16 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Z raportów wynika, że ​​Google usilnie stara się przekonać właścicieli iPhone’ów do korzystania z jego aplikacji

Z raportów wynika, że ​​Google usilnie stara się przekonać właścicieli iPhone’ów do korzystania z jego aplikacji

Google co roku wydaje ogromne sumy, aby stać się domyślną wyszukiwarką na iOS, ale przy coraz większej analizie firma pracuje nad tym, aby właściciele iPhone’ów zaczęli korzystać z jej aplikacji, ale raporty wskazują, że ma z tym trudności.

Praca, którą wykonuje Twoja ulubiona wyszukiwarka na iPhonie, jest ogromna. Według ostatnich doniesień Google Wydano aż 20 miliardów dolarów Oczekuje się, że Google będzie domyślną wyszukiwarką na iOS, a liczba ta prawdopodobnie wzrośnie, ponieważ dane pochodzą z 2022 r. Jednak Google znajduje się również pod coraz większą presją ze strony organów antymonopolowych, co zagraża jego rankingowi.

Według nowego raportu Raport z InformacjaGoogle pracuje nad zwiększeniem liczby właścicieli iPhone’ów korzystających z własnych aplikacji Google, mając na celu zwiększenie liczby wyszukiwań niezależnych od ustawienia Google jako domyślnej aplikacji w przeglądarce Safari. Wygląda na to, że Googleowi się to udało Niektóre Firma poczyniła pod tym względem znaczny postęp, gdyż odsetek zapytań w Google na iPhonie z własnych aplikacji sięgnął zaledwie 30% w porównaniu do około 25% pięć lat temu.

Google twierdzi, że zamierza przenieść 50% wyszukiwań z iPhone’a do własnych aplikacji.

Wydaje się jednak, że firma ma trudności ze zwiększeniem tej liczby. Według źródeł pracujących nad projektem Google „bardzo trudno było obejść fakt, że Safari jest preinstalowane na urządzeniach Apple”.

Aby zachęcić użytkowników do korzystania z Google Apps, firma podobno krótko rozważała zablokowanie w swoich aplikacjach funkcji opartych na sztucznej inteligencji, takich jak przeglądy AI, i niewyświetlanie ich w przeglądarce Safari. Z raportu wynika, że ​​Google „zdecydowało się nie podejmować tego kroku”.

W podobny sposób raport ujawnił, że Google pracował nad projektem, w ramach którego użytkownicy mogliby przesyłać do aplikacji Google krótkie klipy wideo w stylu TikTok lub YouTube Shorts, aby filmy pojawiały się bezpośrednio w wynikach wyszukiwania. Jednak projekt miał trudności z realizacją.

READ  Android gotowy na sztuczkę przełączania dźwięku podobną do AirPods w Pixel Buds Pro

Więcej w Google:

Podążaj za Benem: Twitterze/X, WątkiI Instagrama

FTC: Korzystamy z linków partnerskich, aby automatycznie zarabiać. więcej.