Klient Target stwierdził niedawno, że godzina 7:00 to najlepsza pora na zakupy w sklepie, ponieważ jest to godzina małego ruchu. Jednak niektórzy użytkownicy twierdzili, że tak właśnie jest NIE-Godziny ruchu, ponieważ lokalne sklepy są otwarte dopiero o 8:00
Kupująca Mikaela Hess (@mikaelayhess) nakręciła swój film w przejściu dentystycznym w swoim lokalnym sklepie Target. „Jeśli nigdy wcześniej nie byłeś w Target o 7:00, to znak, że musisz tam pojechać” – powiedział Hess.
„Mówię cicho, ponieważ wokół mnie pracuje jakiś milion pracowników, ale jestem może jednym z 10 klientów tutaj” – dodała. „To absolutnie najlepszy czas na przybycie do Target, jeśli chcesz szybko i łatwo załatwić swoje sprawy”.
Hess podwoiła swoją strategię w towarzyszącym komentarzu wideo. „Wczesny ptak łapie robaka” – napisała. Do niedzielnego wieczoru jej film miał ponad 248 000 wyświetleń.
Część widzów stwierdziła w komentarzach, że zgadza się z punktem widzenia Hessa.
Jeden z użytkowników napisał: „Tak, ale to bardzo dziwne, że sytuacja jest tak spokojna i wszędzie są pracownicy”.
„Lepiej iść bardzo wcześnie lub bardzo późno, gdy nikogo nie ma” – stwierdził inny.
„Poszedłem do Target w sobotę rano o 8:00, kiedy otworzyli. Byłem tam tylko ja i było wspaniale” – zgodził się trzeci użytkownik.
Jednak inni widzowie stwierdzili, że ich lokalny Target nie otwiera się wcześniej.
„Kopalnie otwierają się o 10 rano” – powiedział jeden z użytkowników.
„OK, ale mój cel otwiera się dopiero o ósmej?” krzyknął inny.
Niektórzy kupujący obawiali się, że zbyt wczesne wejście do sklepu może frustrować pracowników sklepu.
@mikaelayhess Ranny ptak dostaje robaka 🎯 #Bramka #targetrun #Misje #poranna rutyna #porannyvlog #Wcześnie rano #wakacyjne zakupy #z połączeniem ♬ Dźwięk oryginalny – Michaela Hess
„Mam wrażenie, że personel mnie nienawidzi, bo próbują zrobić zapasy” – powiedział jeden z widzów.
Fakt ten potwierdził co najmniej jeden pracownik Targetu. „Jestem docelowym pracownikiem i nie lubię, jak goście przychodzą zbyt wcześnie” – napisali.
Hess z pewnością nie jest jedynym twórcą dzielącym się trikami zakupowymi w Target. Była pracownica ujawniła niedawno tajemnice, których nauczyła się podczas pracy. Inny klient pokazał użytkownikom, jak używać aplikacji Target do dopasowywania cen.
„Daily Dot” skontaktował się z Hessem e-mailem z prośbą o komentarz.
*Pierwsza publikacja: 25 grudnia 2023 r., 18:00 CST
Ninę Hernandez
Nina Hernandez jest pisarką, dziennikarką, krytyczką muzyczną i komentatorką kulturalną mieszkającą w Austin w Teksasie.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
Mem rajdowy ryczy, gdy akcje milczą odliczając do inflacji
Technologiczny gigant nie obniża celu sprzedażowego PS5
AMC jest gotowa zarobić na inwestorach zajmujących się akcjami Meme, powodując wzrost cen akcji