Sieć poinformowała, że pierwsza w swoim rodzaju koncepcja, o nazwie „Taco Bell Davy”, została otwarta we wtorek na przedmieściach Minneapolis i ma na celu „przedefiniowanie koncepcji jazdy tak, jak ją znają konsumenci”. Klienci zauważą, że kuchnia znajduje się nad dwupiętrowym budynkiem, a zamówienia dostarczane są „pionową windą” do ich samochodów.
„Od dziesięcioleci jesteśmy zaangażowani w zapewnianie szybkiej, bezpiecznej i przyjaznej jazdy” – powiedział w oświadczeniu prezes Taco Bell, Mike Grams. „Teraz dzięki naszemu śmiałemu celowi, jakim jest stworzenie wrażenia z jazdy przez dwie minuty lub mniej dla klientów koncepcyjnych, Taco Bell Defy to przyszłość”.
Kolejną zaletą, według Taco Bell, jest skrócenie czasu, jaki klienci spędzają na przejazdach. a
Badanie magazynu QSR مجلة z 2021 r. Powiedział, że realizacja zamówienia Taco Bell zajmuje średnio 268 sekund, czyli około 4,5 minuty. Dzięki Defy, seria chce skrócić ten proces do dwóch minut lub mniej dzięki wielu pasom napędowym.
Każdy pas będzie miał inny cel, w tym jeden dla klientów zamawiających za pośrednictwem aplikacji Taco Bell, inny dla kierowców dostawczych, a inny dla tradycyjnych zamówień wyposażonych w „dwukierunkową usługę technologii audio i wideo, dzięki której klienci mogą rozmawiać z członkami zespołu na drugie piętro.”
Taco Bell eksperymentował z szeregiem zmian projektowych spowodowanych pandemią. W 2020 roku zadebiutowała seria A
Koncepcja „Go Mobile” Zmniejszyło to wielkość jadalni i obejmowało dwa pasy dla samochodów. Wewnątrz klienci widzą więcej kiosków cyfrowych, a także osobistych pracowników, którzy będą przyjmować zamówienia.
Projekty są odpowiedzią na zmieniające się sposoby zamawiania przez konsumentów fast foodów
Od początku epidemii. Zamówienia cyfrowe i zamówienia cyfrowe znacznie się rozprzestrzeniły w popularności praktycznie każdej serii, w tym
ChipotleMcDonald’s i Starbucks.
dla
Marki Yum (tak)W niedawnym zestawieniu wyników firma ujawniła, że sprzedaż cyfrowa, spółka macierzysta Taco Bell, wzrosła w pierwszym kwartale o 15% do rekordowych 6 miliardów dolarów dla wszystkich swoich marek. Yum Brands jest również właścicielem Kentucky Fried Chicken, Pizza Hut i Burger House.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów