21 września, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

W związku z utrzymującym się kryzysem aplikacji Sonos zwalnia 100 pracowników

W związku z utrzymującym się kryzysem aplikacji Sonos zwalnia 100 pracowników

Według źródła zaznajomionego z sytuacją Sonos zwolnił dziś rano około 100 pracowników KrawędźOsoby dotknięte – powiedziano mi, że poważnie ucierpiał dział marketingu – nagle utraciły dostęp do wewnętrznej sieci firmy. Sonos ogranicza obecnie także liczbę biur obsługi klienta, w tym jednego w Amsterdamie, który zostanie zamknięty jeszcze w tym roku.

Te najnowsze cięcia wprowadzono w czasie, gdy Sonos nadal zmagał się ze skutkami katastrofalnego przeprojektowania aplikacji mobilnej. W zeszłym tygodniu podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników firmy Sonos dyrektor generalny Patrick Spence podkreślił, że naprawa aplikacji jest dla firmy najwyższym priorytetem — do tego stopnia, że ​​dwie premiery sprzętu zaplanowane na koniec tego roku zostały przełożone, aby skupić się na aplikacji.

„Nie spocznę, dopóki nie będziemy w stanie rozwiązać problemów i sprawić, że klienci ponownie pochwalą Sonos” – powiedział Spence. „Uważamy, że przede wszystkim powinniśmy skupić się na rozwiązaniu problemu aplikacji”. Można by pomyśleć, że zmniejszenie zatrudnienia w firmie byłoby sprzeczne z tym celem, ale tak właśnie zrobił Sonos. Krawędź Skontaktowałem się z firmą Sonos z prośbą o komentarz.

Problem z aplikacją stał się na tyle poważny, że Sonos powierzył członkowi zarządu Thomasowi Konradowi zadanie nadzorowania ulepszeń i zapewniania, że ​​wysiłki będą kontynuowane. Dyrektor ds. innowacji Nick Millington, który zaprojektował oryginalny system Sonos, również został poproszony o „zrobienie wszystkiego, co w naszej mocy, aby rozwiązać problemy z naszą nową aplikacją” – powiedział Spence.

Spence, który został dyrektorem generalnym Sonos w 2017 r., spotyka się z coraz częstszymi wezwaniami sfrustrowanych klientów do ustąpienia ze względu na wprowadzenie firmy w ten bałagan – mimo że przeprowadził Sonos przez długi szereg udanych premier produktów. „Dzięki aplikacji moje próby zwiększenia prędkości przyniosły odwrotny skutek” – przyznał podczas rozmowy 7 sierpnia.

READ  Playtonic świętuje 5 lat Yooka-Laylee i budzi pewne „niespodzianki”