Należący do Walmartu Sam’s Club poszukuje marek, jeśli chodzi o konkurowanie z Costco.
Na przykład marki prywatne, takie jak jakość, ilość i rodzaj artykułów własnego znaku członkowskiego, aby konkurować z podpisem Kirklanda Costco.
Wojna pomiędzy produktami markowymi i markowymi trwa od kilkudziesięciu lat.
Niektórzy mogą argumentować, że artykuły gospodarstwa domowego, takie jak papier toaletowy, worki na śmieci i ręczniki papierowe, są prawie identyczne, ale co ze specjalną żywnością i odzieżą?
Według CNBC Sam’s Club i Costco mają mniej więcej taką samą liczbę klubów w całych Stanach Zjednoczonych, mimo to Costco generuje około dwukrotnie większe roczne przychody.
„Model klubu przetrwa, ponieważ mają świetnych sprzedawców skupionych na tworzeniu lub kupowaniu wyjątkowych towarów” – powiedział mediom dyrektor generalny Sam’s Club, Chris Nicholas. „Przez lata Costco wykonało świetną robotę z Kirklandem i widzieliśmy, że to działa”.
A Katalog szczegółowo przedstawiający korzyści wynikające z członkostwa Costco Pokazuje niektóre z najpopularniejszych produktów Kirkland Signature, takie jak detergenty do naczyń, detergenty do prania i witaminy, dodając, że linia powstała w 1995 roku.
„Nasza misja była prosta: stworzyć produkt tej samej jakości — lub lepszej — niż wiodąca marka za niższą cenę i zrobić to poprzez kontrolowanie każdego elementu powstawania produktu, łącznie z opakowaniem i transportem” – czytamy w katalogu, kwestionowanie dowolnego przedmiotu. Konsumenci mogą porównać produkty Kirkland Signature z ich markowymi odpowiednikami.
Kupujący, którzy chcą produktów Kirkland Signature lub Member’s Mark, muszą najpierw zapłacić za członkostwo w klubie.
Członkostwo w Costco kosztuje 60 USD rocznie w przypadku Gold Star i 120 USD rocznie w przypadku kadry kierowniczej.
Sam’s Club pobiera opłatę w wysokości 50 USD rocznie za członkostwo na poziomie klubowym i 110 USD za członkostwo dodatkowe.
Według CNBC sprzedaż Member’s Mark stanowi około 30% rocznej sprzedaży Sam’s Club, podczas gdy Kirkland Signature stanowi 28% sprzedaży Costco.
„Produkty Members’ Mark charakteryzują się ekskluzywnym designem, w którym wykorzystano najwyższej jakości materiały i komponenty, aby zapewnić im najlepszą jakość i wartość po cenach dostępnych tylko dla członków” – czytamy na firmowej stronie internetowej Sam’s Club.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów