Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą być płatne. Wczesna analiza techniczna autorstwa Światowy raport Nintendo Wygląda na to, że remake tej klasycznej gry RPG będzie docelowy w 30 FPS.
Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że nie stanowi to problemu w przypadku oglądania zwiastuna w 30 klatkach na sekundę. Może to być zaskoczeniem dla fanów oryginalnego klasyka GameCube, ponieważ wersja z 2004 roku nastawiona była na 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, nie byłoby to zbyt szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą wersję Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 klatek na sekundę.
NWR zauważa, że zmiana liczby klatek na sekundę może powodować problemy z opóźnieniami w przypadku naciśnięcia przycisku w określonym czasie podczas bitew. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym wynosi 900p, a w trybie przenośnym około 720p.
W dalszej analizie wspomniano, że drzwi tysiąca lat Switcha wydają się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jedyne, czego może brakować, to dopracowanie. Oprócz wprowadzonych zmian, oczywiście zaktualizowano także styl graficzny i tekstury.
Warto zauważyć, że ta gra zostanie wydana dopiero gdzieś w 2024 roku, więc nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie remasteru Paper Mario Thousand-Year Door, koniecznie odzwierciedla produkt końcowy. Może ulec zmianie przed premierą, co obejmuje wydajność i dokładność tytułu na Switchu.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS