Białostocka sieć kawiarni i palarni otworzyła siedem nowych sklepów w ciągu ostatnich 12 miesięcy i planuje otworzyć co najmniej cztery kolejne do końca 2023 roku.
Salon The White Bear Coffee w Białymstoku Źródło zdjęcia: The White Bear Coffee
Polska sieć kawiarni The White Bear Coffee odnotowała rosnące zapotrzebowanie wśród franczyzobiorców na otwieranie nowych sklepów i dużą liczbę nowych lokali na nadchodzący rok.
Założona w 2019 roku The White Bear Coffee posiada obecnie 11 lokali w Polsce, z czego pięć jest własnością firmy. Jej najnowsza kawiarnia została otwarta w Krakowie w kwietniu 2023 roku.
Firma, która prowadzi własną palarnię w Białymstoku, w ciągu ostatnich 12 miesięcy otworzyła łącznie siedem nowych sklepów, aw tym roku otworzy cztery kolejne w Łodzi, Legnicy, Kaliszu i Łomży.
Po otwarciu cztery nowe sklepy zwiększą sieć franczyzową The White Bear Coffee do 10 placówek.
„Nasz koncept zyskuje na popularności, ponieważ łączy w sobie produkt z ciekawym wystrojem wnętrza. Dzięki temu oryginalnemu projektowi, wyjątkowej kawie i doskonałej obsłudze nasi goście nie czują się jak w zwykłej sieciówce” – mówi Łukasz Kalisiński, współ- właściciel The White Bear Coffee.
White Bear Coffee planuje w 2024 roku rozwijać kolejne placówki franczyzowe w całej Polsce. Jej podejście polega na odpowiadaniu na „potrzeby małych i średnich miast” w całym kraju Europy Środkowej, w których istnieje potencjał dla marki butikowej. Zdobądź przewagę rynkową.
Według badań World Coffee Portal, polski rynek markowych kawiarni liczy ponad 1400 placówek, co czyni go siódmym co do wielkości rynkiem pod względem sklepów w całej Europie.
Choć krajowe sieci kawowe mają silną pozycję w Polsce, to międzynarodowe marki mają największy udział w rynku, na czele z sieciami piekarniczo-kawiarniami Kukirnia Sowa i Krygan.
McCafé jest największym operatorem w kraju, posiadającym 514 placówek, w porównaniu do 163 sklepów Kukirnia Sova i 130 placówek Costa Coffee. Międzynarodowe sieci kawiarni Caffè Nero, które działają w Polsce jako Green Caffè Nero, oraz Starbucks również mają silną pozycję w kraju, każda z około 70 lokalami.
Przewiduje się, że do 2028 roku polski rynek markowych kawiarni osiągnie 1508 placówek.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com