the NFL jest bliski podpisania umowy, która pozwoli przenieść bardzo poszukiwany bilet niedzielny z pakietu gier na YouTube do Google, źródło zbliżone do NFL potwierdziło, że sportowiec. To był Wall Street Journal Pierwszy, który się zgłosił ta wiadomość. Oto, co musisz wiedzieć:
- Umowa zakończy prawie 30-letni bieg DirecTV z pakietem i potwierdzi przejście sportu na transmisję strumieniową.
- NFL szukała na północ od 2,0 miliardów dolarów rocznie.
- Apple było liderem przez jakiś czas, ale wycofało się z negocjacji kilka tygodni wcześniej.
opowieść w tle
Umowa, nad którą wciąż muszą głosować właściciele, kończy długie panowanie DirecTV, które uruchomiło pakiet w 1994 roku, dając fanom mieszkającym poza rynkiem swojej ulubionej drużyny możliwość oglądania meczów. NFL i Google odmówiły komentarza.
Transakcja oznaczałaby kolejny ważny punkt zwrotny w mediach, z przeniesieniem dużego obiektu sportowego z tradycyjnego przewoźnika na transmisję na żywo. Jak na ironię, na początku lat 90. DirecTV był postrzegany jako pionier usługi satelitarnej. Teraz gorące medium traci na sporcie.
YouTube i Google YouTube TV mogą wykorzystać Sunday Ticket, aby pokonać swoją działalność związaną z subskrypcjami. Nie udało się ustalić kwoty zapłaconej przez Google, spółkę zależną Alphabet. DirecTV płaciło średnio 1,5 miliarda dolarów rocznie, a NFL szukała co najmniej 1,0 miliarda dolarów.
Ale nie jest jasne, czy liga zyskała tak duże znaczenie. Wartość Sunday Ticket gwałtownie spadła dla wielu z wieloma krajowymi oknami, które łączą gry z czwartkowej nocy Football – teraz na Amazon Prime – do gier bożonarodzeniowych i trzeciej gry w Święto Dziękczynienia.
Należy również zauważyć, czy umowa obejmuje cięcie dla barów i restauracji, które mają być sprzedawane osobno. Amazon licencjonuje czwartkową nocną piłkę nożną DirecTV dla barów i restauracji, które generalnie miałyby trudności z transmisją meczów. Jest więc możliwe, że DirecTV może nadal wycinać niedzielny bilet na tej trasie.
Apple od jakiegoś czasu jest liderem i pożądanym kandydatem w NFL, ale nie jest w stanie uzgodnić języka umowy i ostatnio wycofał się z rozmów.
Szczegóły pozostają
Trzeba podać wiele szczegółów: ile YouTube pobierze za Sunday Ticket, czy będzie sprzedawać tylko pakiety dla jednej drużyny, pojedyncze mecze? Potrzebujesz subskrypcji YouTube TV lub YouTube Premium, wolnej od reklam platformy wideo za 11,99 USD miesięcznie?
Ceny byłyby świetne, ponieważ nie jest tajemnicą, że z finansowego punktu widzenia DirecTV bardzo stracił na usłudze, według niektórych statystyk ma 2 miliony abonentów, z których wielu jest mocno obniżonych. DirecTV pobierało podstawową stawkę w wysokości od 300 do 400 USD za sezon, co nie jest wystarczające, aby uwzględnić średnią roczną wypłatę w wysokości 1,5 miliarda dolarów dla NFL. DirecTV uznał pakiet za stratę, ponieważ przyciągnął klientów do drzwi i prawdopodobnie widzów YouTube Sunday Ticket.
Posunięcie to wyraźnie spełniłoby cel NFL, jakim jest zwiększenie dostępności biletu niedzielnego; Subskrypcja YouTube Premium, a następnie Sunday Ticket byłaby o wiele łatwiejsza niż zakup satelity (DirecTV oferował opcję transmisji strumieniowej w obszarach, w których nie można było korzystać z anten satelitarnych).
lektura obowiązkowa
(Zdjęcie: Katelyn Mulcahy/Getty Images)
„Zagorzały fanatyk podróży. Amatorski praktyk zombie. Badacz żywności. Wielokrotnie nagradzany ekspert popkultury. Internetowy ninja”.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia