26 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Firma Capcom jest „świadoma” problemów z szybkością klatek w grze Dragon's Dogma 2 na PC i szuka rozwiązań

Firma Capcom jest „świadoma” problemów z szybkością klatek w grze Dragon's Dogma 2 na PC i szuka rozwiązań

Ci, którzy nie mogą się doczekać, aby 12 marca w końcu zanurzyć się w długo oczekiwaną kontynuację fantasy RPG firmy Capcom, Dragon's Dogma 2, mogą napotkać pewne problemy z niespójną szybkością klatek na PC.

W odpowiedzi na zapytanie IGN dotyczące problemów z liczbą klatek na sekundę, Capcom stwierdził w oświadczeniu, że problemy z wydajnością na PC mogą być związane z dużą ilością procesora wymaganego przez NPC-ów w grze.

„W Dragon's Dogma 2 do każdej postaci przydzielana jest znaczna część użycia procesora, a efekt ich fizycznej obecności w różnych środowiskach jest obliczany dynamicznie. W niektórych sytuacjach, gdy kilka postaci pojawia się jednocześnie, użycie procesora może być bardzo wysokie i może mieć wpływ Jeśli chodzi o „liczbę klatek na sekundę” – powiedział IGN przedstawiciel Capcom. „Zdajemy sobie sprawę, że w takich sytuacjach ustawienia zmniejszające obciążenie procesora graficznego mogą obecnie mieć ograniczony wpływ; Szukamy jednak sposobów na poprawę wydajności w przyszłości.”

Podczas gdy gry takie jak Final Fantasy VII Rebirth dają graczom wybór pomiędzy trybem wydajności lub grafiki – priorytetem jest albo stała liczba klatek na sekundę, albo zwiększona liczba wątków graficznych – Dragon’s Dogma 2 ma tylko jeden tryb wizualny na wszystkich konsolach. Porozmawiaj z Game InformeremReżyser Hideaki Ituno wyjaśnił swoje oświadczenie dotyczące wydania Dragon's Dogma 2 Nieograniczona liczba klatek na sekundę dla wszystkich konsol„Naszym celem jest uzyskanie 30 klatek na sekundę lub więcej” – mówi.

Chociaż Capcom zajmuje się konkretnie naprawą problemów z liczbą klatek na sekundę na PC, w niektórych wczesnych wersjach IGN występowały niespójności w liczbie klatek na sekundę również na PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Według recenzenta wydajności IGN, Michaela Thompsona, na Dragon's Dogma 2 we wszystkich formatach mogą wpływać wymagania dotyczące przepustowości procesora i pamięci. Może to mieć największy wpływ na konsole i komputery PC ze średniej i niższej półki. Obszary takie jak Vernworth są bardzo wymagające, nawet w przypadku sprzętu z najwyższej półki, a zwłaszcza procesora.

Podczas swojej demonstracji rozgrywki Thompson zauważył, że konsola Xbox Series S najbardziej cierpi z powodu zapotrzebowania na pamięć, ponieważ tekstury nie ładują się, a ich jakość staje się bardzo niska po około 10 minutach eksploracji otwartego świata. Dodatkowo Thompson wielokrotnie tracił rzuty obronne, aby powrócić do wcześniejszego punktu w tytule, a nawet spowodował zresetowanie gry od początku.

Dragon's Dogma 2 ma obecnie wysokie wymagania sprzętowe, a Steam Deck ma trudności z działaniem z odtwarzalną szybkością, a nawet wysokiej klasy sprzęt RTX4090 w połączeniu z procesorem AMD 5800X3D może spaść do lat 30-tych w gęsto zaludnionych miastach.

NPC może mieć znaczący wpływ na wydajność procesora.
NPC może mieć znaczący wpływ na wydajność procesora.

Test obciążeniowy procesora i transmisji strumieniowej w Fairnorth.
Test obciążeniowy procesora i transmisji strumieniowej w Fairnorth.

Problemy z liczbą klatek na sekundę w Dragon's Dogma 2 były tak trudne dla starszego producenta redakcyjnego IGN, Marka Mediny, że przerzucił się z gry na PlayStation 5 na PC, ponieważ cierpiał na chorobę lokomocyjną.

„To jedna z tych gier, w których jeśli spojrzysz w niebo lub w dół, liczba klatek na sekundę ulegnie poprawie” – stwierdziła Medina. „Tak więc, jeśli patrzysz na szczyt klifu walczącego z goblinami i masz średnio 40–50 klatek na sekundę, a następnie opuszczasz kamerę na świat i nagle następuje gwałtowny spadek liczby klatek na sekundę, jest to dezorientujące. ”

Chociaż Dragon's Dogma 2 może nie działać tak dobrze na PS5, producent redakcyjny IGN, Mitchell Saltzman, twierdzi, że problemy z wydajnością nigdy nie były dla niego przeszkodą.

„W najlepszym wypadku jest to rozpraszające, a w najgorszym irytujące, a gra niewątpliwie by się poprawiła, gdyby działała lepiej, ale nigdy nie pozbawiła mnie ekscytujących momentów walki ani nie odebrała niczego od ekscytujących chwil eksploracji i odkryć w serce doświadczenia.”
– stwierdził Saltzman.

Podobnie Ronnie Barrier, producent rozgrywki w IGN, powiedział, że chociaż liczba klatek na sekundę w Dragon's Dogma 2 może być szalenie niespójna, „nigdy nie wydawała się nadwyrężona” ani nie przeszkadzała w zabawie, jaką znajdował w przygodzie krajobrazowej. Piękna gra.

„Jasne, bardzo chciałbym, żeby gra działała przez cały czas w 60 klatkach na sekundę i nie jestem tu po to, żeby się z tego tłumaczyć. Wydajność w grze akcji powinna być stała, nawet jeśli ma to być stałe 30 klatek na sekundę, Barrier powiedział. „Ale są jakieś problemy. „Mam z nim problemy, jeśli chodzi o wydajność. Nie przeszkodziło mi to w przygodzie.” „Na szczęście [Dragon’s Dogma 2 is] Trochę bardziej metodycznie niż większość gier akcji, z kilkoma mechanikami, które wymagają bardzo ścisłego wyczucia czasu, i myślę, że to również pomogło złagodzić cios.

Isaiah Colbert jest niezależnym pisarzem dla IGN. Możesz ich śledzić na Twitterze @ShinEyeZehUhh.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india