Po wprowadzeniu ciemnego czarnego motywu i innych aktualizacjach odtwarzacza wideo w październiku, YouTube Dziś szczegółowo Dlaczego i jak przeprojektowałem ponad 450 ikon systemowego interfejsu użytkownika i awatarów kanałów tematycznych.
Ikony systemowe służą do nawigacji i innych elementów interfejsu użytkownika. Mają być proste, nowoczesne i przyjazne. Każda ikona jest zredukowana do minimalnej formy, dzięki czemu użytkownicy różnych języków i kultur mogą zrozumieć i poruszać się po naszych produktach.
Zmiany już się wprowadzają, a niektóre aktualizacje — takie jak dolny pasek — rozpoczną się w 2020 roku na niektórych platformach. Podczas przeprojektowywania YouTube rozważał „jak ikony odnoszą się do treści generowanych przez użytkowników, ich środowiska, dostępności, internacjonalizacji, ikon i rozmiaru pliku”.
W naszym przeprojektowaniu chcieliśmy wskazać stan bez polegania na kolorze, dlatego stworzyliśmy dwa źródła dla każdej ikony symbolu. W przypadku większości ikon domyślnym konturem jest jednopikselowy kontur. Następnie, gdy ikona jest aktywna lub zaznaczona, zagęszcza się do dwóch pikseli lub wypełnia kształt. […] A ponieważ nie polegamy już na kolorze do wskazywania stanu, byliśmy w stanie radykalnie zwiększyć współczynnik kontrastu ikon we wszystkich przypadkach, aby zwiększyć czytelność.
Firma uważa, że „oparła się na naprawdę wyjątkowym stylu równoważącym ostre i zaokrąglone kształty, odzwierciedlając zakres poważnych i zabawnych treści, które żyją w YouTube” z podejściem konspektowym.
YouTube przeprojektował również ikony awatarów kanałów tematycznych (zakupy, transmisje na żywo, gry, sport, podcasty itp.), aby zapewnić spójność, czerpiąc inspirację z ikon systemowych, jeśli to możliwe. Szczególnie fajną zmianą jest to, że nie jest już monochromatyczny: „… czynimy go bardziej wyrazistym, z odważnymi kolorami, które działają jako silniejszy identyfikator wizualny dla tych popularnych kategorii treści YouTube”.
Ikony tematyczne wykorzystują kolory z palety naszej marki, która obejmuje jasne, jednolite kolory połączone z żywymi gradientami, które odzwierciedlają ducha i energię YouTube. Ten nowy wygląd wysyła wyraźniejszy sygnał, że te główne kanały zawierają ekscytujące treści sponsorowane przez YouTube.
Więcej na YouTube:
FTC: Używamy linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.
Sprawdź 9to5Google na YouTube, aby uzyskać więcej wiadomości:
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
„Call Of Duty” usuwa skórkę programu uruchamiającego Nickmercs ze sklepu po komentarzach LGBTQ
Sonic Superstars zawiera „nową postać” zaprojektowaną przez projektanta OG Naoto Ohshimę
Nowy dodatek Xbox Game Pass zawiera DLC Xbox 360 dostępne za darmo