24 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Szef Toyoty mówi, że kalifornijski zakaz używania samochodów na gaz będzie „trudny” do spełnienia

Szef Toyoty mówi, że kalifornijski zakaz używania samochodów na gaz będzie „trudny” do spełnienia

prezydent Toyota Motor Corporation Powiedział w tym tygodniu, że trzymanie się kalifornijskiego planu zakazu pojazdów z emisją gazu będzie „trudne do osiągnięcia”, a samochody na baterie będą działać dłużej, niż sądziły „główne media”.

Prezes Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, powiedział dziennikarzom w czwartek podczas dyskusji za pośrednictwem tłumacza Nowe stany w Kalifornii.

„Podobnie jak autonomiczne samochody, którymi wszyscy mieliśmy jeździć teraz, samochody elektryczne będą miały więcej czasu, aby stać się głównym nurtem, niż media chcą, abyśmy wierzyli” – powiedział Toyoda dealerom samochodów podczas imprezy.

Komentarze Toyody pojawiły się po tym, jak Kalifornijska Rada ds. Zasobów Powietrznych, pod kierownictwem demokratycznego gubernatora stanu, Gavina Newsoma, przyjęła przepisy, które wymagają, aby wszystkie nowe samochody, vany i SUV-y były zasilane energią elektryczną lub wodorem do 2035 roku.

Toyota inwestuje 5,6 miliarda dolarów w Stanach Zjednoczonych i Japonii w produkcję akumulatorów do samochodów elektrycznych

Prezes Toyota Motor Corporation Akio Toyoda (Zdjęcie YOSHIKAZU TSUNO / Gamma-Rapho za pośrednictwem Getty Images / Getty Images)

W sierpniu Toyota poinformowała, że ​​zwiększy planowane inwestycje w nową fabrykę akumulatorów w Stanach Zjednoczonych z 1,29 miliarda do 3,8 miliarda dolarów, częściowo ze względu na zwiększony popyt konsumentów na pojazdy elektryczne. Toyota, najlepiej sprzedająca się marka samochodowa w Kalifornii, w zeszłym miesiącu uznała władze stanowe do ustanawiania norm emisji spalin w ramach amerykańskiej ustawy o czystym powietrzu.

„Jest to najbardziej wpływowy krok, jaki może podjąć nasze państwo w walce ze zmianami klimatu”, Newsom Powiedział w 2020 r. Zdefiniuj plan emisji. „Przez wiele dziesięcioleci pozwalaliśmy samochodom zanieczyszczać powietrze, którym oddychają nasze dzieci i rodziny. Kalifornijczycy nie powinni się martwić, jeśli nasze samochody powodują astmę u naszych dzieci. Nasze samochody nie powinny pogarszać pożarów – i tworzyć więcej dni pełnych zadymione powietrze. Samochody nie powinny topić rzek, lodowych lodowców ani podnosić poziomu morza, zagrażając naszym umiłowanym wybrzeżom.

READ  Netflix zwalnia 300 pracowników w drugiej turze zwolnień | Netflix

Toyoda, wnuk założyciela firmy, powiedział w środowym nagraniu wideo, że „grać, aby wygrać, oznacza grać wszystkimi kartami w talii – nie tylko wybranymi. Taka jest więc nasza strategia i trzymamy się jej”.

California „krwawiący czerwony atrament” jako NEWSOM EYES WHITE HOUSE: REP. Daryl Issa

Gubernator Gavin Newsom

Gubernator Kalifornii Gavin Newsom rozmawia z dziennikarzami podczas wizyty w oczyszczalni ścieków w Antakya (Zdjęcie: Justin Sullivan/Getty Images)/Getty Images)

Porównaj firmę Toyoda z „domem towarowym”, który sprzedaje różnorodne pojazdy klientom o różnych potrzebach.

Toyoda przedstawił wyzwania, przed którymi stoi Zatwierdzenie pojazdu EV W tym wpływ na sieć elektryczną i brak łatwego dostępu do elektryczności dla prawie miliarda ludzi na całym świecie.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY PRZECZYTAĆ WIĘCEJ O FOX BUSINESS

Toyota RAV4 podłączona do ładowania

Pojazd elektryczny Toyota RAV4 Prime 2021 ładuje akumulatory 5 listopada 2021 r. na stacji ładowania obok ratusza w Charlotte w stanie Vermont. ((zdjęcie: Robert Nickelsberg/Getty Images)/Getty Images)

W tym tygodniu demokratyczna gubernator Nowego Jorku Kathy Hochhol powiedziała, że ​​jej stan jest na to gotowy Przyjmij podobny plan do Kalifornii, mówiąc, że skierowała stanową agencję ochrony środowiska do zaproponowania i sfinalizowania przepisów w celu wprowadzenia corocznych zasad dotyczących pojazdów o zerowej emisji, począwszy od 2026 r., które eliminują sprzedaż nowych samochodów benzynowych do 2035 r.

Reuters przyczynił się do powstania tego raportu