25 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Furiosa to najniższy hit kasowy z okazji Dnia Pamięci od 29 lat

Furiosa to najniższy hit kasowy z okazji Dnia Pamięci od 29 lat

Wyniki sprzedaży biletów w weekend z okazji Dnia Pamięci okazały się tak ponure, jak oczekiwano, ponieważ Warner Bros. „Furioza” Z dniem otwarcia wynoszącym 10,2 miliona dolarów i szacunkowym otwarciem w branży na 31 milionów dolarów w 3804 lokalizacjach, będzie to najniższa premiera filmu na pierwszym miejscu w weekend majowy od prawie trzech dekad.

Aby znaleźć gorsze otwarcie w weekend z okazji Dnia Pamięci, trzeba cofnąć się do roku 1995, kiedy „Kasper” zainaugurował 22 miliony dolarów. Oczywiście liczba ta nie jest skorygowana o inflację. Całość jest dość ponura. Chociaż liczby mogą zmieniać się w trakcie weekendu, obecnie szacunki wynoszą 124 miliony dolarów, co stanowi najniższą łączną sumę weekendów z okazji Dnia Pamięci, z wyłączeniem lat objętych pandemią, od czasu, gdy tę samą liczbę zarejestrowano przed korektą w 1998 r.

W przypadku „Furiosa” ten start jest również niższy niż oczekiwane 40 milionów dolarów za 4-dniowy start i 45,4 miliona dolarów za 3-dniowe otwarcie „Mad Max: Na drodze gniewu” w 2015 roku. Film zarobił na całym świecie 379 milionów dolarów za 150 dolarów. milionów dolarów, osiągając wysokie dochody po kinach, za co zdobył sześć Oscarów i nominację w kategorii najlepszy film.

„Furiosa” może uzyskać pomoc ze strony zagranicznego box office’u, ale nic nie wskazuje na to, by radził sobie lepiej pod względem kasowym niż swój poprzednik. Oprócz 89% oceny w serwisie Rotten Tomatoes, „Furiosa” otrzymała ocenę B+ w serwisie CinemaScore. To ta sama ścieżka dźwiękowa, co „Na drodze gniewu”, który również spotkał się z uznaniem krytyków, ale nie doczekał się wyjątkowej premiery kinowej.

„The Garfield Movie” Sony/Alcon/DNEG może zająć pierwsze miejsce po „Furiosa”, w zależności od tego, jak wypadną poranne programy w sobotę i niedzielę. Szacunki branżowe sugerują obecnie, że cena filmu animowanego w ciągu czterech dni będzie wynosić 27,5 miliona dolarów z 4035 lokalizacji, ale Sony jest bardziej optymistyczne, spodziewając się przedłużonego debiutu w wysokości od 31 do 33 milionów dolarów, zgodnie ze śledzeniem przed premierą.

„Garfield” nie jest w tak złej sytuacji jak „Furiosa”, z zapowiedzianym budżetem na produkcję wynoszącym zaledwie 60 milionów dolarów przed wprowadzeniem na rynek i finansowanym przez Alcon. Powinno to pozwolić filmowi osiągnąć próg rentowności, ale wskaźniki odbioru przez publiczność zostały pomieszane z oceną 83% w serwisie Rotten Tomatoes i oceną B+ w CinemaScore.

W przypadku filmów familijnych ocena B+ jest niższa niż zwykle, a „Garfield” uzyskał teraz niższą ocenę niż „A”, którą „Życzenie” Disneya otrzymało na Święto Dziękczynienia w 2023 r. Trzy tygodnie pozostały do ​​premiery jako jedynego dużego filmu film animowany w kinach „Garfield” nie zaszedł jeszcze wystarczająco daleko dla rodzin, aby zapewnić zysk kinowy; Może się jednak okazać, że liczba pozostałych filmów gwałtownie spadnie, gdy 14 czerwca na ekranach kin pojawi się film Disneya/Pixara „Inside Out 2”.

Nasiona świętej figi