17 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Wielkie wejście w Polsce |  EurobuildCEE

Wielkie wejście w Polsce | EurobuildCEE

Big Shopping Centres Izrael wszedł na polski rynek kupnem dwóch centrów handlowych w stylu parków handlowych z połączoną inwestycją użytkową. 65 milionów euro.

Zawiera dwa huby, które zmieniają właściciela Galeria Andrychów W południowej Polsce posiada 31 sklepów na powierzchni 22 300 m2 i jest w całości wynajęty takim markom jak Lidl, Leroy Merlin, Smyk, House, Cropp, CCC, Pepco, Deichmann, KIK, Diverse, Sinsay, Dealz oraz Głoska bezdźwięczna. Ekspert. Została otwarta w listopadzie 2021 r. przez spółkę joint venture Actium i Equilis.

Druga sprzedana nieruchomość to Centrum Cla o powierzchni 13 300 m2 w Lubinie na Dolnym Śląsku, które ma zostać otwarte we wrześniu. Jest prawie w całości wynajęty i pomieści takie marki jak Carrefour, Media Expert, Sports Direct, CCC, Cinche i Zula. Hubem prawdopodobnie będzie Kabram Park, który deweloper MGC Invest planuje otworzyć w III kwartale 2022 roku.

Zakup odzwierciedla plany firmy dotyczące ulokowania strategicznych aktywów w Europie Wschodniej i na Bałkanach. Wejście na polski rynek jest niezbędne, aby stać się znaczącym graczem na rynku, a Polska ma potencjał wzrostu. Jednocześnie kontynuujemy rozwój naszej działalności w Europie Wschodniej poprzez AFI Properties, która obecnie przeżywa boom, co ma odzwierciedlenie w wolumenie i postępie nowych transakcji, które zostały podjęte w ciągu ostatniego roku. Projekty w budowie.
Hej Callis, prezes BIG

BIG, który od 2006 roku jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Tel-Awiwie, miał kapitalizację rynkową około. 3,1 mld euro. Grupa otworzyła swoją filię w 2008 roku i rozwinęła się w Serbii Większym regionem Europy Środkowo-Wschodniej jest Serbia. Posiada również pakiet kontrolny w AFI Assets (ok. 85 proc.), który działa głównie w sektorach biurowym i mieszkaniowym w regionie SEE i CEE, a jego wartość rynkowa wynosi 2,1 mld EUR (stan na 31 grudnia 2021 r.).

READ  W jaki sposób roboty pomagają stawiać czoła wyzwaniom w branży opakowań.