Nowy Delta SkyClub na Międzynarodowym Lotnisku Los Angeles (LAX), Terminale 2 i 3, gdzie nowo zaprojektowane nowoczesne obiekty będą wkrótce witać miliony gości każdego roku.
Grupa wiadomości medialnych | Long Beach Press-Telegram za pośrednictwem Getty Images
gdy Zjednoczone linie lotnicze Agenci Gate nazywają pierwszą grupę internatową. Ted Cohen zauważa coś, czego nigdy nie widział przez dziesięciolecia, które spędził przemierzając świat jako dyrektor branży muzycznej: tłumy.
Grupa „przed wejściem na pokład” obejmuje członków United Global Services, status tylko na zaproszenie dla klientów VIP, oraz United Premier 1K, wyższy poziom w programie lojalnościowym linii lotniczej Millennial Plus.
„To było przez dwie lub trzy osoby, a ty powiedziałbyś:„ Kto to jest? powiedział Cohen, który prowadzi firmę konsultingową zajmującą się rozrywką cyfrową i ma dożywotni status elity w United amerykańskie linie lotnicze.
Witamy w epoce masowego luksusu w podróżach lotniczych.
Podróżni, którzy chcą zapłacić więcej za bilety i popularne karty kredytowe z nagrodami, powiększają swoje szeregi w kabinach dziobowych i poczekalniach lotniskowych. Linie lotnicze próbują teraz poradzić sobie z gwałtownym wzrostem liczby osób wydających duże pieniądze – bez uszczerbku dla atrakcyjności lukratywnych programów lojalnościowych i droższych miejsc. W tym roku nie wszyscy będą ciąć.
Największe amerykańskie linie lotnicze – linie lotnicze DeltaAmerican i United – rosnące wymagania dotyczące wydatków, aby zdobyć elitarne klasy dla osób często podróżujących, które zapewniają bezpłatne podwyższenie klasy, wczesne przejazdy, zniżki lub bezpłatne członkostwo w poczekalniach i inne korzyści.
Bogatsze wymagania, zdaniem kierownictwa, są produktem pandemii. Linie lotnicze rozszerzyły status osoby często podróżującej, nie wymagając od podróżnych spełnienia zwykłych rocznych limitów z powodu odsunięcia potencjalnych pasażerów na bok. W międzyczasie klienci nadal wydawali na karty kredytowe z nagrodami, gromadząc po drodze punkty i korzyści.
„Czujemy się jak członkowie rodziny królewskiej, mimo że wcale nie jesteśmy bogaci” – powiedział Damaris Osorio, 27-letni mieszkaniec Nowego Jorku, który prowadzi firmę odzieżową vintage.
Osorio często odwiedza poczekalnie na lotniskach podczas lotów zarezerwowanych z punktami premiowymi zdobytymi dzięki wykorzystaniu strategicznych kart kredytowych i nagród za odprawę. W zeszłym roku ona i jej narzeczony podróżowali do Brazylii, Chile, Argentyny i Włoch, a wszystko to lotami, za które płaciła punktami.
Powiedziała, że nie może mniej obchodzić siedzenie z przodu samolotu, ale woli poczekalnie American Express Centurion, do których wchodzi z jedną ze swoich kart Amex. Osorio zdaje sobie sprawę, że nie jest sama.
„Zauważyłam, jak tłoczno było na korytarzach” – powiedziała. „Idę tak szybko, jak to możliwe, aby zmaksymalizować to, co zamierzam zabić”.
W przyszłym miesiącu posiadacze kart Amex Platinum zostaną obciążeni opłatą w wysokości 50 USD za każdego gościa, którego przyprowadzą do Centurion Lounge. Ci posiadacze kart mogą obecnie bezpłatnie przywieźć dwóch gości.
Jeśli każda osoba jest wyjątkowa, nikt nie czuje się wyjątkowy
Dla linii lotniczych rzesze osób wydających pieniądze to problem po dwóch latach epidemia zawieźć ich do Dziura za 35 miliardów dolarówChociaż miliardy Pomoc podatnika. Linie lotnicze znów są rentowne, m.in Powrót ryku podróży oraz ulotek gotowych zapłacić za więcej miejsca lub więcej prywatności podczas podróży.
Pomogły im lukratywne partnerstwa z liniami lotniczymi w zakresie kart kredytowych utrzymać się na powierzchni w epidemii. Sprzedają mile firmom obsługującym karty kredytowe i przynoszą miliardy dolarów.
Teraz mają wielu podróżników, którzy chcą zdobyć nagrody.
Jeśli wezwą wejście na pokład klasy biznesowej i będzie to jak początek Indy 500… nie będzie to zabawne doświadczenie.
Henryka Hartfeldta
Założyciel Grupy Badań Atmosferycznych
Delta powiedziała w prezentacji dla inwestorów w zeszłym miesiącu, że produkty premium i przychody niezwiązane z biletami będą stanowić 57% jej sprzedaży w tym roku, w porównaniu z 44% w 2014 i 53% w 2019, przed pandemią. Ta kategoria obejmuje przychody z ekskluzywnych międzynarodowych miejsc w klasie biznes, miejsc z dodatkową przestrzenią na nogi i innych źródeł, takich jak partnerstwo z firmą American Express.
Po tym, jak niektórzy klienci skarżyli się na tłumy i długie kolejki w poczekalniach lotniska Skyclub, Delta powiedziała pod koniec zeszłego roku, że to zrobi. Podnoszenie cen i wymagań aby uzyskać dostęp do tych obiektów. Wcześniej, w 2022 roku, wprowadził również trzygodzinny limit czasu na korzystanie z poczekalni i stworzył linię VIP dla osób o wysokim statusie.
Dyrektor generalny Ed Bastian powiedział, że ostatnie zmiany w polityce mają na celu rozwiązanie problemu przedłużania się stanu w okresie pandemii i skłonienie klientów do wydawania większych pieniędzy na podróże.
„Musimy zająć się tym w jakiś sposób, aby być uczciwym wobec wszystkich, ponieważ jak mówią, jeśli wszyscy są wyjątkowi, nikt nie czuje się wyjątkowy” – powiedział Bastien w wywiadzie z zeszłego miesiąca. – Staramy się to robić w uczciwy sposób.
Linda Gogo, dyrektor ds. obsługi klienta w United, ujęła to podobnie na niedawnej konferencji branżowej. „Jeśli każdy ma status, to nikt nie ma statusu” – powiedziała.
W listopadzie United poinformowało, że podniosło wymagania dotyczące zdobycia prestiżu i przywilejów.
Zjednoczeni też Otworzył nowy mały salon W swoim węźle na międzynarodowym lotnisku w Denver obsługuje klientów w podróży, którzy latają regionalnymi samolotami dowozowymi, co może pomóc zwolnić miejsce w większych obiektach dla podróżujących na dłuższe pobyty.
Poczekalnia United Airlines Polaris na międzynarodowym lotnisku Newark Liberty
Leslie Josephs | CNBC
W zeszłym miesiącu American Airlines powiedział, że klienci powinni właśnie to zrobić wydać lub przelecieć Aby osiągnąć najniższy poziom elitarny programu AAdvantage Frequent Flyer. Klienci będą wkrótce potrzebować zgłoszonych 40 000 punktów lojalnościowych zamiast zwykłych 30 000, aby uzyskać status Gold.
Więcej miejsca dla dużych wydatków
Delta, American, United i American Express otworzyły większe terminale lotniskowe, aby pomieścić więcej pasażerów.
American Airways i jego transatlantycki partner British Airways otworzyli w listopadzie ekskluzywne nowe poczekalnie na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy’ego z prysznicami, barami i dużą ilością miejsca do pracy. Rzeczniczka linii lotniczej powiedziała, że trzy terminale prawie podwoiły powierzchnię oferowaną wcześniej przez Amerykanów na JFK, do około 65 000 stóp kwadratowych.
„Jest na to ogromne zapotrzebowanie i musimy się upewnić, że dbamy o klientów w sposób, w jaki chcą być obsługiwani” – powiedział dyrektor generalny American Airlines Robert Isom podczas otwarcia poczekalni JFK.
Wiele firm oferujących pełen zakres usług również odeszło od lotów długodystansowych Pierwsza klasa Kabina faworyzuje większą liczbę miejsc w klasie ekonomicznej premium — pomiędzy klasą biznes a standardowymi fotelami autokarowymi — a większe kabiny klasy biznes mieszczą dużą liczbę pasażerów, szczególnie na trasach długodystansowych.
Wiele nowych miejsc w klasie biznes jest obszerniejszych i oferuje więcej udogodnień niż poprzednie fotele pierwszej klasy.
Nowa poczekalnia dla American Airlines i British Airways na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy’ego, 29 listopada 2022 r.
Leslie Josephs | CNBC
Amerykańskie linie lotnicze planują Pozbądź się oddzielnej pierwszej klasy W niektórych starszych samolotach był używany do latania na dłuższych trasach na rzecz jednej rozszerzonej klasy biznes z nowymi skrzydłami drzwi.
Linia lotnicza poinformowała, że do 2026 roku liczba miejsc premium w jej flocie dalekiego zasięgu wzrośnie o ponad 45%.
Rozszerzenie tej kabiny wiąże się z ryzykiem osłabienia poczucia luksusu, powiedział Henry Hartveldt, były dyrektor linii lotniczych i założyciel grupy badawczej Atmosphere.
„Jeśli zwołają klasę podstawową i będzie to jak start Indy 500, a 70 osób będzie próbowało zejść z mostu odrzutowego, nie będzie to zabawne doświadczenie” – powiedział.
Nie siedzę za skrzydłem
Przy wciąż dużym popycie wymiana mil na loty w tym roku może kosztować więcej.
Michael Calarco, konsultant pracujący w niepełnym wymiarze godzin, który pomaga podróżnym rezerwować loty za pomocą punktów premiowych, powiedział, że ostatnio trudno było znaleźć miejsca, ponieważ samoloty latają na pełnych obrotach po zniesieniu ograniczeń w podróżowaniu, w tym do międzynarodowych destynacji.
Zaleca, aby ulotnicy byli jak najbardziej elastyczni w swoich datach, jeśli chcą spieniężyć swoje punkty na lot i uniknąć ważnych świąt.
„Niewiele mogę zrobić, jeśli ktoś chce pojechać na Malediwy za kilka miesięcy” – powiedział.
Niektórzy podróżnicy twierdzą, że komfort jest wart swojej ceny w częściach punktów, w których siedzieli.
„Nie siedzę za skrzydłem” — powiedział 40-letni Mark Uhaug, który pracuje w firmie zajmującej się technologią edukacyjną i zajmuje wysokie stanowisko w programie United Mailage Plus. On i jego mąż planują w tym roku odwiedzić swoich teściów w Buenos Aires i planują skorzystać z United Plusy Aby uaktualnić do płaskich siedzeń.
„To długa droga” — powiedział Ovage — „i chcę się położyć”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów