26 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Wytrzymałość dachu starszych ciężarówek Forda została zakwestionowana przez werdykt jury o wartości 1,7 miliarda dolarów

Wytrzymałość dachu starszych ciężarówek Forda została zakwestionowana przez werdykt jury o wartości 1,7 miliarda dolarów

Werdykt jury wart 1,7 miliarda dolarów przeciwko

Ford Motor firma

F -1,67%

Śmiertelny wypadek ciężarówki zakwestionował wytrzymałość dachu starszych pickupów Super Duty, które firma sprzedaje od prawie 17 lat.

W piątek ława przysięgłych w stanie Georgia wydała wyrok w sprawie dotyczącej przewrócenia się ciężarówki Ford F-250 z 2014 r., w której zginęły dwie osoby.

Jury hrabstwa Gwinnett zdecydowało, że Ford powinien otrzymać odszkodowanie karne za sprzedaż 5,2 miliona samochodów ciężarowych Super Duty, zgodnie z tym, co powiedzieli prawnicy powodów. Poważnie słabe sufity Według Jamesa Butlera, adwokata reprezentującego powodów w sprawie, pasażerowie mogli zostać zmiażdżeni w wypadku dachowania.

Sprawa została wniesiona przez rodzinę Melvina i Foncel Hill z Georgii, którzy jechali ciężarówką Ford F-250 Super Duty z 2002 roku z ich farmy, kiedy uszkodziła się prawa przednia opona i ciężarówka przewróciła się, powiedział Butler. Dodał, że pagórki rozbiły się wewnątrz ciężarówki.

Dyrektor generalny Forda, Jim Farley, powiedział w zeszłym miesiącu, że firma wciąż zmaga się z wycofaniem i pomiarami satysfakcji klientów.


obrazek:

Nick Antaya/EPA/Shutterstock

„Chociaż sympatyzujemy z rodziną Hillów, nie wierzymy, że werdykt jest poparty dowodami i planujemy apelację” – powiedział Ford w niedzielę. „Tymczasem nie będziemy pozwać tej sprawy przez media”.

Uważa się, że orzeczenie o wartości 1,7 miliarda dolarów jest największe w historii Gruzji i jest niezwykle duże w przypadku pozwu sądowego dotyczącego wypadku z udziałem producenta samochodów. Odszkodowania w tego typu sprawach zwykle sięgają milionów dolarów, a wiele z nich jest rozstrzyganych poza sądem. Często wyroki o wartości wysokich dolarów są następnie pomniejszane przez sędziów lub sądy apelacyjne.

„Rodzina Hillów jest szczęśliwa, że ​​ta część sprawy w końcu się skończyła” – powiedział Butler. „Zamierzają wytrwać i zmusić Forda do zapłaty”.

Prawnicy powodów twierdzili, że powierzchnie ciężarówek Super Duty z lat 1999-2016 były wadliwe w konstrukcji i poważnie słabe, a Ford był świadomy zagrożeń, jakie stwarzają powierzchnie.

Prawnicy powoda cytowali dowody, które według nich wykazały, że dachy tych ciężarówek nie przeszły wewnętrznych testów firmy i że inżynierowie Forda opracowali mocniejszy dach do samochodów ciężarowych Super Duty w 2004 r., ale dach ten nie był używany w ciężarówkach sprzedawanych klientom aż do modelu z 2017 r. według dokumentów sądowych.

Nakaz przedprocesowy stwierdza, że ​​Ford zidentyfikował 162 pozwy sądowe i 83 podobne incydenty związane ze zmiażdżeniem dachu w ciężarówkach Super Duty w latach 1999-2016.

Ford odpowiedział na zarzuty, mówiąc, że opona przymocowana do ciężarówki miała nieprawidłową nośność, co spowodowało katastrofalną awarię opony, jak wynika z akt sądowych.

Ponadto Ford twierdził, że po pęknięciu opony pan Hill niewłaściwie kierował swoją ciężarówką, powodując, że zjechała z drogi pod „niebezpiecznym kątem”. Ford powiedział w pozwie, że Hills niewłaściwie używali pasów bezpieczeństwa.

Ciężarówka Forda prowadzona przez Melvina i Foncelle Hill, gdy się rozbiła.


obrazek:

James Butler

Proces trwał trzy tygodnie. Pozew został początkowo rozpatrzony w 2018 roku i zakończył się nieważnym procesem. W Gruzji trzy czwarte wpływów ze spraw o odszkodowania za straty moralne zostało przekazanych państwu. Pozostałe 25% dzielone jest pomiędzy powodów i pełnomocników.

W czwartek jury stanu Georgia przyznało prokuratorom Kim i Adamowi Hale, synom pary, która zginęła w wypadku, 24 miliony dolarów odszkodowania, powiedział Butler. Butler powiedział, że ława przysięgłych przypisała 70% błędu w sprawie Fordowi.

Pozostałe 30% szkód jest skierowanych przeciwko Pep Boys-Manny Moe & Jack, dystrybutorowi opon, który według prawników powodów przypadkowo zainstalował niewłaściwy rozmiar opony w ciężarówce Hillsa.

„Nasza nieustająca sympatia kieruje się do rodziny Hill za ich stratę” – powiedział Babe Boys. „Zgodnie z naszym niezachwianym zaangażowaniem na rzecz naszych klientów, Pep Boys i radca prawny rodziny Hill pracowali razem, aby rozwiązać naszą rolę w tej sprawie od ponad pięciu lat”.

Rzeczniczka Pep Boys powiedziała, że ​​osobna sprawa dotycząca dystrybutora opon i rodziny Hill została rozwiązana ugodą na początku 2018 roku.

Kierownictwo Forda przez lata pracowało nad rozwiązywaniem kosztownych problemów związanych z jakością i gwarancją w swoich pojazdach, w tym uczynienie tego priorytetem za obecnego dyrektora generalnego Jima Farleya. Firma wydała w tym roku 49 odwołań, najwięcej ze wszystkich producentów samochodów, według danych National Highway Traffic Safety Administration.

„Nadal napotykamy przeszkody związane ze zwrotami środków i środkami zadowolenia klientów” — powiedział Farley. Zadzwoń do zarobków w lipcu. „Wpływa to na koszty, ale co ważniejsze, nie spełnia naszych podstawowych zobowiązań wobec naszych klientów”.

Nie można ustalić, czy problemy z jakością, które firma próbuje rozwiązać, są związane z incydentem w Gruzji.

W zeszłym roku Ford przeznaczył ponad 4 miliardy dolarów na koszty gwarancji, o 76% więcej niż pięć lat wcześniej. Całkowite wydatki gwarancyjne firmy samochodowej wzrosły o około 17% od 2016 do 2021 roku.

Na początku tego roku pan Farley powołał nowego dyrektora wykonawczego ds. jakości, Josha Halliburtona. Przed przejściem do Forda Halliburton spędził 17 lat w JD Power, niezależnej firmie badawczej specjalizującej się w ocenie i badaniu jakości pojazdów.

„Poświęcamy więcej czasu i koncentrujemy się na upewnieniu się, że wszystko jest zrobione poprawnie na początku, aby zapobiec występowaniu problemów z jakością w późniejszym procesie rozwoju”, powiedział Halliburton.

Dodał, że spodziewa się poprawy problemów gwarancyjnych Forda w przyszłym roku, ale może upłynąć od dwóch do trzech lat, aby uzyskać wyniki o największym wpływie.

Napisz do Nora Eckert pod adresem [email protected]

Copyright © 2022 Dow Jones & Company, Inc. wszystkie prawa są zachowane. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india