Oto McVie, jako autorka tekstów Lindsey Buckingham, która robi wszystko, co w jej mocy, podejmując wyzwanie kolegi z zespołu, wprowadzając spryt na obszernym podwójnym albumie zespołu Tusk z 1979 roku. Buckinghama i McVie zawsze łączyła specjalna muzyczna więź, a piosenki Maca uchwyciły to lepsze niż to: ich wokale brzmią szczególnie prosto w nutach refrenu, a potężne elektryczne pianino McVie stanowi trafne uzupełnienie ognistych riffów Buckinghama.
Oto McPhee, która robi wszystko, co w jej mocy, Christine McPhee. Niedoceniony i doceniony klejnot ukryty po stronie C „Tusk”, ten delikatny klejnot na strunach serca stawia anielski głos McVie na pierwszym planie i w centrum, a najsłabsze nuty gitary i klawiszy tworzą niewiele więcej niż eteryczną mgiełkę w tle.
Mówiąc o niedocenianych klejnotach, ta uduchowiona piosenka McVie jest punktem kulminacyjnym albumu zespołu „Mirage” z 1982 roku, z całym szacunkiem dla nieodparcie zabawnego i przezabawnego „Hold Me”, który McVie napisał wspólnie z piosenkarzem i autorem tekstów Robbiem Pattonem piosenki.
McPhee wydał tylko trzy albumy solowe: „Christine Perfect” (1970), stonowany album „Meanwhile” (2004) i, co najważniejsze, debiutancki album z 1984 roku, kiedy pozostali członkowie zespołu koncentrowali się na swoich solowych kariery. „Got a Hold on Me” w najlepszy sposób brzmi tak, jakby mogło z łatwością znaleźć się na jakimkolwiek albumie Fleetwood Mac z lat 80. – zawiera nawet Buckinghama na gitarze prowadzącej.
Nowoczesna klasyka Mieszkaniec Wszędzie — w tym w niektórych wszechobecnych pojazdach użytkowych jesienią 2022 r. — ten błyszczący przebój z późnych lat 80. pozostaje jednym ze znaków rozpoznawczych Fleetwood Mac. „Chcę być wszędzie z tobą”, McPhee śpiewa w tym zaraźliwym refrenie, jakby to było tak wystawne zakochanie, jak tylko może sobie poradzić muzyka pop, zgrabna i elegancka produkcja doskonale odzwierciedla motyle, o których śpiewa.
Kiedy McPhee po raz pierwszy napisała hymn „Don’t Stop”, próbowała stworzyć piosenkę, która rozweseliłaby jej byłego męża, a także miała nadzieję, że Fleetwood Mac przetrwa kręcenie „The Rumours”. Dwadzieścia lat później, kiedy zespół ponownie zjednoczył się, by nagrać album koncertowy „The Dance”, piosenka nie tylko pomogła Rumours stać się jednym z najlepiej sprzedających się albumów w historii, ale była także piosenką kampanii obecnego singla. prezydent. Ten świąteczny finał z „The Dance” — z pełną orkiestrą marszową! — z perspektywy czasu okazał się słodko-gorzkim strzałem: „Dance” byłby ostatnim albumem Fleetwood Mac, na którym pojawił się McVie. W następnym roku opuściła zespół, aby przez prawie dwie dekady wieść spokojniejsze życie poza trasą; Wróciła w trasę koncertową w 2014 roku.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”