23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Uwaga dla pasażerów: NJ Transit i Amtrak mają opóźnienia i obsługują zmodyfikowane połączenia do i z Penn Station w Nowym Jorku

Uwaga dla pasażerów: NJ Transit i Amtrak mają opóźnienia i obsługują zmodyfikowane połączenia do i z Penn Station w Nowym Jorku

Nowy Jork (WABC) – W piątek na stacji New York Penn Station znów będą kursować New Jersey Transit i Amtrak, ale z pewnymi opóźnieniami.

Doszło do niego po zawieszeniu usług na prawie dwie godziny w związku z porannym szczytem, ​​a także po zawieszeniu usług na prawie trzy godziny podczas wieczornego lotu w czwartek.

Osoby dojeżdżające do pracy zmuszone były ponownie wspinać się w piątek rano po tym, jak pociąg NJ Transit utknął w tunelu Penn Station w Nowym Jorku, a efekt fali przerodził się w falę opóźnień i odwołań zarówno pociągów NJ Transit, jak i Amtrak.

Według NJ Transit połączenia kolejowe do i z stacji Penn Station w Nowym Jorku zostały wznowione z opóźnieniami sięgającymi nawet 30 minut z powodu problemów z przewodami napowietrznymi Amtrak.

Amtrak powiedział, że działa według zmodyfikowanego rozkładu lotów, a w piątek rano opóźnienia sięgały nawet 60 minut.

Przed publikacją w piątek rano sytuacja Amtraka miała już trudny początek, w związku z czym kilka pociągów zostało odwołanych „z powodu wcześniejszych przerw w świadczeniu usług” oraz konieczności konserwacji sprzętu i zmiany przydziału personelu. Ogłoszenia o odwołaniu niektórych pociągów pojawiały się przez całe popołudnie.

Zmiany wprowadzono po katastrofalnym dniu przerw i odwołań usług kolejowych w czwartkowe popołudnie w korytarzu północno-wschodnim.

Usługi NJ Transit i Amtrak zostały zawieszone tuż przed godziną 15:00 w czwartek z powodu problemów z zasilaniem. Wadliwy wyłącznik automatyczny spowodował ten powszechny problem, powodując przerwę w dostawie prądu na torach między stacjami New York Penn Station i Newark Penn Station.

Według NJ Transit niepowiązany pożar, który miał miejsce w okolicy, wymagał skomplikowanych napraw.

Był to ostatni z serii wypadków, które negatywnie dotknęły pasażerów kolei. We wtorek pasażerowie NJ Transit i Amtrak borykali się z opóźnieniami i odwołaniami z powodu problemów z linią napowietrzną, które miały miejsce rano, a później pociąg utknął przed stacją Penn.

READ  Jak podaje źródło, brytyjski organ nadzoru bankowego nadal nalega na wprowadzenie planu metra do poniedziałku

NJ Transit i dyrektor generalny Kevin Corbett wydali w piątkowe popołudnie następujące oświadczenie, nazywając te kwestie „niedopuszczalnymi”.

„Jesteśmy tak samo sfrustrowani jak nasi klienci i wyraźnie powtarzanie się tych problemów oraz ich wpływ na jakość życia naszych klientów jest niedopuszczalny. W szczególności w związku z dzisiejszym incydentem umieściliśmy kierowników utrzymania kolei na stacji Newark Penn, aby sprawdzili pociągi w świetle wydarzeń” – powiedział Corbett. „Przed opuszczeniem Newark przedmiotowy pociąg został dokładnie sprawdzony, łącznie z pantografem, i nie stwierdził żadnych usterek”.

Corbett dodał dalej, że współpracuje z firmą Amtrak w celu ustalenia pierwotnych przyczyn niedawnej fali wypadków.

„Na przykład firma Amtrak poinformowała, że ​​przyczyną wczorajszego wypadku był wyłącznik mający wpływ na zasilanie między Filadelfią a New Haven” – powiedział Corbett. „Możemy powiedzieć, że każdego dnia obsługujemy około 700 pociągów na setkach mil torów 11 linii kolejowych przy użyciu tego samego sprzętu, a wypadki te mają miejsce głównie na tym jednym odcinku torów NEC między Newark a Nowym Jorkiem Oferujemy naszą pomoc firmie Amtrak w rozwiązaniu problemu.”

Mogą jednak pojawić się dobre wieści z trudnego tygodnia tranzytowego w stanie Garden State, ponieważ New Jersey zawarło wstępne porozumienie z najbardziej dochodowymi przedsiębiorstwami stanu w sprawie tymczasowego płacenia wyższych podatków w celu sfinansowania New Jersey Transit.

Zgodnie z planem 600 spółek stanowych, które osiągają zyski w wysokości co najmniej 10 milionów dolarów rocznie, będzie płacić 2,5% podatek od wszystkich zysków przez pięć lat.

W zamian państwo nie będzie zabiegać o zwrot podatku obrotowego do 7% z 6,625%, co jest głównym punktem spornym wśród przedsiębiorców, którzy zdecydowanie sprzeciwiają się podwyższeniu stawki podatku dochodowego od osób prawnych.

Podatek tranzytowy i ostateczny budżet państwa muszą jeszcze zostać zatwierdzone przez legislaturę w przyszłym tygodniu. Budżet kończy się 30 czerwca.

READ  Elon Musk powiedział, że „w 100% się myli”, twierdząc, że Twitter jest „zdecydowanie” największym silnikiem kliknięć w Internecie

Przeczytaj także | MTA wstrzymuje budowę metra Second Avenue ze względu na chwilową przerwę w ustalaniu opłat za zatory komunikacyjne

Josh Eniger ma szczegółowe informacje na temat tymczasowego wstrzymania budowy.

———-

* Otrzymuj wiadomości od naocznych świadków

* Więcej wiadomości z Manhattanu

* Wyślij nam informacje o nowościach

* Pobierz aplikację abc7NY, aby otrzymywać najświeższe informacje

* Śledź nas na YouTube

Prześlij wskazówkę lub pomysł na historię do Eyewitness News

Czy masz wskazówkę dotyczącą najświeższych wiadomości lub pomysł na historię, którą powinniśmy opisać? Wyślij to do Eyewitness News, korzystając z poniższego formularza. Jeśli załączysz film lub zdjęcie, obowiązują Warunki korzystania.

Prawa autorskie © 2024 WABC-TV. Wszelkie prawa zastrzeżone.