W okresie od stycznia do lipca sprzedaż detaliczna w kraju wzrosła o 4,9 proc. rok do roku, wobec spadku o 5,4 proc. w tym samym okresie ubiegłego roku.
Sprzedaż detaliczna online w kraju wzrosła w lipcu o 16,7 procent według cen bieżących. Jak wynika z komunikatu organizacji, udział sprzedaży internetowej w całkowitej sprzedaży detalicznej wzrósł do 8,8 procent z 7,9 procent w tym samym miesiącu ubiegłego roku.
Sprzedaż detaliczna w Polsce w cenach stałych wzrosła w lipcu o 4,4 proc. i o 1,9 proc. w miesiącu wobec spadku o 4 proc. w lipcu 2023 r. Przy cenach bieżących sprzedaż detaliczna w internecie wzrosła rok do roku o 16,7 proc. Udział sprzedaży internetowej w całkowitej sprzedaży sektora tekstylnego, odzieżowego i obuwniczego wzrósł w lipcu do 22,5 proc. z 18,6 proc. rok wcześniej.
Wśród grup mających znaczący udział w sprzedaży internetowej wzrost udziału odnotował sektor tekstylny, odzieżowy i obuwniczy – z 18,6 proc. rok temu do 22,5 proc. w lipcu.
Biuro informacyjne Fibre2Fashion (DS)
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com