24 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Wczesna analiza techniczna sugeruje, że tysiącletnia gra Paper Mario może działać w 30 klatkach na sekundę

Wczesna analiza techniczna sugeruje, że tysiącletnia gra Paper Mario może działać w 30 klatkach na sekundę

Obraz: Nintendo

Wygląda na to, że ulepszenia wizualne w Paper Mario: The Thousand-Year Door na Nintendo Switch mogą być płatne. Wczesna analiza techniczna autorstwa Światowy raport Nintendo Wygląda na to, że remake tej klasycznej gry RPG będzie docelowy w 30 FPS.

Ta analiza opiera się na wideo przesłanym przez Nintendo Direct i wydaje się, że nie stanowi to problemu w przypadku oglądania zwiastuna w 30 klatkach na sekundę. Może to być zaskoczeniem dla fanów oryginalnego klasyka GameCube, ponieważ wersja z 2004 roku nastawiona była na 60 klatek na sekundę. Mówiąc to, nie byłoby to zbyt szokujące, gdybyś zagrał w najnowszą wersję Paper Mario: The Origami King, która również była ograniczona do 30 klatek na sekundę.

NWR zauważa, że ​​zmiana liczby klatek na sekundę może powodować problemy z opóźnieniami w przypadku naciśnięcia przycisku w określonym czasie podczas bitew. Jeśli chodzi o inne części wersji na Switcha, rozdzielczość w trybie zadokowanym wynosi 900p, a w trybie przenośnym około 720p.

W dalszej analizie wspomniano, że drzwi tysiąca lat Switcha wydają się wykorzystywać subtelne odbicia, okluzję otoczenia i globalne oświetlenie. Jedyne, czego może brakować, to dopracowanie. Oprócz wprowadzonych zmian, oczywiście zaktualizowano także styl graficzny i tekstury.

Warto zauważyć, że ta gra zostanie wydana dopiero gdzieś w 2024 roku, więc nie ma gwarancji, że wszystko, co Nintendo pokazało w zwiastunie remasteru Paper Mario Thousand-Year Door, koniecznie odzwierciedla produkt końcowy. Może ulec zmianie przed premierą, co obejmuje wydajność i dokładność tytułu na Switchu.

READ  Nie, Flipper Zero nie jest narzędziem wielofunkcyjnym do kradzieży Tesli