Po pewnym zamieszaniu wokół dewelopera Metal Gear Solid Delta: Snake Eater od wczorajszego ujawnienia remake’u, Konami wyjaśniło teraz, że Virtuos Studio rzeczywiście wspiera rozwój. To plotki o zespole, o których mówił w miesiącach poprzedzających to Pokaz PlayStation reklama, więc jest to mała niespodzianka.
„Oprócz zespołu deweloperskiego Konami zaangażowanego w rozwój serii Metal Gear, gra jest w pełni wspierana przez Virtuos, firmę deweloperską współpracującą z poprzednią serią Metal Gear” – powiedział rzecznik Virtuos, firmy deweloperskiej współpracującej z poprzednia seria Metal Gear. Kotaku.
Zrzuty ekranu udostępnione przez Konami można zobaczyć poniżej.
Virtuos jest dobrze znany ze swoich portów i pomagał przy wielu projektach w ciągu ostatniej dekady. Przeniesiony do Final Fantasy X | X-2 HD Remaster na PS3 i PS Vita, przeniósł Batman: Return to Arkham na PS4, a Guerrilla Games pomagało w opracowaniu grafiki w Horizon Zero Dawn i Horizon Forbidden West w zeszłym roku. Ostatnio wyprodukowała źle przyjęty remaster The Outer Worlds na PS5. Poprawki dla tej wersji są nadal w toku.
Konami powiedział: „Przerabiamy Metal Gear Solid 3: Snake Eater, jedną z najbardziej ukochanych części serii Metal Gear, ujawniając historię pochodzenia Snake’a, jako Metal Gear Solid Delta: Snake Eater. Ciężko pracujemy dla Metal Gear Solid Delta: Snake Eater służy jako wierne odtworzenie oryginalnej historii i projektu gry, jednocześnie rozwijając rozgrywkę dzięki oszałamiającej grafice i płynnemu doświadczeniu użytkownika”. Potwierdzono powrót oryginalnego dźwięku; David Hayter nie mówił w imieniu Big Bossa w zwiastunie zapowiadającym.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
„Call Of Duty” usuwa skórkę programu uruchamiającego Nickmercs ze sklepu po komentarzach LGBTQ
Sonic Superstars zawiera „nową postać” zaprojektowaną przez projektanta OG Naoto Ohshimę
Nowy dodatek Xbox Game Pass zawiera DLC Xbox 360 dostępne za darmo