Panuje błędne przekonanie, że Polska jest krajem jednolitym etnicznie. Jednak przy ponad 37 milionach mieszkańców to nieprawda, zwłaszcza jeśli chodzi o duże miasta, takie jak Warszawa, Kraków czy Łódź. Victoria Okonkwo, CEO D!fference, wiodącej agencji reprezentującej wieloetniczne talenty, zauważa: „Polska jest już krajem wielokulturowym, serdecznie witającym studentów z Afryki, Azji i Ameryki Południowej. Widziałem coraz więcej rodzin przyjeżdżających tu z zagranicy w celach zarobkowych i przed podjęciem decyzji o pozostaniu.
Victoria założyła D!fference w 2012 roku, czerpiąc z własnego doświadczenia jako osoby o mieszanym pochodzeniu – jej ojciec jest Nigeryjczykiem, a matka Polką. Pomysł na agencję przyszedł do Victorii „dawno temu”, kiedy zaczynała pracę w branży reklamowej i zauważyła, że ludzie są bardzo zainteresowani współpracą z nią przy projektach biznesowych. Zdała sobie sprawę, że zainteresowanie rosło z czasem i wiedziała, że musi coś z tym zrobić.
„Doszedłem do momentu, w którym zapraszałem moich wielorasowych kolegów do udziału w projektach biznesowych. Zawsze, gdy klient potrzebował międzynarodowych, afrykańskich czy azjatyckich modelek, oferowałem swoje wsparcie w ich znalezieniu. Na początku był to przyjacielski gest, ale z czasem, w miarę jak liczba projektów wzrosła, postanowiłem przekształcić to w biznes. ”- wyjaśnia.
Książki agencji obejmują szereg komercyjnych modeli multimodalnych w kategorii D!people; Artyści D! reprezentują piosenkarzy, aktorów, sportowców i tancerzy; D!Creatives dba o fotografów, wizażystów, stylistów, stylistów żywności i scenografów. Do tej pory D!fference pracowało przy ponad 200 reklamach dla BMW, Samsunga, Avon, Price Fx, Lego, Swatch, Infiniti, Kfc, Mcdonalds, Volkswagen, Picard, Klarna, Neff, Puma, Merkle i TK Maxx. .
Od 2012 roku firma rosła w siłę. D!fference nawiązał współpracę z OTO Film, a organiczne relacje to coś, z czego obie firmy są bardzo dumne. „Dostałem telefon od Jacka [Kulczycki, founder of OTO Film] Jeszcze jeden dzień i jestem! Victoria śmieje się i dodaje: „OTO zaprosiło doświadczoną wizażystkę, która pracuje z czarnoskórymi modelkami. Podzieliłam się swoimi kontaktami i to był początek naszej dobrze prosperującej współpracy.
„Tworzymy mnóstwo możliwości dla bardzo utalentowanej i zaniedbanej populacji. Wzbogacając się każdego dnia, tak wiele kultur i historii, jesteśmy szczęśliwi, że możemy to robić. Baza danych Victorii jest jak chodzenie po plakacie Benettona z lat 80. Kolor jest wszędzie ! Zawsze wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów, znacznie ułatwiając castingi BIPOC w Polsce. Reagujmy lepiej” — mówi Andrey Trubetskoi, szef działu rozwoju filmów OTO.
Victoria jest głównym celem działu D!People agencji, pomagając wielorasowym talentom czuć się swobodnie przed kamerą, aby zarezerwować więcej zleceń. „Obecnie rozwijamy nasze talenty i bazę klientów, a to duży wysiłek, aby pomóc naszym talentom, którzy nigdy nie mieli doświadczenia w branży, śpiewając z nami, wykonując z nami świetną pracę. To jest coś, co jest w fazie rozwoju” – mówi Wiktoria.
Jeśli chodzi o przyszłość, w nadchodzących latach D!fference rozszerza swój zasięg poza Polskę i umacnia swoją reputację, mając nadzieję, że stanie się jedną z najlepszych wszechstronnie utalentowanych agencji w Europie. Victoria podsumowuje: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy nadal wspierać nowy rozdział rozwijającego się sektora produkcyjnego w Polsce”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com