Strategiczne partnerstwo – autobusy Daimler i specjalista ds. systemów akumulatorowych BMZ Poland wspierają bezemisyjny transport autobusowy w Europie.
Daimler Buses, flagowa spółka Grupy BMZ Holding, oraz specjalista w dziedzinie systemów akumulatorowych BMZ Poland nawiązali strategiczne partnerstwo w zakresie rozwoju i dostaw akumulatorów do autobusów elektrycznych nowej generacji. Razem z Daimler Buses BMZ będzie dalej rozwijać istniejącą technologię akumulatorów specjalnie na potrzeby autobusów elektrycznych. Nowa produkcja akumulatorów NMC4 – po obecnej technologii NMC3 – będzie obejmować większą gęstość energii, co przełoży się na większy zasięg e-busów przy bardzo długim cyklu życia. Klienci autobusów Daimlera będą korzystać z akumulatorów NMC4 od połowy dekady.
Michał Klein, Dyrektor operacyjny Daimler Buses:
Współpraca między naszymi firmami łączy dwa kluczowe aspekty: wiedzę specjalistyczną Daimler Buses w zakresie rozwoju i produkcji autobusów oraz know-how BMZ w zakresie rozwiązań w zakresie akumulatorów litowo-jonowych o dużej wytrzymałości.
„Jestem podekscytowany rozwojem nowej, wspaniałej generacji akumulatorów do naszych autobusów elektrycznych. Współpraca ta stanowi ważny kamień milowy w przejściu na bezemisyjny transport publiczny w całej Europie.
🔥 A może pogościmy razem webinarium? Uczmy, fascynujmy i przekształcajmy oszczędzanie baterii!
Batteries News to globalny magazyn internetowy dla branży akumulatorów. Możemy pomóc Ci w zorganizowaniu wpływowych seminariów internetowych, które staną się globalnymi odniesieniami na Twój temat i zawsze aktualnym źródłem informacji. Kliknij tutaj, aby poprosić o więcej szczegółów
Tomasz Jankowski, Dyrektor Generalny BMZ Polska:
Rozwój i produkcja najlepszych w swojej klasie systemów e-busów to nasza strategia od dziesięciu lat.
„Jesteśmy dumni ze współpracy z Daimler Buses. Osobiście uważam tę nominację za nagrodę za zrównoważoną strategię wzrostu i inwestycji na rynku autobusów elektrycznych. Teraz wspólnie z Daimler Buses możemy wdrożyć tę strategię na znacznie szerszą skalę.
„Rozbudujemy naszą produkcję w Gliwicach, dzięki czemu będzie to pierwszy w UE obiekt zbudowany do produkcji akumulatorów do autobusów z w pełni zautomatyzowaną linią montażową” – mówi Paweł Kępski, Head of Business Unit EV, BMZ Poland.
Plan działania dotyczący autobusów elektrycznych Daimlera
Daimler Buses w dalszym ciągu podąża przejrzystą mapą dróg elektrycznych we wszystkich segmentach: elektryczne autobusy miejskie są już w produkcji seryjnej od 2018 r.; W połowie dekady w ich miejsce pojawią się e-busy międzymiastowe, a do 2030 roku autobusy zelektryfikowane. W ten sposób Daimler Buses zamierza do roku 2030 oferować na rynku krajowym modele neutralne pod względem emisji CO2, zasilane akumulatorami lub wodorem. Początkowo skupiono się na głównych rynkach Europy i Ameryki Łacińskiej. Do 2039 r. na głównym rynku europejskim będą sprzedawane wyłącznie nowe pojazdy neutralne pod względem emisji CO2 w skali kraju. W segmencie autobusów miejskich ma pojawić się w Europie już w 2030 roku.
Według Najnowsze wiadomości dotyczące akumulatorów kształtujące rynek akumulatorów
Strategiczne partnerstwo – autobusy Daimler i specjalista ds. systemów akumulatorowych BMZ Poland rozwijają bezemisyjny transport autobusowy w Europie. Dowód
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com