mil na godzinę, zajmując tymczasowo czwarte i szóste miejsce.

Will Power z Team Penske, który miał siedem pole position w Iowa, wystartował z 26. pozycji i przejechał pierwsze okrążenie z prędkością 286,328 mil na godzinę, po czym uderzył w ścianę na drugim okrążeniu i osiągnął prędkość 279,302 mil na godzinę, zajmując 22. miejsce.

Lider mistrzostw Palo był ostatnim kierowcą, który wyszedł z niedozwolonych ponownych startów i na pierwszym okrążeniu rozpędził swoją Hondę CGR nr 10 do 300,000 km/h, a następnie osiągnął prędkość 287,572 km/h i zajął drugie miejsce w drugim wyścigu.

Herta, który w pierwszym wyścigu miał tymczasowe pole position, a w drugim wyścigu był czwarty, był przyczepiony do samochodu i gotowy do wyjazdu, ale został wycofany z pola startowego i zdecydował się wycofać już przy drugiej próbie.

W tej sytuacji Harvey podjął trzecią i ostatnią próbę, a jego czasy ponownie spadły. Na pierwszym okrążeniu osiągnął prędkość 283,556 mil na godzinę, a następnie na drugim okrążeniu 283,331 mil na godzinę i zajął odpowiednio 19. i 18. miejsce.

Pierwszy wyścig rozpocznie się dzisiaj o 20:00 czasu wschodniego i będzie transmitowany przez NBC, Peacock i IndyCar Radio Network.

Pole startowe do pierwszego wyścigu Iwa IndyCar

Zarówno kierowca Silnik samochodowy czas opóźnienie
1 Coltona Hertę Dallarę/Hondę 17.1506
2 Scotta McLaughlina Dallarę/Chevroleta 17.1624 0,0118
3 Aleksa Ballou Dallarę/Hondę 17.2253 0,0747
4 Siła woli Dallarę/Chevroleta 17.2728 0,1222
5 Scotta Dixona Dallarę/Hondę 17.2839 0,1333
6 Nagroda Patrycja Dallarę/Chevroleta 17.2963 0,1457
7 Aleksandra Rossiego Dallarę/Chevroleta 17.2996 0,1490
8 Santino Ferrucciego Dallarę/Chevroleta 17.3588 0,2082
9 Marcusa Armstronga Dallarę/Hondę 17.3651 0,2145
10 Marcusa Ericssona Dallarę/Hondę 17.3713 0,2207
11 Feliks Rosenqvist Dallarę/Hondę 17.3783 0,2277
12 Linusa Lundqvista Dallarę/Hondę 17.4289 0,2783
13 R. Van Calmatout Dallarę/Chevroleta 17,4594 0,3088
14 Dawid Malukas Dallarę/Hondę 17,4770 0,3264
15 Nolana Siegela Dallarę/Chevroleta 17.5152 0,3646
16 Augustina Cannabino Dallarę/Chevroleta 17,5264 0,3758
17 B. Fittipaldiego Dallarę/Hondę 17,5272 0,3766
18 Jacka Harveya Dallarę/Hondę 17.5336 0,3830
19 Kyle’a Kirkwooda Dallarę/Hondę 17,5386 0,3880
20 Romaina Grosjeana Dallarę/Chevroleta 17,5435 0,3929
21 Grahama Rahala Dallarę/Hondę 17.4146 0,2640
22 Józefa Newgardena Dallarę/Chevroleta 17.6097 0,4591
23 C. Lundgaarda Dallarę/Hondę 17.7302 0,5796
24 Sting Ray Rob Dallarę/Chevroleta 18.1288 0,9782
25 Eda Carpentera Dallarę/Chevroleta 18.1997 1.0491
26 Katarzyna Legg Dallarę/Hondę 18.2630 1.1124
27 Kevina Simpsona Dallarę/Hondę 18.3003 1.1497
READ  Kevin Colbert: Na poziomie osobistym i zawodowym czas odejść na bok

Pole startowe do drugiego wyścigu IndyCar w Iowa

Zarówno kierowca Silnik samochodowy czas opóźnienie
1 Scotta McLaughlina Dallarę/Chevroleta 17.0966
2 Aleksa Ballou Dallarę/Hondę 17.1582 0,0616
3 Scotta Dixona Dallarę/Hondę 17.1958 0,0992
4 Coltona Hertę Dallarę/Hondę 17.2125 0,1159
5 Feliks Rosenqvist Dallarę/Hondę 17.2259 0,1293
6 Aleksandra Rossiego Dallarę/Chevroleta 17.3005 0,2039
7 Nagroda Patrycja Dallarę/Chevroleta 17.3165 0,2199
8 Grahama Rahala Dallarę/Hondę 17.3321 0,2355
9 Dawid Malukas Dallarę/Hondę 17.3410 0,2444
10 Augustina Cannabino Dallarę/Chevroleta 17,3768 0,2802
11 Nolana Siegela Dallarę/Chevroleta 17.3954 0,2988
12 Kyle’a Kirkwooda Dallarę/Hondę 17.4159 0,3193
13 Linusa Lundqvista Dallarę/Hondę 17.4283 0,3317
14 Józefa Newgardena Dallarę/Chevroleta 17,4767 0,3801
15 R. Van Calmatout Dallarę/Chevroleta 17,4784 0,3818
16 Romaina Grosjeana Dallarę/Chevroleta 17.5103 0,4137
17 B. Fittipaldiego Dallarę/Hondę 17.5331 0,4365
18 Jacka Harveya Dallarę/Hondę 17,5551 0,4585
19 C. Lundgaarda Dallarę/Hondę 17,6575 0,5609
20 Santino Ferrucciego Dallarę/Chevroleta 17.7412 0,6446
21 Sting Ray Rob Dallarę/Chevroleta 17,7744 0,6778
22 Marcusa Ericssona Dallarę/Hondę 17,7784 0,6818
23 Siła woli Dallarę/Chevroleta 17,9496 0,8530
24 Kevina Simpsona Dallarę/Hondę 17,9827 0,8861
25 Katarzyna Legg Dallarę/Hondę 18.0949 0,9983
26 Marcusa Armstronga Dallarę/Hondę 18.5304 1.4338
27 Eda Carpentera Dallarę/Chevroleta 19.0203 1,9237