19 września, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Trump Media podał, że jego przychody w drugim kwartale spadły o 30% do mniej niż 900 000 dolarów

Trump Media podał, że jego przychody w drugim kwartale spadły o 30% do mniej niż 900 000 dolarów

Trump Media and Technology Group, firma zajmująca się mediami społecznościowymi należąca do byłego prezydenta Donalda Trumpa, podała, że ​​jej przychody w drugim kwartale spadły o 30% do 836 900 dolarów w porównaniu z rokiem poprzednim.

Jak wynika z komunikatu prasowego, spółka, której głównym aktywem jest portal społecznościowy Truth Social, również odnotowała stratę w wysokości 16,4 mln dolarów w tym kwartale, co stanowi deficyt węższy niż strata w wysokości 22,8 mln dolarów w poprzednim okresie roku. w piątek. Zgłoszenie regulacyjne.

Trump Media, którego akcje notowane są pod symbolem DJT – inicjały Trumpa – przyciągnęła bazę drobnych inwestorów obserwujących byłego prezydenta, z których wielu śledzi wzrosty i spadki akcji na stronie internetowej Truth Social. Choć akcje spółki spadły o 51% w ciągu ostatnich trzech miesięcy, według firmy FactSet zajmującej się danymi finansowymi wartość Trump Media nadal wynosi około 5 miliardów dolarów.

Ta wysoka wycena, a także gwałtowne wahania cen akcji skłoniły niektórych analityków do porównania tej firmy do… Udostępnienia memówLub firmy, które handlują w mediach społecznościowych, a nie na tradycyjnych wskaźnikach finansowych, takich jak wzrost przychodów i rentowność.

w piątek oświadczeniePlany firmy obejmują rozwój usługi przesyłania strumieniowego Truth+ i „zbadanie wielu innych możliwości rozwoju, w tym fuzji i przejęć” – powiedział dyrektor generalny Devin Nunes.

W swoim wniosku regulacyjnym firma podała, że ​​wszystkie przychody w drugim kwartale pochodziły z reklam na platformie Truth Social. Za 30% spadek sprzedaży reklam obwiniła także zmianę w podziale przychodów z jednym ze swoich partnerów reklamowych, którego nie wymieniła.

„Dodatkowo przychody były zróżnicowane, ponieważ wybiórczo testowaliśmy nową inicjatywę reklamową na platformie Truth Social firmy” – dodała firma.

Z dokumentów urzędowych wynika, że ​​Trump Media opisuje siebie jako firmę technologiczną, która „odnotowała znaczny wzrost” od czasu debiutu Truth Social w 2022 r. Chociaż straty są powszechne wśród start-upów technologicznych, inwestorzy instytucjonalni zazwyczaj chcą, aby start-upy osiągnęły silny wzrost przychodów, co wskazuje, że w pewnym momencie będą w stanie wygenerować zysk.

READ  Pozew dotyczący oszukańczego marketingu przeciwko Trumpowi został oddalony

W dokumentach regulacyjnych ostrzegł, że firma spodziewa się ponieść straty operacyjne „w dającej się przewidzieć przyszłości”, ponieważ będzie zabiegać o zwiększenie liczby użytkowników i przyciągnięcie większej liczby reklamodawców.