30 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Yuji Naka mówi, że Square Enix „nie docenia gier” po chaosie Balan Wonderworld

Yuji Naka mówi, że Square Enix „nie docenia gier” po chaosie Balan Wonderworld

W szczerym wątku na Twitterze popularny twórca gier wideo Yuji Naka ujawnił szczegóły dotyczące swojego pozwu przeciwko Square Enix i walki o ambitną, ale… Ostatecznie okropne Balan Wonderworld Lepsza gra.

W temacienapisany po japońsku i przetłumaczony krawędźNaka napisał, że został usunięty ze stanowiska producenta Balan Wonderworld sześć miesięcy przed wydaniem, a wkrótce potem pozwał Square Enix.

„Udoskonalanie gry do samego końca oznacza bycie twórcą gier i, co dziwne, uniemożliwienie tego” – napisał Naka. „Poprosiłem mojego prawnika, aby spróbował negocjować nawet tylko skomentowanie produkcji do końca, ale pozwałem, ponieważ odmówiono mi”.

Mówi, że został usunięty z dwóch powodów. Pierwszy zawierał komentarze, które poczynił na temat decyzji o wystawieniu rankingu użytkownikowi YouTube za kawałek Cudowny światzamiast oryginalnej piosenki.

„Myślałem, że to źle, że youtuber wykorzystuje aranżację fortepianową muzyki z gry do promowania oryginalnej gry” – napisał Naka. „Kiedy nalegałem, aby wydać oryginalną piosenkę, spowodowało to problem”.

Naka stwierdził, że innym powodem jego wydania był sprzeciw wobec jakości pracy studia gier Arzest. Balan WonderworldRozwój.

„Relacje z Arzestem załamały się, gdy skomentowałem moje pragnienie ulepszenia gry lub tego, że Arzest przesłał grę bez naprawiania błędów” – napisał Naka na Twitterze.

Balan Wonderworld Był to program muzyczny, który wywołał wiele wczesnych fanfar; Była to nowa seria Square Enix i Yuji Naka, słynących z pracy nad oryginałem Jeż Sonic Gry, to będzie jej dyrektor. Jednak po uruchomieniu ekscentryczny blask gry zniknął i ujawnił się Płytka gra pełny potencjalnie szkodliwe błędy.

Podczas tworzenia gier większość części gry jest często wprowadzana na długo przed datą premiery, a wszelkie zmiany mogą prowadzić do kosztownych opóźnień. W swoim wątku Naka wyraził swoją frustrację, że został wykluczony z projektu, ponieważ jest to sprzeczne z jego filozofią tworzenia łatek i ulepszeń do gry do ostatniej chwili – coś, co dobrze mu służyło w przeszłości. Naka, oryginalny programista w Jeż SonicPodzielił się, że doszedł do popularnej obecnie umowy Sonic Never Dies, o ile miał jeden odcinek zaledwie dwa tygodnie przed wysłaniem gry do ostatecznego zatwierdzenia.

Naka powiedział, że jego niezdolność do dalszej pracy nad grą była częściowo odpowiedzialna za jej słabą wydajność.

READ  Vizio zgadza się zapłacić 3 miliony dolarów za rzekomo „fałszywe” roszczenia dotyczące częstotliwości odświeżania

“Myślę, że recepcja i recenzje? Balan Wonderworld To, co wszyscy wiecie, ma wiele wspólnego z tą sytuacją. Jestem naprawdę rozczarowany, że produkt, nad którym pracuję od początku, wyszedł w ten sposób” – napisał na Twitterze.

Skrytykował także swojego byłego pracodawcę, Square Enix, i Cudowny światDeweloper, Arzest.

„[They] To firmy, które nie cenią gier ani graczy”.

W 2021 roku Naka opuścił Square Enix i został niedawno zwolniony Gra mobilna opracowana solo. Nie ujawnił szczegółów swojego pozwu przeciwko Square Enix i przeprosił swoich fanów, mówiąc, że w przyszłości będzie bardziej responsywny w mediach społecznościowych.

„Bardzo przepraszam klientów, którzy kupili to, co uważam za niekompletne Balan Wonderworld,” on napisał.