27 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Dragon Age: Dreadwolf kończy fazę rozwoju „Alfa”

Dragon Age: Dreadwolf kończy fazę rozwoju „Alfa”

w nowy sposób Post na bloguGary McKay, dyrektor generalny BioWare, wyjaśnił znaczenie tego osiągnięcia, zauważając, że w grę można teraz grać od początku do końca, jednocześnie opowiadając o przyszłej podróży, w tym o osiągnięciu wierności wizualnej w ostatecznej formie i powtarzając funkcje rozgrywki z pomoc forum społeczności i dopracuj elementy, które są najważniejsze dla fanów.

Pobierz pełną aktualizację poniżej.

Powitanie,

Na moim ostatnim blogu, w lutym, mówiłem o następującym blogu Era Smoka Gra wchodzi do produkcji. Cóż, od tego czasu przeszliśmy długą drogę i zespół jest niesamowicie szczęśliwy mogąc ogłosić ogromny krok naprzód w rozwoju gry, którą znasz teraz. Dragon Age: Dred Wolf: Właśnie zakończyliśmy kamień milowy w fazie alfa!

Do tego momentu ciężko pracowaliśmy nad różnymi częściami gry, ale dopiero w fazie alfa każda gra była połączona. Teraz po raz pierwszy możemy doświadczyć całej gry, od scen początkowych pierwszej misji do końca. Widzimy, słyszymy, czujemy i odtwarzamy wszystko jako spójne doświadczenie.

Co teraz?

Oczywiście gra w żaden sposób się nie skończyła, ale Alpha jest z wielu powodów jednym z najważniejszych wydarzeń w tworzeniu gier. Przede wszystkim możemy teraz skupić się na doprowadzeniu wierności wizualnej do ostatecznej formy i nadmiarowości w funkcjach rozgrywki. Najważniejsze pytanie brzmi teraz: „Na czym skupiamy nasze wysiłki?” Aby odpowiedzieć na to pytanie, szukamy opinii z wielu źródeł, w tym członków naszej Rady Społeczności z unikalnymi perspektywami i doświadczeniami, naszego zespołu ds. kontroli jakości i szeroko zakrojonych wewnętrznych testów gry. Zbieranie informacji zwrotnych z wielu źródeł daje nam najlepszy wgląd w to, gdzie musimy poświęcić więcej czasu na ulepszanie doświadczenia.

Ponadto możemy teraz ocenić tempo gry, rozwój relacji, rozwój graczy, a także spójność narracji – zasadniczo to, jak fabuła do siebie pasuje. Możemy wziąć historię, którą napisaliśmy, i sprawdzić, czy dobrze ją wyrażamy poprzez postacie, dialogi, filmy, a ostatecznie podróż gracza. Teraz, gdy mamy możliwość pełnego grania, możemy iterować i udoskonalać rzeczy, które są najważniejsze dla naszych fanów.

READ  TSMC rozpocznie masową produkcję 3 nm „M2 Pro” jeszcze w tym roku

Uderzenie Alpha było zwieńczeniem wielkiego wysiłku całego zespołu i wykorzystaliśmy to osiągnięcie jako okazję do wspólnego świętowania. Zorganizowaliśmy hybrydowe wydarzenie z ludźmi na miejscu, podczas gdy inni dołączyli zdalnie, a zespół zaprezentował swoją pracę wszystkim w BioWare. Poświęciliśmy nawet trochę czasu, aby zrobić coś zabawnego i niezwiązanego z pracą – wirtualny pokój ewakuacyjny, w którym musieliśmy pracować razem, aby pomóc komuś przed kamerą znaleźć wyjście. To był naprawdę wspaniały czas i bez względu na to, gdzie są nasi programiści, ważne jest, aby dzielić takie chwile razem.

Początek do końca

Teraz, gdy w końcu jesteśmy w stanie doświadczyć całej gry, dla mnie moją ulubioną częścią są postacie. Niezależnie od tego, czy są zwolennikami, sojusznikami, czy złoczyńcami, zostali włączeni do gry w sposób, który przyjmuje koncepcję, która zawsze była częścią Era Smoka DNA – historie o ludziach – i posuwają się dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Postacie pomagają ułożyć świat i niebezpieczeństwa, a ja nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł zacząć je dogłębnie omawiać.

Ekscytujące jest również to, że w końcu możemy przenieść naszych fanów do części świata, o których wspominaliśmy wcześniej, ale których nie byliśmy w stanie w pełni zbadać – takich jak miasto Minerathos, stolica Imperium Teventer. W poprzednich grach rozmawialiśmy o Minrathousie, a teraz w końcu będziesz mógł go odwiedzić! Jest to miasto zbudowane i pielęgnowane przez magię, sposoby, w jakie przejawia się to w jego tożsamości wizualnej i jak to wygląda w porównaniu do poprzednich miast, które odwiedziliśmy Era SmokaBardzo zadziwiające.

Jak wspomniałem wcześniej, kamień milowy Alpha jest dla nas bardzo ważny, ale jest jeszcze wiele do zrobienia. Chcemy również zachować przejrzystość wobec Ciebie i naszej społeczności oraz informować Cię na bieżąco o tym, co robimy redagowanie. Mamy nadzieję, że podobały Ci się nasze aktualizacje dotyczące rozwoju na Dredolf W tym roku z niecierpliwością czekamy na dalsze udostępnianie w przyszłości.

READ  Najnowsza sztuczka AI Microsoft Teams czyści i dekoruje zagracone tło kamery internetowej

na zakończenie

naturalnie, Dredolf To nie jedyne, co dzieje się w BioWare! Mamy zespół, który ciężko pracuje, aby wyobrazić sobie, co przyniesie przyszłość dla nowego pojedynczego gracza efekt masowy Gra. Nie możemy się doczekać świętowania naszej społeczności na N7 w przyszłym miesiącu. The Gwiezdne Wojny Stara Republika Zespół kontynuuje również prace nad kolejną aktualizacją, więc bądźcie czujni SWTOR.com oraz ich konta w mediach społecznościowych, aby uzyskać wszelkie szczegóły dotyczące nadchodzącej aktualizacji gry.

To wspaniały czas w BioWare! Mamy wiele wspaniałych rzeczy do pokazania w przyszłości. Do tego czasu dziękujemy za bycie częścią naszej społeczności. Nie możemy tego zrobić bez ciebie.